☆ Most special member 2021☆

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 3056
  • Startdatum Startdatum
@Tonerider omdat ik het gevoel heb dat we hem "zien" openbloeien. 😘

@Squidward omdat ik absoluut van haar humor houd (al snap ik m soms niet, maar dat compenseert ze met Goldiefoto's van haar vreetmonster)

@Wannez om persoonlijke redenen! ❤️

@heel veel andere medezeveraars en zwammers maar wil hier geen halve pagina invullen om "the inner circle" (die nog steeds geen definitie heeft gekregen) te benoemen en ze strelen hun eigen ego vaak genoeg zelf al. 🤪
En ook niet-zeveraars natuurlijk want naast een vleugje vertier komen er natuurlijk ook veel leuke, educatieve, serieuze,... Posts voorbij die ik met veel plezier lees!

@de mods, vooral diegene van algemeen want in de rest kom ik nauwelijks. 😁
Maar we mogen ze zeker niet vergeten want dankzij hen is het hier ook echt een "safe space"

@Jonas89 Omdat hij de beste collega mod ooit is.

1640109199077.gif

Voor de rest: iedereen van de crew, de informatieve posters, de grappige posters en iedereen die dit forum maakt tot wat het is.

@Tonerider omdat ik het gevoel heb dat we hem "zien" openbloeien. 😘
zolang ge mijne stamper niet ziet is het ok. :unsure:

anyway: zelf iemand nomineren vind ik een moeilijke, maar zoals Mulan aanhaalde natuurlijk de befaamde innercircle die anderen op hun zenuwen werkt (sorry but not sorry), is me veel waard.

den @StanTem omdat hij mij overtuigd heeft om redacteur te worden, toch wel een sprong in het duister voor mij en normaal spring ik niet graag.

@coldplayke omdat ik haar appelsientje tof vind.

goh, en voor de rest eigenlijk gewoon iedereen die regelmatig een :rofl: :laugh: of :love: van mij onder zijn posts krijgt.

Iedereen die er in de slowchat er voor zorgt dat er wat leven in de brouwerij is, en dan vooral @Wannez , @straight_six en @Lint om andere members te sarren.

@RidderBauknecht om in de coronathread nagels met koppen te slaan.

@Tomski voor het hongergevoel

@Tonerider voor zijn kookkunsten :rofl:

@Koonut voor het verhaal van de knollen en flakkes. Ik krijg nog altijd spontaan een glimlach op het gezicht van die uitspraak.

@Mulan , @Tha_nOn , @Myllana , @Squidward , @xAnyana om zo goed om te gaan met ons gezwets over vrouwen.

En dan zullen we er nog wel een hoop vergeten.

Terug
Bovenaan