Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Raar dat je voor Trump bewijzen voor de rechtbank vraagt terwijl het voor Biden niet nodig lijkt om een uitspraak van een rechter te hebben om hem een kinderbepotelaar te noemenEen narratief op X/grok doet het beeldmateriaal niet verdwijnen.
Hopelijk worden de bewijzen in de rechtbank gepresenteerd dan?
Nu, ik ga niet zeggen dat Trump onschuldig is maar om nu te ontkennen dat Biden een kinderbepotelaar is gewoonweg het zonlicht ontkennen he.
Een hypocriet MAGA figuur???Raar dat je voor Trump bewijzen voor de rechtbank vraagt terwijl het voor Biden niet nodig lijkt om een uitspraak van een rechter te hebben om hem een kinderbepotelaar te noemen
Raar dat je voor Trump bewijzen voor de rechtbank vraagt terwijl het voor Biden niet nodig lijkt om een uitspraak van een rechter te hebben om hem een kinderbepotelaar te noemen
Ik denk namelijk iets anders namelijk dat je als kind weinig plezier hebt wanneer oudere mensen met goeie bedoelingen u aanraken. Of was jij dolblij toen tantes en nonkels half uw kaak plat knepen om te accentueren welke flinke grote jongen ge wel niet aant het worden was. Wat niet wil zeggen dat dat een bende pedofielen was maar eerder personen die gewoon niet om kunnen met de veranderde tijdsgeest.Na @DaFreak zijn letterlijke beschuldiging van pedofilie vroeg ik inderdaad naar bewijzen.
Indien die er zijn moet dit asap naar de rechtbank. Trump of Biden maakt niet uit.
Het is nochtans heel simpel.
Er bestaat heel veel beeldmateriaal van Biden dat niet verknipt en verplakt is terwijl die handtastelijk is met jonge kinderen tot tieners.
Uit het gedrag van de kinderen kan je opmaken dat ze dit bijzonder ongewenst en onprettig vinden.
Jullie kunnen doen alsof Biden geen kinderbepotelaar is zo veel jullie willen. De beelden spreken voor zich.
Moest ik een dochter hebben zou ik het daar extreem moeilijk mee hebben.
Bedoel je soms kinderverkrachter?
Dat is Biden niet zo ver ik weet.
Trump (voorlopig) ook niet.
Nogal triest dat ik hier onmiddelijk in het MAGA kamp geduwd word na enige kritiek op Biden.
Nogmaals, letterlijke pedos moeten berecht worden. Biden of Trump maakt mij niet uit.
Dat simpel "hohoho MAGA1!!11" commentaar mogen jullie achterwege laten.
@nestorius Serieuze vraag: Als je de niet verknipte, niet ge-edite, niet ge-editorialiseede, niet gemanipuleerde beelden bekijkt van de omgang van Biden met jonge kinderen, denk je dan: "Dit is iets wat ik wil dat mijn 9 jarige dochter ook meemaakt" of denk je iets anders?
Kan zijn.Je weet soms niet wat je hoort (of leest). Trump is hier de pedofiel, de aanrader, met een hele stapel bewijzen.
Kies er een paar uit zou ik zeggen. Beelden genoeg van Biden die handtastelijk is met kinderen.Bij Biden vind ik enkel wat visueel knip-en-plakwerk, zoals deze https://www.knack.be/factcheck/factcheck-deze-foto-van-biden-met-kind-werd-gemanipuleerd/
Best eens een cursus begrijpend lezen volgen hoor. Nergens beschuldig ik Biden van pedifolie. Dat heb je zelf verzonnen.Dus jij mag Biden beschuldigen van pedifolie zonder dat dit vastgesteld wordt in een rechtbank maar als het over Trump gaat dan moet alles bewezen worden in een rechtbank (waar hij trouwens al is veroordeeld voor sexuele feiten)? Dat is toch gewoon classic MAGA
Ik beschuldig niemand van pedofiel te zijn. Biden noch Trump.Ik denk namelijk iets anders namelijk dat je als kind weinig plezier hebt wanneer oudere mensen met goeie bedoelingen u aanraken. Of was jij dolblij toen tantes en nonkels half uw kaak plat knepen om te accentueren welke flinke grote jongen ge wel niet aant het worden was. Wat niet wil zeggen dat dat een bende pedofielen was maar eerder personen die gewoon niet om kunnen met de veranderde tijdsgeest.
Bespreek het eens met DaFreak. Het is hij het had over "grooming van minderjarigen door Trump".
Wat Trump uitvreet is niet echt relevant he.

Schitterende feature inderdaad. Massa's accounts die door de mand vallen. MAGA "vrouwen" die in Marokko of India zitten, Russen uit India, Palestijnen uit India, Israeli's uit Nigeria, enzovoort enzovoort. Soms kan het natuurlijk zijn dat een account per toeval op reis is, maar het is in ieder geval duidelijk dat er heel veel populaire accounts zijn waarvan de identiteit volledig fake is.Je kan nu zien waar Twitteraccounts zich geregistreerd hebben en van waar ze posten.
Heel interessant om te zien waar alle trolls zich schuil houden
(open de thread)
Wat versta jij dan hier onder? Dat is toch gewoon Biden beschuldigen?Grappig maar is dat niet eerder een dingetje van Biden?
Hoeveel beeldmateriaal bestaat er wel niet van Biden die kinderen aan het bepotelen is?
Grok is undressing children — can the law stop it?
Grok was op X volledig ontspoord en genereerde zonder verpinken seksueel getinte deepfakes, ook van minderjarigen. Musk heeft uiteindelijk ingegrepen, maar toch weer too little, too late.
Als er een stevige Europese boete volgt, dan zal hij ongetwijfeld weer janken over het gebrek aan vrije meningsuiting in Europa.
Grok gemeld bij Franse autoriteiten voor maken deepfakes en kindermisbruikbeeld
Merci voor het te linken, zal er straks eens naar kijken. John Oliver is sowieso wel een grappig en intelligent persoon. Ik weet niet of het hier aan bod komt maar er werd vorige week een onderzoek gepubliceerd in Nature over het politieke effect van blootstelling aan X (data van 2023).John Oliver wijdt zijn episode toe aan het verval van Twitter onder Musk, en hoe het (mis)(ge)bruikt wordt door voornamelijk (extreem) rechts. Interessante episode.
Switching from the chronological to the algorithmic feed increased engagement and shifted political attitudes in a pro-Republican direction. Compared with users of the chronological feed, those who switched to the algorithmic one were more likely to prioritize policy issues such as fighting immigration and crime over education and defending reproductive rights; view investigations into Donald Trump, now the US president, as unacceptable; and express pro-Kremlin views about the war in Ukraine. By contrast, switching to the chronological feed from the algorithmic one produced no attitude change.