Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat zijn de andere brutality's dan? is dat ook een knopencombo?Als zijn levensbalk bijna op is een upercut doen, dat is de klassic brutality bij alle personages.
ja bij moves vinde die ( als je ze al vrijgespeeld hebt )wat zijn de andere brutality's dan? is dat ook een knopencombo?
Zijn meerdere spots om dit te doen, zou me verwonderen moest dat niet meer gaan in volgende season.die kameos lvl is nog heel simpel , ale in dit season toch nog . omdat er een fight is die je makkelijk flawless en met brutality wint en dus veel ex krijgt en die moetje gewoon blijven herhalen.
in het land van baraka is het en de fight heet SQUAD UP
Er zijn er die echt even lang duren ze ( als je max level bent ) waarbij je ook gewoon 1 hit brutality kills hebt. Blijf erbij gaat volgende season ook gaat tenzij ze beslissen om zo geen endurance fights meer in de game mode te steken, wat ik betwijfel.ja ma nu is het wel heel makkelijk nen fight van 5 sec en klaar, en die van baraka is wel de snelste en makkelijkste van al die gene dat ik al gezien heb.
Over welke heb jij het ?ja ma nu is het wel heel makkelijk nen fight van 5 sec en klaar, en die van baraka is wel de snelste en makkelijkste van al die gene dat ik al gezien heb.
Door gewoon towers te spelen LoL.@devilall tower endings idee hoe je deze trophy doet ?
Ja in invasion heb je ook towersDoor gewoon towers te spelen LoL.
maar dus die klassieke towers ?Ja, maar die geven toch helemaal geen eindes of story achtige cutscénes? Die in klassic tower mode wel.Ja in invasion heb je ook towersmaar dus die klassieke towers ?