☆ Most special member 2021☆

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 3056
  • Startdatum Startdatum
Jullie weten toch dat alle posts van @Loser nu gewoon door het systeem tegengehouden worden. Na zijn vrijwillige ban zullen die allemaal gelost worden op jullie, samen met alle sancties. sancties die afgekocht kunnen worden aan 10 euro/stuk

Jullie weten toch dat alle posts van @Loser nu gewoon door het systeem tegengehouden worden. Na zijn vrijwillige ban zullen die allemaal gelost worden op jullie, samen met alle sancties. sancties die afgekocht kunnen worden aan 10 euro/stuk
Ach, is dat voor het kom op tegen de sossen?

@Loser is binnenkort terug vrij om overal te posten.
Of misschien ook niet 🤪

@Strijkijzer die een vaag fotografie ideetje in een heuse foto-challenge heeft omgevormd en daardoor ervoor gezorgd heeft dat ik toch 1x per maand aan minstens een van mijn goede voornemens van 2021 heb gewerkt

Edit: en iedereen die meedoet, wat evenzeer nodig is om een challenge tot een succes te maken :)

Laatst bewerkt:
Ik kan me hier met momenten echt wel amuseren en soms loopt de tijd sneller dan ik in gedachten had. Aan lijstjes doe ik niet mee, maar als ik ze zou maken, jullie weten wie jullie zijn als jullie er op zouden staan.

Allez ik zal ook maar meedoen :). Het is een beetje melig, maar kom ... eigenlijk is het gewoon een goed initiatief om wat positieve vibes te sturen, zeker in deze tijd (corona + winter + feestdagen) waar iedereen vooral doom en gloom lijkt te spuwen.

• Ten eerste @Myllana, alleen al voor het opstarten van deze thread :thumb:.
  • @StanTem: 1 van trekkers van dit forum, die gewoon verder blijft trekken aan de zaken die hij trekwaardig vindt (al dan niet met opzet geformuleerd als quote materiaal :shutup:)
  • @Renegadexxripxx: Thanks voor al het advies in de huis thread. Het is door u dat ik mijn keuze heb gemaakt :woohoo:.
  • @kay-gell: Neen voor de verandering eens niet voor de kak-verhalen. Maar gij lijkt mij een oprecht een positief persoon die probeert goed te doen in deze wereld. Eerlijkheidshalve, ik denk niet dat wij zouden overeenkomen als ik u op café zou tegenkomen. Waarschijnlijk grotendeels door vooroordelen van mij (ik zou vooral iemand zien die zich beter wil voordoen dan hij is ... dat, en ge zijt nen influencer). Maar door jarenlang uw verhalen te volgen denk ik dat gij gewoon oprecht zo zijt. En ik vind niks mooier dan mensen die gewoon zijn wie ze zijn :thumb:
  • @Kid_C & @BlackOccult: :bow: muziekforum
  • @LessThanJake en @NDEFCB: Voor het mij doen ontdekken van 2 nieuwe artiesten die nu in mijn "most played 2021" staan.
  • @Tonerider: Voor alles dat hierboven al staat :love:
  • Iedereen die regelmatig een :ROFLMAO: van mij ziet passeren, maar die lijst is sowieso veel te lang om op te sommen.
  • @coldplayke: Waarschijnlijk de ontvangster van het meeste van mijn :ROFLMAO: reacties.
  • En uiteraard de rest van de plezante chocos in de befaamde maar onbenoemde "inner circle" (aka iedereen die de Slowchat frequenteert) die al 30 keer vernoemd zijn hier ... behalve @Remake, die had nog niemand getagd. Blijkbaar vind niemand u tof behalve ik.

En nu ga ik even :( reageren op elke post waar ik niet tussen sta.

Laatst bewerkt:
Ik nomineer alle dames hier op BG, omdat ze het gewoonweg verdienen. (y)
Dus bij deze een virtueel bloemetje 💐 aan @coldplayke @Mulan @BlackOccult @xAnyana @Myllana @Guazala en de andere die ik vergeten te taggen heb.

