☆ Most special member 2021☆

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 3056
  • Startdatum Startdatum
@Heroixx en iedereen die lijf en leven durft te vertellen op dit forum, waardoor tientallen anderen zich herkennen en niet het idee hebben: "zit ik alleen met dit probleem?"

Topics à la Mentale problemen, mama&papa's thread, ... hebben al véél meer gedaan voor sommige mensen dan de zoveelste hashtag-campagne van een goedbedoelende VZW
Bedankt :)

Ik ken hier niet veel mensen heel goed, maar wel nog lief topic, dus ik doe even mee.

@Mr.Fingers en anderen voor de nuttige technische informatie in het wielrenners topic, zonder het macho gehalte dat daar soms durft overheersen :unsure:
@DaFreak Voor de leuke film & scifi threads
@PBR Streetgang (en vele anderen) voor het leren kennen van nieuwe films
@Karry98 @Vlitser @Corthagus en bij uitstek iedereen in de loopthread, op een paar jaar een super aimable community geworden met respect voor iedereen en veel mensen die af & toe samen gaan lopen!

En zoveel anderen waar ik al jaren rants / verhalen / reviews / meningen / ... van lees, toffe boel hier!

@mac-bc voor zijn reeds aangehaalde onderbouwde, vaak (deels) herkenbare en sowieso vermakelijk geschreven rants, de energie die hij telkens weer opbrengt om (niet altijd even constructieve) reacties daarop te counteren wat hij weet te combineren met (de openheid over) zijn persoonlijke uitdagingen van jong ouderschap en daarbij nog een gezonde dosis zelfspot overhoudt. 🥇

@Heroixx en iedereen die lijf en leven durft te vertellen op dit forum, waardoor tientallen anderen zich herkennen en niet het idee hebben: "zit ik alleen met dit probleem?"

Topics à la Mentale problemen, mama&papa's thread, ... hebben al véél meer gedaan voor sommige mensen dan de zoveelste hashtag-campagne van een goedbedoelende VZW
Onder andere @Heroixx inderdaad, maar eigenlijk iedereen die actief is in die specifieke threads!

Voor de rest:
@eniac, @Musk, @beryl Omdat de 2 eerste eigenlijk continu dezelfde vragen over het leven als zelfstandige hebben, en de 3e meestal kan antwoorden :D

@JPV voor inhoudelijke kennis en open manier van discussiëren

@Loser om continu te moeten switchen tussen rol als moderator en rol als forumposter. En ook continu hierop aangesproken te worden :P

@Myllana voor het opstarten van deze thread en het zorgvuldig bijhouden van het aantal nominaties om ons daar, bijvoorbeeld, einde eerste kwartaal 2022 een overzicht van te geven. 👌

En ook wel omdat ik fan ben van haar directe en onverbloemde stijl.

De Kempen maar geografisch zo ver mogelijk verwijderd van 't StAd als mogelijk - heerlijk
Grens Limburg dan?
Goh, ik ben ne Kempenaar, maar ga wel graag naar Antwerpen eigenlijk, ik zou er nooit kunnen wonen, doe mij daarvoor maar de "stille" Kempen.

Soit, ontopic, nomineer ik dan @Coolguy omdat hij zo slim is geweest om naar de Kempen te verhuizen!

Grens Limburg dan?
Goh, ik ben ne Kempenaar, maar ga wel graag naar Antwerpen eigenlijk, ik zou er nooit kunnen wonen, doe mij daarvoor maar de "stille" Kempen.

Soit, ontopic, nomineer ik dan @Coolguy omdat hij zo slim is geweest om naar de Kempen te verhuizen!
Daar waar Antwerpen, Limburg en Vlaams-Brabant botsen :crazy:

Ik zal dan @exCite nomineren als mede-Kempenaar

Dat is dan Westerlo ofzo?

Ik zou Averbode gokken.
Close, but no cigar.
giphy.webp

@arevee omdat hij mij steeds trots maakt.
Ik durf niet vragen hoe oud hij is en hoe zijn mama heet want ik weet niet hoe ik zou reageren moest blijken dat hij mijn zoon kan zijn.

Terug
Bovenaan