Tussen nul en Mulan zo ongeveer qua leeftijd (denk ik).@arevee omdat hij mij steeds trots maakt.
Ik durf niet vragen hoe oud hij is en hoe zijn mama heet want ik weet niet hoe ik zou reageren moest blijken dat hij mijn zoon kan zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tussen nul en Mulan zo ongeveer qua leeftijd (denk ik).@arevee omdat hij mij steeds trots maakt.
Ik durf niet vragen hoe oud hij is en hoe zijn mama heet want ik weet niet hoe ik zou reageren moest blijken dat hij mijn zoon kan zijn.

en eigenlijk de hele film bende die de plek daar levendig houdt. Behalve @Lint natuurlijk. ;pBehalve @Lint natuurlijk. ;p
nee nee, de emoticon was enkel te gebruiken als reactie op uw posts, exemplarisch bewezen door deze post.
Frowny face says no, kijk maar :nee nee, de emoticon was enkel te gebruiken als reactie op uw posts, exemplarisch bewezen door deze post.
Zoals bijna heel de wereld dus.Tussen nul en Mulan zo ongeveer qua leeftijd (denk ik).

Waar is de jolige christmas spirit, mijn beste?Klik ik sinds lange tijd nog eens een thread open op algemeen, moet ik me toch wéér niet door zo een resem flurkposts wurmen zeker?
Nu goed, eindelijk door die pislauwe meuk heen en op pagina zes aanbeland: nog steeds geen @Nahrtent of @Sir.Killalot mention te zien. Lachwekkend. Ik zou verder nog enkele leden willen bedanken of taggen voor hun leuke posts, maar ik zie dat de meesten al aangehaald zijn in deze thread. Eén keertje is genoeg IMO, het is maar een forum. Ik zie vooral veel tags van accounts wiens posts ik liever kwijt dan rijk ben, dus dat wordt nog minder klikken in 2022.
Maar A Christmas Carol van Charles Dickens is wel een van de mooiste kerstverhalen, daar wordt een notoire brompot op het einde ook begeesterd door de kerstspirit. Het mooiste kerstverhaal is ongetwijfeld Die Hard.Elke kerstkring heeft zijn Grinch!
Sorry, alleen happy messages allowed in de cringy warm & touchy feely thread.Klik ik sinds lange tijd nog eens een thread open op algemeen, moet ik me toch wéér niet door zo een resem flurkposts wurmen zeker?
Nu goed, eindelijk door die pislauwe meuk heen en op pagina zes aanbeland: nog steeds geen @Nahrtent of @Sir.Killalot mention te zien. Lachwekkend. Ik zou verder nog enkele leden willen bedanken of taggen voor hun leuke posts, maar ik zie dat de meesten al aangehaald zijn in deze thread. Eén keertje is genoeg IMO, het is maar een forum. Ik zie vooral veel tags van accounts wiens posts ik liever kwijt dan rijk ben, dus dat wordt nog minder klikken in 2022.
Een Rob Halford falalalalaaaaaa falalalaFalalalalaaaaaa falalala
We zitten hier met een kenner!Het mooiste kerstverhaal is ongetwijfeld Die Hard.
Ik nomineer @Gavin enkel en alleen al voor deze post: https://www.beyondgaming.be/threads/pizza-maken.2717/post-101367Ik nomineer @Gavin omdat hij altijd het zonnetje in huis is![]()

Nee Gavin, 't is een community. En of ge nu wilt of ni, ge maakt er deel van uit!Klik ik sinds lange tijd nog eens een thread open op algemeen, moet ik me toch wéér niet door zo een resem flurkposts wurmen zeker?