Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik zie waar die nu zit, ben ik zeer blij dat hij gevlucht is uit onze Westerse maatschappijVolgens mij heette zijn maat Dries, die deed de zaal en de lijntjes cocaïne.
NiceNog iemand het volgende opgevallen bij de aflevering van gisteren.
In Gent was een meisje in de keuken een focaccia aan het kneden in een bakplaat. Die stopt, likt aan haar vinger(s,) en kneed dan lekker rustig door.
Als ge eens echt moest weten wat in de meeste restaurants gebeurd dan zou je nooit meer uit eten gaan!Nog iemand het volgende opgevallen bij de aflevering van gisteren.
In Gent was een meisje in de keuken een focaccia aan het kneden in een bakplaat. Die stopt, likt aan haar vinger(s,) en kneed dan lekker rustig door.
Wij waren hier exact hetzelfde aan het denkenIn Limburg zijn ze precies Mijn Grootkeuken aan het doen ipv Mijn Restaurant?

En het reftergevoel in dat gebouw helpt er ook niet echt bijIn Limburg zijn ze precies Mijn Grootkeuken aan het doen ipv Mijn Restaurant?

Is dat doorgestoken kaart van de VTM regie of is dat daar echt zo triestig gesteld?Mijn hart deed zeer toen ik ze een paar uur voor de service al die steaks zag bakken.In Limburg zijn ze precies Mijn Grootkeuken aan het doen ipv Mijn Restaurant?
Was mijn gevoel ook. Heb de indruk dat ze geen publiekslieveling zijn, en heb precies opgevangen dat het publiek gaat stemmen wie er uit ligt. Dus krijgen die een vrijstelling van de jury, want die chaos is natuurlijk wel zéér goede TV aan het opleveren.- Die Gentse hippies gaan het waarschijnlijk tot de finale halen, al is het gewoon voor het entertainment gehalte van Ruslan. Veggie / vegan kan ook echt wel lekker zijn, maar is en blijft in deze setting een totaal andere restaurantervaring dan bij een Lucien.
Idd, je kan bij die programma's eenvoudig voorspellen wie ze uit de wind willen zetten en bij wie ze het meeste geld/engagement kunnen verdienen aan stemmen.Was mijn gevoel ook. Heb de indruk dat ze geen publiekslieveling zijn, en heb precies opgevangen dat het publiek gaat stemmen wie er uit ligt. Dus krijgen die een vrijstelling van de jury, want die chaos is natuurlijk wel zéér goede TV aan het opleveren.
VTM heeft de laatste jaren de switch gemaakt naar positieve verhalen rond hun realityprogramma's, conflict-televisie is verdwenen (ze zetten zich in als warme familiezender). Het heeft ook te maken met de sponsoren en belangengroepen die het programma betalen en VTM staat dan eerder in voor de praktische uitwerking. Die staan ook niet te springen om het verhaal dat horeca veel stress is, getier en geroep en snel faillissement.Heb de aflevering van gisteren nog niet gezien, maar heb het gevoel dat het programma zo'n beetje de tendens volgt van het dagelijkse softe school/werkleven. We moeten woorden wikken en wegen om duidelijk te maken dat iets niet goed is zonder de arme deelnemertjes te choqueren, want ze doen toch zo hun best.
Die staan ook niet te springen om het verhaal dat horeca veel stress is, getier en geroep en snel faillissement.