Mortal Kombat 1

ik moet alleen die 5mil points nog hebben, en da lukt mij ni he, ik doen all brutalitys in 6a7 man towers en nog haal je dat niet ik geraak ma aan 1a 1.5 mil in totaal .

ik moet alleen die 5mil points nog hebben, en da lukt mij ni he, ik doen all brutalitys in 6a7 man towers en nog haal je dat niet ik geraak ma aan 1a 1.5 mil in totaal .
Dan heb je niet overal een brutality gehaald als je maar 1.5 mil hebt. zelf als je het verschikkelijk slecht doet, maar alsnog overal brutalities hebt ga je minstens rond de 4 mil zitten.

Dan heb je niet overal een brutality gehaald als je maar 1.5 mil hebt. zelf als je het verschikkelijk slecht doet, maar alsnog overal brutalities hebt ga je minstens rond de 4 mil zitten.
Je moet ook geluk hebben met wat soort tower, je hebt er zo met vuur etc die ook uw levensbalk aantasten, maar als ge effectief 7 brutality s gedaan hebt moet je er toch dicht bij komen.

Heeft er iemand de DLC gekocht hier? Gewoon om te weten hoe de story is (Khaos Reigns) om te zien of ik hem nu of later koop... ben gisteren met deze game begonnen. De DLC mannekes heb ik al in die free towers getest. Robots rule.

Hey, zijn er hier nog mensen die MK11 spelen of gespeeld hebben en me willen helpen?

Heb in februari dat kombo pack gekocht met MKXL,MK11 & MK1
Ik krijg geen mercies gedaan en heb dat nodig om een bepaalde regio in de krypte vrij te spelen,enige dat ik nog moet doen.
Heb al opgezocht hoe je het moet doen ,maar ik krijg het gewoon weg niet in de praktijk omgezet.

Is er iemand dan bereid om dan eventueel via remote play dat voor mij te doen.
Deze persoon mag me altijd een PM sturen en dan spreken we wel een geschikt moment af.
Alvast bedankt moest iemand zich geroepen voelen.

Hey, zijn er hier nog mensen die MK11 spelen of gespeeld hebben en me willen helpen?

Heb in februari dat kombo pack gekocht met MKXL,MK11 & MK1
Ik krijg geen mercies gedaan en heb dat nodig om een bepaalde regio in de krypte vrij te spelen,enige dat ik nog moet doen.
Heb al opgezocht hoe je het moet doen ,maar ik krijg het gewoon weg niet in de praktijk omgezet.

Is er iemand dan bereid om dan eventueel via remote play dat voor mij te doen.
Deze persoon mag me altijd een PM sturen en dan spreken we wel een geschikt moment af.
Alvast bedankt moest iemand zich geroepen voelen.
LT ingeduwd houden en heel veel snel op down duwen en LT lossen. (in theorie 3 keer down maar om zeker te zijn spam ik het 5 keer ofzo)
Beetje afstand houden (mid distance, niet tegen uw opponent gaan staan).

LT ingeduwd houden en heel veel snel op down duwen en LT lossen. (in theorie 3 keer down maar om zeker te zijn spam ik het 5 keer ofzo)
Beetje afstand houden (mid distance, niet tegen uw opponent gaan staan).

Het is gelukt nu, ik hield de L2 ingedrukt ipv te lossen, that did the trick.
Bedankt. :thumb:

Terug
Bovenaan