Je kan moeilijk van alle propaganda accounts weten waar ze vandaan komen en dat is al zeker geen algemene kennis dus ja sowieso een goeie feature.

Een narratief op X/grok doet het beeldmateriaal niet verdwijnen.

Hopelijk worden de bewijzen in de rechtbank gepresenteerd dan?

Nu, ik ga niet zeggen dat Trump onschuldig is maar om nu te ontkennen dat Biden een kinderbepotelaar is gewoonweg het zonlicht ontkennen he.
Raar dat je voor Trump bewijzen voor de rechtbank vraagt terwijl het voor Biden niet nodig lijkt om een uitspraak van een rechter te hebben om hem een kinderbepotelaar te noemen

Als daar nog twijfel rond bestond, onderbouwt deze twitter feature uitrol toch ook de claim dat in de laatste US elections,
er massa’s foreign interference is gebeurt, of in opdracht gebeurt is, om publieke opinie te turnen richting de MAGA ideologie.

de lijn is fijn tussen uw marketing outsourcen en orchestrated mass bott manipulation natuurlijk, maar denk dat het wel naïef is om te denken dat het over het eerste gaat..

Laatst bewerkt:
Raar dat je voor Trump bewijzen voor de rechtbank vraagt terwijl het voor Biden niet nodig lijkt om een uitspraak van een rechter te hebben om hem een kinderbepotelaar te noemen

Na @DaFreak zijn letterlijke beschuldiging van pedofilie vroeg ik inderdaad naar bewijzen.
Indien die er zijn moet dit asap naar de rechtbank. Trump of Biden maakt niet uit.

Het is nochtans heel simpel.
Er bestaat heel veel beeldmateriaal van Biden dat niet verknipt en verplakt is terwijl die handtastelijk is met jonge kinderen tot tieners.
Uit het gedrag van de kinderen kan je opmaken dat ze dit bijzonder ongewenst en onprettig vinden.
Jullie kunnen doen alsof Biden geen kinderbepotelaar is zo veel jullie willen. De beelden spreken voor zich.

Moest ik een dochter hebben zou ik het daar extreem moeilijk mee hebben.

Bedoel je soms kinderverkrachter?
Dat is Biden niet zo ver ik weet.
Trump (voorlopig) ook niet.

Nogal triest dat ik hier onmiddelijk in het MAGA kamp geduwd word na enige kritiek op Biden.
Nogmaals, letterlijke pedos moeten berecht worden. Biden of Trump maakt mij niet uit.
Dat simpel "hohoho MAGA1!!11" commentaar mogen jullie achterwege laten.

@nestorius Serieuze vraag: Als je de niet verknipte, niet ge-edite, niet ge-editorialiseede, niet gemanipuleerde beelden bekijkt van de omgang van Biden met jonge kinderen, denk je dan: "Dit is iets wat ik wil dat mijn 9 jarige dochter ook meemaakt" of denk je iets anders?

Dus jij mag Biden beschuldigen van pedifolie zonder dat dit vastgesteld wordt in een rechtbank maar als het over Trump gaat dan moet alles bewezen worden in een rechtbank (waar hij trouwens al is veroordeeld voor sexuele feiten)? Dat is toch gewoon classic MAGA

Na @DaFreak zijn letterlijke beschuldiging van pedofilie vroeg ik inderdaad naar bewijzen.
Indien die er zijn moet dit asap naar de rechtbank. Trump of Biden maakt niet uit.

Het is nochtans heel simpel.
Er bestaat heel veel beeldmateriaal van Biden dat niet verknipt en verplakt is terwijl die handtastelijk is met jonge kinderen tot tieners.
Uit het gedrag van de kinderen kan je opmaken dat ze dit bijzonder ongewenst en onprettig vinden.
Jullie kunnen doen alsof Biden geen kinderbepotelaar is zo veel jullie willen. De beelden spreken voor zich.

Moest ik een dochter hebben zou ik het daar extreem moeilijk mee hebben.

Bedoel je soms kinderverkrachter?
Dat is Biden niet zo ver ik weet.
Trump (voorlopig) ook niet.

