Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Story mode opt gemak uitgespeeld en toen alles laten vallen omdat Castlevania uit is.@Michster hoe zit het bij u eh?![]()
Spoedig beginnen aan Towers en die invasion mode.
Oeie daar had ik zelf gelijk nog niet van gehoord.Plan was eigenlijk om alles te laten vallen eens Infinity Strash uitkwam, maar gezien de receptie ervan ga ik toch nog eerst ff MK1 spelen.
Mm is bekijken zijn die makkelijk te installeren?voor die mensen die problemen met de D-pad hebben, kan je mss overwegen om een split D-pad te steken ik heb dat ook gedaan en dat helpt wel.
moet je ook eerst wel gewoon worden natuurlijk.
dus dit https://www.amazon.de/-/nl/dp/B097D3GWT4?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details
ja dat is wel gemakkelijk je moet wel u controller durven open doen en een stuk uit elkaar halen.Mm is bekijken zijn die makkelijk te installeren?
Want 2de hands vindt ik niet direct iets van fight stick voor ps5.
Is bekijken straks is natuurlijk een stuk goedkoper dan ne fightstick.ja dat is wel gemakkelijk je moet wel u controller durven open doen en een stuk uit elkaar halen.
en je kan dan nog altijd terug de origineel steken als je het toch goed vind.
maar ik vind ze wel beter eens je het gewoon bent.
( rechts boven)
juuuupdie kameos levelen duurt wel echt te lang pfff
Als ik uw post had gelezen was ik gekomen. Ik was te druk bezig met strash te spelen.Niet allemaal tegelijk eh!!

Dan toch beginnen spelen?Als ik uw post had gelezen was ik gekomen. Ik was te druk bezig met strash te spelen.![]()

Ik heb nog een stuk zitten spelen tot in de invasion-mode en het is wel fijn, maar kga niet voor de plat gaan. Vond de story-mode heel leuk en invasion-mode is een kool koncept, maar mist net iets aan variatie om me me echt geboeid te houden. Als ik zie hoe traag uw kameo-partner levellen gaat, zinkt de moed al in men schoenen.Dan toch beginnen spelen?![]()