Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer genoeg kan hij niet eeuwig blijven acteren.. 1 van de laatste echte "actie" acteurs dat nog in Hollywood rondloopt. Ik zie hem ook niet direct meespelen in een "opa" rolGezien het vermoedelijk de laatste 2 worden met crazy Tom, ga'k ze toch ook wel op het grote scherm zien.
Ben is benieuwd wanneer hij met een Expendable zou meedoen? Of is hij daar "te goed" voor?Jammer genoeg kan hij niet eeuwig blijven acteren.. 1 van de laatste echte "actie" acteurs dat nog in Hollywood rondloopt. Ik zie hem ook niet direct meespelen in een "opa" rol
Ongeacht zijn leeftijd (60j) doet hij het toch nog ontzettend goed en ziet hij er nog fantastisch uit.
Zie hem niet direct spelen in The Expandables. Die films zitten ook vol met de top van de actieacteurs, maar toch nog net op een andere manier.Ben is benieuwd wanneer hij met een Expendable zou meedoen? Of is hij daar "te goed" voor?

Als ik mag zeggen, hij is een A-acteur en de rest van de acteurs waren in hun tijd TOP B-acteurs?Zie hem niet direct spelen in The Expandables. Die films zitten ook vol met de top van de actieacteurs, maar toch nog net op een andere manier.
Zelfde hier! Op IMAX gaat het dubbel zo goed zijnHyped as hell hier. MI is toch al een paar jaar mijn favoriete film franchise
Zaterdag in IMAX gaan kijken <3
Tuurlijk niet. Pure geldklopperij van cinema's die dit aanbieden.Zelfde hier! Op IMAX gaat het dubbel zo goed zijn
Tuurlijk wel, het geluid is vele beter en het scherm vele groter. Afhankelijk van de film natuurlijk want de meeste films zijn niet met IMAX cameras gefilmd. Voor de films dat wel zo gefilmd zijn, is IMAX een enorme meerwaardeTuurlijk niet. Pure geldklopperij van cinema's die dit aanbieden.
Verschil is miniem in vergelijking met de prijzen..

Elk zijn mening. 8/10 mensen merkt geen verschil.Tuurlijk wel, het geluid is vele beter en het scherm vele groter. Afhankelijk van de film natuurlijk want de meeste films zijn niet met IMAX cameras gefilmd. Voor de films dat wel zo gefilmd zijn, is IMAX een enorme meerwaarde
En MI dead reckoning is gefilmd met de Sony CineAlta Venice IMAX camera. Trouwens over geldklopperij gesproken ik heb maar 8 euro betaald voor mijn IMAX ticket in de Avant Première. Dus not like I care about die prijs.
Het moet wel een echte IMAX zijn zoals in Kinepolis Brussel, daar merkt iedereen het verschil, geen 'liemax' zoals in AntwerpenElk zijn mening. 8/10 mensen merkt geen verschil.

Die treinscene was echt drooolYep idd, die auto scenes waren een beetje over the top. Meer grappig dan serieus, maar vond het nog wel goed passen zeker niet in de stijl als bv fast and the furious ofso. En die treinscene was echt geweldig!Ik vond hem heel goed. Enkel misschien iets teveel “grappige” momenten. Dat met die auto’s vond ik een beetje té.
Maar verderDie treinscene was echt droool
Net thuis en denk er precies hetzelfde over: actueel thema maar toch liever een real life villain, wereldtop actie scènes maar way too much exposition à la Nolan.Ik vond hem goed maar vond de villain wel minder. Solomon Lane (Sean Harris) vond ik toch beter. Zag onlangs ook nog een filmpje over Philip Seymour Hoffman als de villain in MI3 die was helemaal top natuurlijk. Ook precies nogal veel exposition bij momenten. Goeie film dus maar ik zet hem toch onder de vorige 2.