Nogal triest dat ik hier onmiddelijk in het MAGA kamp geduwd word na enige kritiek op Biden.
Nogmaals, letterlijke pedos moeten berecht worden. Biden of Trump maakt mij niet uit.
Dat simpel "hohoho MAGA1!!11" commentaar mogen jullie achterwege laten.

@nestorius Serieuze vraag: Als je de niet verknipte, niet ge-edite, niet ge-editorialiseede, niet gemanipuleerde beelden bekijkt van de omgang van Biden met jonge kinderen, denk je dan: "Dit is iets wat ik wil dat mijn 9 jarige dochter ook meemaakt" of denk je iets anders?
Ik denk namelijk iets anders namelijk dat je als kind weinig plezier hebt wanneer oudere mensen met goeie bedoelingen u aanraken. Of was jij dolblij toen tantes en nonkels half uw kaak plat knepen om te accentueren welke flinke grote jongen ge wel niet aant het worden was. Wat niet wil zeggen dat dat een bende pedofielen was maar eerder personen die gewoon niet om kunnen met de veranderde tijdsgeest.

“I’ve known Jeff for fifteen years. Terrific guy … He’s a lot of fun to be with. It is even said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side.” - Trump

Die verjaardagskaart aan Epstein: Enigmas never age, have you noticed that? … A pal is a wonderful thing. Happy Birthday—and may every day be another wonderful secret.” - Trump

Dat hij uren alleen heeft doorgebracht met één van Epstein zijn minderjarige slachtoffers in Epstein zijn villa in New York is ook een bewezen feit. Sure je kan hopen dat ze samen monopolie of iets dergelijks aan het spelen waren maar dat zou me meer verbazen dan Trump being Trump.

Vooral omdat die minderjarige zelf beweerde door Trump verkracht te zijn maar ze pleegde zelfmoord voor het tot een rechtzaak kon komen. Dit terwijl ze wel expliciet een vriendin gestuurd had dat ze nooit zelfmoord zou plegen en dat als ze zou sterven ze vermoord zou zijn.

Je kan eindloos quotes opgraven van Trump waarin hij aanstuurt op jonge meisjes te vallen. Zoals bijvorbeeld dat zijn dochter voor hem de grens heeft moeten trekken dat hij niemand mag daten jonger dan haar maar dat hij daar vaak tegen zondigt.

Ik beschuldig hem niet letterlijk maar zei dat Trump anderen in het stof laat als het aankomt op pedofilie omdat er veel meer bezwaarlijk materiaal tegen hem is dan tegenover Biden die je wel veel gemakkelijker veroordeelt als "kinderbepotelaar". Van Trump vind je immers hopen gelijkaardige filmpjes waarin hij kinderen aanraakt. Er zijn zelfs hopen fotos waarop hij met zijn eigen minderjarige dochter in wel erg intieme momenten werd gefotografeerd. Als je hem dan hoort spreken hoe hij ze zou afrijden moest ze niet zijn dochter zijn... Aan wansmakelijk gedrag en uitspraken is hij sowieso schuldig, dat staat vast. Of hij zich ooit aan minderjarige vergrepen heeft gaan we misschien nooit zeker weten dus we kunnen het niet met zekerheid zeggen maar dat die vermoedens er zijn en niet onterecht moge duidelijk wezen.

Je weet soms niet wat je hoort (of leest). Trump is hier de pedofiel, de aanrader, met een hele stapel bewijzen.
Kan zijn.
Heb je daar informatie over? Indien er bewijzen zijn wordt die best voor de rechtbank gesleept he.
Bespreek het eens met DaFreak. Het is hij het had over "grooming van minderjarigen door Trump".
Jullie zijn nu al met twee die beweren dat hij een pedo is.
Best eens met wat bewijzen/bronnen over de brug komen en die doorspelen naar het gerecht zodat die hun werk kunnen doen zodat ze pedo's wie ze ook zijn kunnen opsluiten.

Kies er een paar uit zou ik zeggen. Beelden genoeg van Biden die handtastelijk is met kinderen.

Dus jij mag Biden beschuldigen van pedifolie zonder dat dit vastgesteld wordt in een rechtbank maar als het over Trump gaat dan moet alles bewezen worden in een rechtbank (waar hij trouwens al is veroordeeld voor sexuele feiten)? Dat is toch gewoon classic MAGA
Best eens een cursus begrijpend lezen volgen hoor. Nergens beschuldig ik Biden van pedifolie. Dat heb je zelf verzonnen.
Voor de zoveelste keer, ik beschuldig Biden ervan handtastelijk te zijn met kinderen die dat overduidelijk heel onprettig vinden.

Wat Trump uitvreet is niet echt relevant he. Daarmee keur ik niet goed wat Trump doet of ooit zou gedaan hebben.
Moest Trump even handtastelijk zijn met kinderen zou ik het op zijn minst even verwerpelijk vinden.
Ik denk namelijk iets anders namelijk dat je als kind weinig plezier hebt wanneer oudere mensen met goeie bedoelingen u aanraken. Of was jij dolblij toen tantes en nonkels half uw kaak plat knepen om te accentueren welke flinke grote jongen ge wel niet aant het worden was. Wat niet wil zeggen dat dat een bende pedofielen was maar eerder personen die gewoon niet om kunnen met de veranderde tijdsgeest.
Ik beschuldig niemand van pedofiel te zijn. Biden noch Trump.

Bespreek het eens met DaFreak. Het is hij het had over "grooming van minderjarigen door Trump".

Volgens mij heb je gemist dat ik gewoon deelde wat Grok beweerde nadat Musk weer wat te veel aan de knoppen had gedraaid. Dat zijn niet mijn woorden. Grok beweerde overigens dat in een race Musk beter, sneller en meer minderjarigen zou kunnen groomen dan Trump.

Je kan nu zien waar Twitteraccounts zich geregistreerd hebben en van waar ze posten.
Heel interessant om te zien waar alle trolls zich schuil houden:fingerguns_r:

(open de thread)
Schitterende feature inderdaad. Massa's accounts die door de mand vallen. MAGA "vrouwen" die in Marokko of India zitten, Russen uit India, Palestijnen uit India, Israeli's uit Nigeria, enzovoort enzovoort. Soms kan het natuurlijk zijn dat een account per toeval op reis is, maar het is in ieder geval duidelijk dat er heel veel populaire accounts zijn waarvan de identiteit volledig fake is.

On the Internet, nobody knows you're a dog.

Grappig maar is dat niet eerder een dingetje van Biden?
Hoeveel beeldmateriaal bestaat er wel niet van Biden die kinderen aan het bepotelen is?
Wat versta jij dan hier onder? Dat is toch gewoon Biden beschuldigen?

En ivm relevantie Trump: jij reageert op een post ivm Trump waarop je plots over Biden begint maar dan zou Trump niet relevant zijn? Opnieuw een classic MAGA truk op de aandacht af te leiden ;-)

Grok is undressing children — can the law stop it?

Grok was op X volledig ontspoord en genereerde zonder verpinken seksueel getinte deepfakes, ook van minderjarigen. Musk heeft uiteindelijk ingegrepen, maar toch weer too little, too late.

Als er een stevige Europese boete volgt, dan zal hij ongetwijfeld weer janken over het gebrek aan vrije meningsuiting in Europa.
Grok gemeld bij Franse autoriteiten voor maken deepfakes en kindermisbruikbeeld

Ze hebben het "gefixed" ondertussen.

John Oliver wijdt zijn episode toe aan het verval van Twitter onder Musk, en hoe het (mis)(ge)bruikt wordt door voornamelijk (extreem) rechts. Interessante episode.

Merci voor het te linken, zal er straks eens naar kijken. John Oliver is sowieso wel een grappig en intelligent persoon. Ik weet niet of het hier aan bod komt maar er werd vorige week een onderzoek gepubliceerd in Nature over het politieke effect van blootstelling aan X (data van 2023).

Switching from the chronological to the algorithmic feed increased engagement and shifted political attitudes in a pro-Republican direction. Compared with users of the chronological feed, those who switched to the algorithmic one were more likely to prioritize policy issues such as fighting immigration and crime over education and defending reproductive rights; view investigations into Donald Trump, now the US president, as unacceptable; and express pro-Kremlin views about the war in Ukraine. By contrast, switching to the chronological feed from the algorithmic one produced no attitude change.

Terug
Bovenaan