Voor de rest ook aan mijn mede-mods @Lemme @StanTem @Goldrusher @EvilSwordfish @JohnnyricoMC en ook de rest van de crew (dus dat is oa @Loser @Cyberkef @Tyfius @stupid_noob enz...) . 💕

En ook alle andere users hier op BG 😘

giphy.gif

Fijne Feestdagen! 🎅🎅

Da's ne moeilijke, want ik vergeet ongetwijfeld veel volk.

@Strijkijzer om de fotochallenges telkens te organiseren. Al veel plezier aan gehad + @alle fotografen op dit forum (@Tanuki_ @derp @Spector en anderen). Het fotografietopic is alive and kicking!
@Lakigigar om de vulkaantopic telkens grondig aan te vullen
@alle BG'ers in het mama-papatopic. Door samen aan te modderen komen we er wel door!
@coldplayke omdat ge zo graag leest en dat ge het literatuurgedeelte trekt
@Kid_C @BlackOccult en alle deelnemers van AOTW. Wat.een.topidee!
@shiftyke om mij Onra te leren kennen
@Kid_C @shiftyke @Obi-Jan @FlyingHorseman @PBR Streetgang @Hayrus Om Dopesmoker van Sleep op nummer één te stemmen. Yes we can!
@PBR Streetgang voor zijn filmkennis die hij gretig deelt met anderen
@alle BBQ'ers op dit forum
@Myllana voor je oprechte aandoenlijkheid. Soms wil ik in uw wangen knijpen.
@FuseTea voor de tsunami aan stoner & doom (@OfFPiR zal ongetwijfeld een toffe AOTW lanceren)
@mac-bc we zijn dan niet akkoord met sommige standpunten, maar ik vind uw rants heel oprecht en uit het hart klinken.
@Gavin om zijn erudiete walls of text. Ik vraag me nog altijd af waar hij die tijd vandaan haalt.

Aan allen die ik vergeten ben: ik zie jullie ook graag.

Ik nomineer alle dames hier op BG, omdat ze het gewoonweg verdienen. (y)
Dus bij deze een virtueel bloemetje 💐 aan @coldplayke @Mulan @BlackOccult @xAnyana @Myllana @Guazala en de andere die ik vergeten te taggen heb.
@Squidward, @Vrouwtje Theelepel, @Quickey, @HumbleDeer, @glashelder, @Sakura, @Tanuki_ en nog anderen waarvan ik de naam vergeten ben.... en mezelf. :unsure:

@xAnyana en @Sakura nog eens extra omdat ik hen al in het echt ontmoet heb en dat toch wel heel toffe dames zijn. 👍

@OfFPiR om persoonlijke redenen 😍, @Avondland omdat hij duidelijk mijn muzieksmaak deelt, @Lobmans, @Bernie.be, @Vulture,... voor hun leuke bijdragen in De beerput van het internet.

Iedereen die zichzelf kwetsbaar opstelt door delicate zaken te delen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Allez dan, voordat het zielig wordt en omdat het kerst is: @Carrion

Ik hoop trouwens dat 2022 beterschap brengt voor uwe rug, want dat suckt echt en wens ik niemand toe.

Laatst bewerkt:
@Gavin uiteraard. Omdat hij volgens mij de enige is in heel België die alle scheidsrechterlijke regels in het voetbal kent/wil kennen.
En hij kan dat dan nog goed en correct verwoorden ook. Helaas is ie momenteel minder beschikbaar, dus laten we hopen dat ie in 2022 terug wat meer tijd krijgt om mensen op hun fouten te wijzen.

Hoe awkward zou ge het vinden als nu iemand reageert met "2nd"? :unsure:
cf1c4531e2af09ea7965b21c3ce585c6.gif

@Visenya natuurlijk!
Maar dat is dan ook niet-forum gerelateerd

@Tomski dan maar
Ik kan altijd lachen met zijn flauwe opmerkingen en door zijn liefde voor lekker eten en drinken is hij mogelijk een onbekende halfbroer van mij ofzo :unsure:
Zou er waarschijnlijk gerust een avond mee kunnen eten, pintelieren en zeveren over vanalles en nog wat.

En om het hem makkelijk te maken noemen de meeste mensen mij toch al 'Guy' omdat dat online sneller bekt dan mijn volledige nickname :coolbrows:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan