nice, welke voorkant hede gepakt ?
ik hoop da ze u helpen met de imputs.
Den deze.

Wel pas de 11ste dak ze zou hebben. Dus nog even wachten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice, welke voorkant hede gepakt ?
ik hoop da ze u helpen met de imputs.

Ik kom zo@kenneke2.0 ik ben online!
Start jij een KOTH?Ik kom zo
Kzal u ook nen invite sturen, Kenneke is offline.Start jij een KOTH?
Merci voor de hulp, ik ben er zeker van dat gij dit perfect online zou kunnen halen. Geen schijn van kans tegen u lol xDStart jij een KOTH?
Had hem al hoor. Wou gewoon es met mensen van hier spelenMerci voor de hulp, ik ben er zeker van dat gij dit perfect online zou kunnen halen. Geen schijn van kans tegen u lol xD
. En geen dank! 
Zullen er hier sowieso wel beter zijn dan mij, dit is mijn eerste MK game en wou gewoon eens de reboot en story zien die er mij leuk uit zag samen met die invasions mode die wel tof is voor casual offline players. Online stel ik niks voor.Had hem al hoor. Wou gewoon es met mensen van hier spelen. En geen dank!
![]()
Ik heb het gedaan in nen daily tower van 7 stages, elke stage finishen met een brutality inderdaad voor een x4 bonus op het einde.@Bunkerbudy hoe heb jij het gedaan voor die 5 mil pnt te krijgen in zo een tower ( moet je zo telkens een brutality hebben ? )
@Djack nogmaals bedankt voor de trophy, in da eerste rnoede moet mij wel ne keer laten slaan ook ook eh
@Bunkerbudy hoe heb jij het gedaan voor die 5 mil pnt te krijgen in zo een tower ( moet je zo telkens een brutality hebben ? )

Touchpad en denk dan 2de tap naar rechts, daar staan uw levels dacht ik van characters en kameo'sMerci hoe zie je hoe ver uw kameo gevorderd is ?

uurke of 10 als ge wilt grindenDie kameons naar max level halen is toch gekken werk. Ben nu al twee dagen aan het kijken voor in de gateway voor een 7 floor tower te vinden![]()

Als zijn levensbalk bijna op is een upercut doen, dat is de klassic brutality bij alle personages.ik amuseer mij met die invasion mode, oke het blijft hetzelfde wat je doet vechten tegen dezelfde enemies maar ik vind het leuk voor één of andere reden. Nithara is wel mijn favoriet
Heb een vraagje, hoe doe je die brutality, is bij mij 1 keer gelukt met een uppercut bij iemand maar volgens mij was dat gewoon puur geluk.