Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, is dat voor het kom op tegen de sossen?Jullie weten toch dat alle posts van @Loser nu gewoon door het systeem tegengehouden worden. Na zijn vrijwillige ban zullen die allemaal gelost worden op jullie, samen met alle sancties. sancties die afgekocht kunnen worden aan 10 euro/stuk
@Loser is binnenkort terug vrij om overal te posten.Jullie weten toch dat alle posts van @Loser nu gewoon door het systeem tegengehouden worden. Na zijn vrijwillige ban zullen die allemaal gelost worden op jullie, samen met alle sancties. sancties die afgekocht kunnen worden aan 10 euro/stuk

Hoe awkward zou ge het vinden als nu iemand reageert met "2nd"?@Coolguy Maar da's eigenlijk meer om rl redenen.![]()

Dankjewel!Ik kan me hier met momenten echt wel amuseren en soms loopt de tijd sneller dan ik in gedachten had. Aan lijstjes doe ik niet mee, maar als ik ze zou maken, jullie weten wie jullie zijn als jullie er op zouden staan.

. Het is een beetje melig, maar kom ... eigenlijk is het gewoon een goed initiatief om wat positieve vibes te sturen, zeker in deze tijd (corona + winter + feestdagen) waar iedereen vooral doom en gloom lijkt te spuwen.
)
.
muziekforum
van mij ziet passeren, maar die lijst is sowieso veel te lang om op te sommen.
reacties.
reageren op elke post waar ik niet tussen sta.Hangt er vanaf, van welke aspecten van het rl.Hoe awkward zou ge het vinden als nu iemand reageert met "2nd"?![]()

aan @coldplayke @Mulan @BlackOccult @xAnyana @Myllana @Guazala en de andere die ik vergeten te taggen heb.

@Squidward, @Vrouwtje Theelepel, @Quickey, @HumbleDeer, @glashelder, @Sakura, @Tanuki_ en nog anderen waarvan ik de naam vergeten ben.... en mezelf.Ik nomineer alle dames hier op BG, omdat ze het gewoonweg verdienen.
Dus bij deze een virtueel bloemetjeaan @coldplayke @Mulan @BlackOccult @xAnyana @Myllana @Guazala en de andere die ik vergeten te taggen heb.

, @Avondland omdat hij duidelijk mijn muzieksmaak deelt, @Lobmans, @Bernie.be, @Vulture,... voor hun leuke bijdragen in De beerput van het internet.Ja, mij.En dan zullen we er nog wel een hoop vergeten.

Sorry maar uw opmerkingen over alles ten westen van antwerpen hebben mij diep geraaktJa, mij.![]()

Hoe awkward zou ge het vinden als nu iemand reageert met "2nd"?![]()