Ik denk dat dit de persoon musk nog het best typeert. Hij heeft ooit op basis van een interview met everyday astronaut op youtube de cold air thrusters laten wijzgen naar hot air thrusters op starship omdat dit zo een goed idee was. Ik kan die video nu niet meer terugvinden maar ge ziet die zijn kop malen en zeggen.. inderdaad dat is een beter idee...
https://www.ndtv.com/world-news/one...starship-rocket-after-youtubers-query-2982535
De volgende interaties van starship zat het erin. Kerel is inderdaad een serieus geval asperger syndroom.

Wat me wel tegensteekt is die diploma's. Dat was niet nodig voor zip2, paypal, tesla en zelfs spacex maar hij neemt twitter over en ho maar!!! diplomas!!! Laat ons gewoon eerlijk zijn, hij ondergaat een rondje karaktermoord gewoon omdat hij een propagandakanaal afgenomen heeft.
Dat laatste is wel echt flauwekul, hé zwarten. Hij ondergaat een rondje ‘een-baas-is-geen-slavendrijver-en-werknemers-zijn-geen-beesten’.

Als hij het ‘propagandakanaal’ (waarmee je insinueert dat het slechts van 1 kant is, en dat is niet) had overgenomen zonder zijn werkeisen en verbroken beloftes, hadden de mensen gewoon toegekeken. Dit heeft hij echt helemaal zelf gedaan.

Dat laatste is wel echt flauwekul, hé zwarten. Hij ondergaat een rondje ‘een-baas-is-geen-slavendrijver-en-werknemers-zijn-geen-beesten’.

Als hij het ‘propagandakanaal’ (waarmee je insinueert dat het slechts van 1 kant is, en dat is niet) had overgenomen zonder zijn werkeisen en verbroken beloftes, hadden de mensen gewoon toegekeken. Dit heeft hij echt helemaal zelf gedaan.
Dat hangt er vanaf welke politieke overtuiging je aanhangt he loser.
Een zittend president die na overname publiekelijk vraagt of het niet beter is dat ze musk en zijn investeerders onderzoeken? Dat was trouwens op 9 november dus lang voor Musk fullblown slavendrijver ging. Wees gewoon eerlijk, Twitter is gewoon een propagandakanaal hoor. Ik insinueer hier niets. :thinking:
Alle karaktermoordende artikels in de kranten met bepaalde politieke insteek lees ik dusdanig ook met een korrel zout.
We zullen zien binnen 12 maand zoals @cege zegt. In beide gevallen is het goed. Maakt hij er een social media kanaal van waar iedereen zijn mening mag op poneren zonder het plethora aan bot meningen zoveel te beter. Gaat het overkop zijn we van dat stinkend vat vitriool ook vanaf. its a win win.

Edit en slavendrijver is mss de verkeerde woordkeuze. Mensen zijn vrij om te vertrekken als ze er niet willen voor werken. Ik denk niet dat de echte slaven in qatar zo een keuze hadden trouwens.

Laatst bewerkt:
Nee dat is wel degelijk gewoon flauwe kul en een conspiracy theory zoals een ander. Ze zou niet opvallen tussen de andere bizarre hersenspinsels op twitter. Alle studies tonen aan dat rechts heer en meester is op sociale media dus dat kalimero gedrag als hen gevraagd wordt geen haat of disinformatie te verspreiden (wat links evengoed niet mag maar zich gewoon een stuk minder schuldig aan maakt) mag echt wel is gaan stoppen. Je moet niet overal een complot in zien.

Nee dat is wel degelijk gewoon flauwe kul en een conspiracy theory zoals een ander. Ze zou niet opvallen tussen de andere bizarre hersenspinsels op twitter. Alle studies tonen aan dat rechts heer en meester is op sociale media dus dat kalimero gedrag als hen gevraagd wordt geen haat of disinformatie te verspreiden (wat links evengoed niet mag maar zich gewoon een stuk minder schuldig aan maakt) mag echt wel is gaan stoppen. Je moet niet overal een complot in zien.
Nee hoor. Wel leuk dat je zelfde tactieken toepast.. een conspiracy theory zowaar...
Twitter en facebook en consoorten worden defacto gewoon een propagandakanaal als ze enige userbase kunnen genereren. Elke zichzelf ietwat respecterende mogendheden zoals Rusland, Iran, USA doen er allemaal vlot aan mee hoor. Kzal mijn tinfoilhat nog even op mijn hoofd houden. :unsure:
Dat de laatste jaren twitter, in vele ogen, nogal serieus links leunend geworden is (cfr laptop etc), en ze dit nu mogelijks kwijtspelen verklaart wel de huidige reacties uit de politiek en in hun verlengde de kranten met dezelfde ideologie.

Dat de laatste jaren twitter, in vele ogen, nogal serieus links leunend geworden is (cfr laptop etc), en ze dit nu mogelijks kwijtspelen verklaart wel de huidige reacties uit de politiek en in hun verlengde de kranten met dezelfde ideologie.
Dat mag jij vinden ja, dat het links leunend geworden is. En dat zou zomaar eens kunnen, maar daarover ga ik niet in discussie gaan.

Maar dan de (terechte) reacties op de complete chaos die Musk daar nu aan het creëren is, in combinatie met zijn werkelijk waanzinnige eisen voor zijn werknemers en dolle koning-achtige manier van 'leiden' allemaal afdoen alsof het is omdat 'de linksen' een 'propagandakanaal' zijn kwijtgespeeld is volledig onnozel.

Er is VEEL kritiek te leveren op Musk en de manier waarop Twitter op dit moment gerund wordt. Dat heeft niks te maken met politieke kleuren. Niet alles is een gevecht tussen links en rechts hoor. Er zullen er zeker wel zijn die kwaad zijn omdat Musk rechtser is, maar gaan doen alsof de media nu een soort smear campaign voert tegen Musk (opnieuw: is er ondertussen geen waslijst aan punten om objectief kritiek op te leveren?) omdat er een 'propagandakanaal' is overgenomen, tja. Dat vind ik toch ook al neigen naar conspiracy theory-achtig denken.

Trouwens no shit dat iemand die tientallen miljarden betaald heeft om een van de grootste social media sites over te nemen onder de loep ligt. Wat had je nu gedacht, dat niemand daar over ging schrijven? Het is gewoon een feit dat er momenteel niet veel goeds over te schrijven valt. Niks conspiracy aan. Ook geen 'karaktermoord'. Hij doet het gewoon slecht in een enorm high profile rol. Niks meer achter zoeken.

Maar goed, mijn mening zal wel niet tellen omdat ik links ben zeker? Nogal gemakkelijk zo natuurlijk.

Dat mag jij vinden ja, dat het links leunend geworden is. En dat zou zomaar eens kunnen, maar daarover ga ik niet in discussie gaan.
Blij dat we het over iets eens kunnen zijn.
Maar dan de (terechte) reacties op de complete chaos die Musk daar nu aan het creëren is, in combinatie met zijn werkelijk waanzinnige eisen voor zijn werknemers en dolle koning-achtige manier van 'leiden' allemaal afdoen alsof het is omdat 'de linksen' een 'propagandakanaal' zijn kwijtgespeeld is volledig onnozel.

Er is VEEL kritiek te leveren op Musk en de manier waarop Twitter op dit moment gerund wordt. Dat heeft niks te maken met politieke kleuren. Niet alles is een gevecht tussen links en rechts hoor. Er zullen er zeker wel zijn die kwaad zijn omdat Musk rechtser is, maar gaan doen alsof de media nu een soort smear campaign voert tegen Musk (opnieuw: is er ondertussen geen waslijst aan punten om objectief kritiek op te leveren?) omdat er een 'propagandakanaal' is overgenomen, tja. Dat vind ik toch ook al neigen naar conspiracy theory-achtig denken.

Trouwens no shit dat iemand die tientallen miljarden betaald heeft om een van de grootste social media sites over te nemen onder de loep ligt. Wat had je nu gedacht, dat niemand daar over ging schrijven? Het is gewoon een feit dat er momenteel niet veel goeds over te schrijven valt. Niks conspiracy aan. Ook geen 'karaktermoord'. Hij doet het gewoon slecht in een enorm high profile rol. Niks meer achter zoeken.

Maar goed, mijn mening zal wel niet tellen omdat ik links ben zeker? Nogal gemakkelijk zo natuurlijk.
Als je mijn posts hier terugleest heb ik net problemen met die karaktermoord. Dat is al een tijdje aan de gang trouwens. Ik kan me daar wel aan ergeren. Trouwens leuk dat je ook de 'conspiracy' tactiek aanhangt maar laat ons even resumeren wat de revue gepasseerd is.
-Een mooi artikel in de krant. O'dowd die zogezegd monddood gemaakt wordt terwijl hij TOS duidelijk schendt.
-De diplomas die nu bij twitter heel belangrijk zijn terwijl bij vorige bedrijven dit niet echt van belangrijk was volgens sommige posters hier.
-Een zittend president die oproept om musk te onderzoeken.

Nog niet de revue gepasseerd maar in mijn ogen wel belangrijk.
-Het NYtimes hit piece artikel waarin werd gesuggereerd dat Elon Musks jeugd in Zuid-Afrika door de apartheid hem onverschillig zou hebben gemaakt voor racisme en dat dit gevolgen zou kunnen hebben voor zijn beleid inzake content moderation zodra hij de controle over Twitter overneemt. Hoe iemand racist te noemen zonder hem racist te noemen....
-Het 'elongate' schandaal van business insider nadat de overname duidelijk werd. Altijd leuk om henry blodget zijn twitterfeed eens te bekijken en hoe hij tegenover musk staat. Ja nee... die gaat me niet overtuigen. Maar wel zo leuk dat hij dat kan posten op twitter.

Kijk het is een privebedrijf en als Musk twitter volledig in de vernieling rijdt met zijn onethische werkregimes dan is het maar zo. Dat is iets wat eigenaars nu eenmaal kunnen doen met hun bedrijven. Maar ge kunt u toch vragen beginnen stellen waarom bepaalde nieuwsmedia zo bedrijvig geworden zijn rond de persona elon musk. Vooral naar timeline aangezien deze artikels een ruime tijd voor het huidige brokkenparcours gelanceerd werden.

En wat betreft uw mening, die telt zeker. Iemand monddood maken is niet iets wat conservatieven over het algemeen doen.

Laatst bewerkt:
Ja goed, agree to disagree dan. Jij spreekt van karaktermoord, ik denk gewoon dat de illusie rond Musk al een tijdje aan het vervagen is en dat zijn recente (veel meer publieke) escapades het doek in een laatste ruk van het toneel hebben getrokken.

Ik ga echt niet mee in die gedachtengang dat 'men' zo tegen een rechts sociaal netwerk is dat ze daar zo'n hele gecoördineerde campagne over opstarten. En laten we ook niet doen alsof hij pre-Twitter een smetloos blazoen had he. Er was toen al wel het een en ander over hem te vertellen. Hij is en blijft de rijkste man ter wereld, het is echt nogal wiedes dat daar over geschreven wordt hoor.

Die laatste zin van je is trouwens weer zo'n typisch kampjesgedrag zinnetje wat gewoon niet klopt, maar da's off topic. Ik wil maar gewoon nog snel zeggen dat ik het een behoorlijk infantiele toevoeging vind. En voor de duidelijkheid: van mij mag een rechtse social media site er zeker zijn, zolang het niet extreem wordt. Mijn posts moeten dus niet geïnterpreteerd worden als 'liberal tears' vooraleer iemand anders er in P&A stijl mee aan de haal gaat.

In't kort: jij zegt karaktermoord, ik zou het eerder karakterzelfmoord noemen. Daar laat ik het bij.

Laatst bewerkt:
Ik heb de indruk dat zwarten gewoon het type persoon is die snel ‘B’ zegt wanneer de meerderheid ‘A’ zegt. Enkel is die ‘B’ meestal maar bizar beargumenteerd.

Twitter, ik heb het zelf nooit begrepen. Mevrouw Parabellum is er op actief en ik heb thuis het verbod gekregen om mij nog laatdunkend over dat medium uit te spreken. Dus ik spreek er gewoon niet meer over.
Grotendeels een echo-kamer voor zij die zichzelf belangrijk wanen. Als ik op m’n eigen terrein kijk, energie, dan zijn de experts die in de media komen gewoon diegene die het actiefst op twitter over het onderwerp zijn. En dat zijn niet per se de meest deskundige meningen.
Hopelijk rijdt Musk dat hele platform de afgrond in, hij lijkt in elk geval goed op weg.

Ja goed, agree to disagree dan. Jij spreekt van karaktermoord, ik denk gewoon dat de illusie rond Musk al een tijdje aan het vervagen is en dat zijn recente (veel meer publieke) escapades het doek in een laatste ruk van het toneel hebben getrokken.

Ik ga echt niet mee in die gedachtengang dat 'men' zo tegen een rechts sociaal netwerk is dat ze daar zo'n hele gecoördineerde campagne over opstarten. En laten we ook niet doen alsof hij pre-Twitter een smetloos blazoen had he. Er was toen al wel het een en ander over hem te vertellen. Hij is en blijft de rijkste man ter wereld, het is echt nogal wiedes dat daar over geschreven wordt hoor.
Een gecoördineerde campagne is teveel eer. Het zijn gewoon hit pieces. Een gepubliceerd artikel of bericht met als doel de publieke opinie te beïnvloeden door valse of bevooroordeelde informatie te presenteren op een manier die objectief en waarheidsgetrouw lijkt.
Die laatste zin van je is trouwens weer zo'n typisch kampjesgedrag zinnetje wat gewoon niet klopt, maar da's off topic. Ik wil maar gewoon nog snel zeggen dat ik het een behoorlijk infantiele toevoeging vind. En voor de duidelijkheid: van mij mag een rechtse social media site er zeker zijn, zolang het niet extreem wordt. Mijn posts moeten dus niet geïnterpreteerd worden als 'liberal tears' vooraleer iemand anders er in P&A stijl mee aan de haal gaat.

In't kort: jij zegt karaktermoord, ik zou het eerder karakterzelfmoord noemen. Daar laat ik het bij.
Goh ja kleine jab terug naar je opmerking
'Maar goed, mijn mening zal wel niet tellen omdat ik links ben zeker? Nogal gemakkelijk zo natuurlijk.'
Zelf infantiel reageren en dan geschoffeerd geraken als er een reactie op komt. :thinking: We zullen het op agree to disagree houden en case closed voor mij.

-Het NYtimes hit piece artikel waarin werd gesuggereerd dat Elon Musks jeugd in Zuid-Afrika door de apartheid hem onverschillig zou hebben gemaakt voor racisme en dat dit gevolgen zou kunnen hebben voor zijn beleid inzake content moderation zodra hij de controle over Twitter overneemt. Hoe iemand racist te noemen zonder hem racist te noemen....
-Het 'elongate' schandaal van business insider nadat de overname duidelijk werd. Altijd leuk om henry blodget zijn twitterfeed eens te bekijken en hoe hij tegenover musk staat. Ja nee... die gaat me niet overtuigen. Maar wel zo leuk dat hij dat kan posten op twitter.

Dit artikel dus?

Mr. Musk has heralded his purchase of Twitter as a victory for free speech, having criticized the platform for removing posts and banning users. It is unclear what role his childhood — coming up in a time and place in which there was hardly a free exchange of ideas and where government misinformation was used to demonize Black South Africans — may have played in that decision.
(...)

Mr. Musk’s current views on free speech seem to reflect the philosophies students were exposed to at Pretoria Boys, said Mr. Beney, the classmate — like that of the English philosopher John Stuart Mill, a champion of unchecked expression.

“I think his ideas about free speech are very classic liberal and not nuanced,” Mr. Beney said of Mr. Musk.

(...)

Jij maakt van dat artikel precies een karaktermoord. Ik lees dat daar totaal niet in.

Of om het op basis van één van de comments te zeggen:
So based on this article, the answer no one knows how apartheid impacted Musk. Thanks for the great read.

Nee hoor. Wel leuk dat je zelfde tactieken toepast.. een conspiracy theory zowaar...
Twitter en facebook en consoorten worden defacto gewoon een propagandakanaal als ze enige userbase kunnen genereren. Elke zichzelf ietwat respecterende mogendheden zoals Rusland, Iran, USA doen er allemaal vlot aan mee hoor. Kzal mijn tinfoilhat nog even op mijn hoofd houden. :unsure:

Je moet toch zelf ook wel inzien dat dit kant nog wal raakt. Je probeert facebook of twitter te vergelijken met echte censuur. Dat terwijl de westerse wereld net klaagt dat er niet genoeg toezicht is en dat je op facebook en twitter veel te veel ranzige en illegale content tegen komt. Rechts domineert social media en dan durf je nog beweren dat er een links complot is dat hen het zwijgen oplegt. Als die roeptoeters zich gewoon zouden gedragen dan zouden ze niet geband worden en dat telt voor zowel links als rechts. De meest extreme opinies zijn vaak zelfs die buitenlandse actoren die je opnoemt die zich voordoen als westerlingen en zo op twitter en facebook rustig hun ding kunnen doen.

Dat moet je eens andersom proberen. Beiden aan elkaar gelijk proberen te stellen is gewoon absurd.

Blij dat we het over iets eens kunnen zijn.

Als je mijn posts hier terugleest heb ik net problemen met die karaktermoord. Dat is al een tijdje aan de gang trouwens. Ik kan me daar wel aan ergeren. Trouwens leuk dat je ook de 'conspiracy' tactiek aanhangt maar laat ons even resumeren wat de revue gepasseerd is.
-Een mooi artikel in de krant. O'dowd die zogezegd monddood gemaakt wordt terwijl hij TOS duidelijk schendt.
-De diplomas die nu bij twitter heel belangrijk zijn terwijl bij vorige bedrijven dit niet echt van belangrijk was volgens sommige posters hier.
-Een zittend president die oproept om musk te onderzoeken.

Kijk het is een privebedrijf en als Musk twitter volledig in de vernieling rijdt met zijn onethische werkregimes dan is het maar zo. Dat is iets wat eigenaars nu eenmaal kunnen doen met hun bedrijven. Maar ge kunt u toch vragen beginnen stellen waarom bepaalde nieuwsmedia zo bedrijvig geworden zijn rond de persona elon musk. Vooral naar timeline aangezien deze artikels een ruime tijd voor het huidige brokkenparcours gelanceerd werden.

En wat betreft uw mening, die telt zeker. Iemand monddood maken is niet iets wat conservatieven over het algemeen doen.
Ligt dat brokkenparcours aan de media of aan Musk? De media is er zo bedrijvig in omdat hij de laatste tijd de publieke kemels aan elkaar rijgt. En dat is nu eenmaal nieuws, dat hij er los over gaat op bepaalde punten. Je zou willen dat ze zwijgen over bepaalde pijnlijke dingen? Waarom?

En die laatste zin is toch gewoon te belachelijk voor woorden. Waarom zouden ‘conservatieven’ minder anderen monddood maken… daar gaat al je zogenaamde neutraliteit.

Ligt dat brokkenparcours aan de media of aan Musk? De media is er zo bedrijvig in omdat hij de laatste tijd de publieke kemels aan elkaar rijgt. En dat is nu eenmaal nieuws, dat hij er los over gaat op bepaalde punten. Je zou willen dat ze zwijgen over bepaalde pijnlijke dingen? Waarom?
Kijk dat brokkenparcours, by all means, zwiert dat maar in de krant. Ik lees ook wel graag die verhalen met mijn zak popcorn. Ik denk dat ik nog nooit zo hard in een lach geschoten ben toen ik 'space karen' op de gevel van een twitterkantoor zag verschijnen. Maw heel het verhaal van wanneer hij met zijn wastafel het twitterkantoor binnenstapt en alle gekke en onethische dingen die hij doet daarna mag, nee moet, tot in het kleinste detail gerapporteerd worden in de media.
Wat me echter stoort is dat alle niet relevante zaken nu ineens ook nieuws worden. Waarom worden vastgelegde TOS regels aan de kant geschoven om de persoon elon musk van censuur te beschuldigen. Waarom zijn die diploma's nu ineens van belang? Waarom wordt het hands-on werk dat deze persoon in spacex investeert nu ineens in vraag gesteld? Dat heeft nu toch allemaal eens niets met twitter te maken?
Wat betreft die BI en NYT artikelen. Deze twee artikels zijn in het voorjaar, lang voor de huidige malaise, gelanceerd. Wel na de bekendmaking van de overname.
Je bent toch intelligent genoeg om dit verschil te zien? Artikels over het brokkenparcours en artikels die karaktermoorden zijn in mijn ogen twee heel verschillende zaken.
En die laatste zin is toch gewoon te belachelijk voor woorden. Waarom zouden ‘conservatieven’ minder anderen monddood maken… daar gaat al je zogenaamde neutraliteit.
Ik zou kunnen antwoorden zoals ridder antwoord...
"Mijn mening zal wel niet tellen omdat ik (gepercipieerd) rechts ben zeker? Nogal gemakkelijk zo natuurlijk."

