Hellbull89
Member
Niet het eerste wat bij mij zou opkomen als potentieel nadeel aan huizenruil, maar zeker een mogelijkheidvoor het zelfde geld hebben ze sex en vegen ze hun geslachtsdelen af aan uw gordijnen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet het eerste wat bij mij zou opkomen als potentieel nadeel aan huizenruil, maar zeker een mogelijkheidvoor het zelfde geld hebben ze sex en vegen ze hun geslachtsdelen af aan uw gordijnen...
Kan je hier wat meer informatie over geven? Is dit duur? Hondjes toegelaten? Zwembad aanwezig? Iets te doen daar of eerder chillen & rusten?Deze zomer wordt het weer "glamping" in Frankrijk
We gingen tot enkele jaren geleden met de eigen tent op reis, maar de dames (vrouw en dochter) zijn vragende partij voor wat meer comfort (en het is natuurlijk ook wel een hoop gezeul met materiaal). Dus hebben we nu al een aantal keren geopteerd voor een safaritent ter plaatse, vorig jaar voor het eerst ook met eigen sanitair. Dan heb je eigenlijk het comfort van een gite, maar zit je nog volop buiten en in de natuur.Kan je hier wat meer informatie over geven? Is dit duur? Hondjes toegelaten? Zwembad aanwezig? Iets te doen daar of eerder chillen & rusten?
In mei gaan we naar de Kanaaleilanden.
Iemand daar al geweest en heeft aanbevelingen?

Eddy Planckaert. Die weet waar Gilbert O'Sullivan woont.In mei gaan we naar de Kanaaleilanden.
Iemand daar al geweest en heeft aanbevelingen?
Hoe was Kotor en Budva?Volgende week 10 dagen Montenegro. Vliegen op Dubrovnic en vandaar richting Kotor, Budva en Durmitor National Park.
Even getwijfeld om niet gewoon regio Dubrovnic en Split te doen maar underdog Montenegro spreekt me toch wat meer aan.
Ik ben benieuwd!
Iemand tips voor Heraklion? Begin juni een weekje naar daar
zoals eerder al in het griekenland topic gepost: daar is bitter weinig te beleven.Iemand tips voor Heraklion? Begin juni een weekje naar daar
Niet voor met kleine kinderen, maar de Sentier des Roches, die vertrekt vanaf de Col de la Schlucht is absoluut de moeite waard. Voor de kortste Tour, sla je na ongeveer anderhalf (tot 2u) uur rechts af naar Trois Fours voor een lange klim door het bos om terug te keren. Vorige week gedaan, en heel dat eerste deel was top.Deze zomer (23 juli tem 1 augustus) naar de Vogezen (La Bresse) een ander koppel. Hopelijk kunnen we paar leuke meertjes en leuke activiteiten met de kindsjes ( 4 en 5 jaar + 2 baby's)...
Even de wandeling opgezocht, zal inderdaad niet om met kleine kinderen te doen zijnNiet voor met kleine kinderen, maar de Sentier des Roches, die vertrekt vanaf de Col de la Schlucht is absoluut de moeite waard. Voor de kortste Tour, sla je na ongeveer anderhalf (tot 2u) uur rechts af naar Trois Fours voor een lange klim door het bos om terug te keren. Vorige week gedaan, en heel dat eerste deel was top.
...een goeie tip voor later!