zwarten
Well-known member
Is dat zo? Ik kende die dokter wiens account minder zichtbaar gemaakt is nu niet maar het lijkt me nu ook niet een man te zijn met een bedenkelijke reputatie. https://profiles.stanford.edu/jay-bhattacharyaToch logisch? Haat, misinformatie en conspiracy theories komen vooral uit republikeinse hoek. Een heel groot deel van hun programma draait daarop. Het is vrij doorzichtig dat republikeins extreem rechts zich zoals altijd weer calimero gewijs in de slachtofferrol tracht te duwen door te proberen dit te framen als een ideologische aanval terwijl ze gewoon veel vaker die regels op haat, misinformatie en conspiracies breken.
Iemand met een andere visie op het corona beleid zijn stem wat minder groot maken op het platform is toch een bewuste manipulatie? Je kan niet akkoord gaan met die visie vanwege punt x y of z maar blijkbaar is het gemakkelijker om iemand zijn recht van spreken af te nemen onder het mom van misinformatie.
Is dat altijd onterecht, waarschijnlijk niet, maar als de mogelijkheid er is om zo aan het systeem te prutsen wees maar zeker dat er misbruik van gemaakt wordt.
Kan je daar een voorbeeld van geven? Wie zijn die neonazis? Iemand met een afwijkende mening of iemand met een bruine vest met rode armband?Met deze "twitter files" probeert hij support te winnen voor zijn acties zoals het terug toelaten van neonazis en de verdere afbraak van regels en beschermende maatregelen. Als je oprecht denkt dat op twitter alles moet kunnen en dat dit de wereld vooruit gaat helpen is dat je recht maar ik vermoed dat als Musk 4chan wil, hij ook 4chan zal krijgen maar dan ga je wel alsmaar meer normale mensen wegjagen.
Ondertussen is er een deel 'the removal of donald trump' gepost
Laatst bewerkt:
kon het niet laten liggen)