Maar als je dan echt een antwoord wil hebben over onderstaande vraag.
Je zou willen dat ze zwijgen over bepaalde pijnlijke dingen? Waarom?
Het nut van zulke artikels is in mijn ogen net om de integriteit van de persoon te schaden. Op een manier is dat iemand monddood maken nietwaar?

Laatst bewerkt:
Je moet toch zelf ook wel inzien dat dit kant nog wal raakt. Je probeert facebook of twitter te vergelijken met echte censuur. Dat terwijl de westerse wereld net klaagt dat er niet genoeg toezicht is en dat je op facebook en twitter veel te veel ranzige en illegale content tegen komt. Rechts domineert social media en dan durf je nog beweren dat er een links complot is dat hen het zwijgen oplegt. Als die roeptoeters zich gewoon zouden gedragen dan zouden ze niet geband worden en dat telt voor zowel links als rechts. De meest extreme opinies zijn vaak zelfs die buitenlandse actoren die je opnoemt die zich voordoen als westerlingen en zo op twitter en facebook rustig hun ding kunnen doen.

Dat moet je eens andersom proberen. Beiden aan elkaar gelijk proberen te stellen is gewoon absurd.
Er is ergens een rechtszaak lopen momenteel naar de Amerikaanse overheid (of de FBI ben niet meer zeker) en hun vermeende banden met twitter en facebook. Blijkbaar kan de overheid mogelijks content flaggen en throttlen op sociale media als deze verondersteld schadelijk is. Pas op ik vind die link tussen sociale media en overheden op een manier wel goed. Zeker als het doel nobel is zoals antivax en Russische desinformatie counteren. Maar je geeft overheden natuurlijk wel een tool waar ze later effectief mee kunnen gaan censureren. Zou je het nog leuk vinden moest een despoot aan de macht komen en deze tool ook ter beschikking heeft? Ik neig eerder van niet.

Mijn (Trump)kienkaart van 6 jaar geleden intussen maar eens vanonder het stof uitgehaald.
Merkwaardig genoeg heb ik enkel MainStreamMedia nog niet kunnen wegstrepen.
;sleep.

Trump mag terugkomen op basis van een poll, zou Musk hier ook willen weten hoeveel fakeaccounts en bots er gestemd hebben :laugh:

Abonneer jullie allemaal maar op /r/TrumpCriticizesTrump het wordt lachen geblazen!

Ik ben aant twijfelen tussen deze twee memes/gifs
The "o god no" van the office of michael jackson "grabs popcorn"...
No way dat die ooit nog iets gaat posten op twitter. Die heeft zijn eigen social media kanaal.

Ik ben aant twijfelen tussen deze twee memes/gifs
The "o god no" van the office of michael jackson "grabs popcorn"...
No way dat die ooit nog iets gaat posten op twitter. Die heeft zijn eigen social media kanaal.

Naar het schijnt zelfs een exclusiviteits contract voor Truth Social maar bon het woord van Trump is toch meestal niets waard...

Iets meer on topic, vind ik dit toch een vreemde zet. Iemand breekt de regels maar met een populariteitspoll ga je hem terughalen, wat is dan het nut van die regels?

Allicht weer een classic move van Musk om met controverse de aandacht van het "Vinkjes-debacle" af te leiden.

Naar het schijnt zelfs een exclusiviteits contract voor Truth Social maar bon het woord van Trump is toch meestal niets waard...

Iets meer on topic, vind ik dit toch een vreemde zet. Iemand breekt de regels maar met een populariteitspoll ga je hem terughalen, wat is dan het nut van die regels?

Allicht weer een classic move van Musk om met controverse de aandacht van het "Vinkjes-debacle" af te leiden.

Musk was sowieso al geen fan van het bannen van rechts-populistische mensen, dus hij ging die sowieso ontbannen. Op welke manier dat moest gebeuren, speelt geen rol. The end justifies the means eh.

Voor de rest begrijp ik niet waarom er zoveel aandacht gegeven wordt aan deze hele Twitter shitshow. Ik heb de indruk dat het hele debat vooral opgestookt wordt door dezelfde linkse en rechtse populisten/losers die elkaar op Twitter & daarbuiten op alle mogelijke manieren willen ambeteren.
De mensen die zich aangesproken voelen moeten dat vooral doen. :spraybottle:

Rik Torfs is zoals altijd weer de stem van de redelijkheid en het normale. 🙃

Terug
Bovenaan