Naar welke games kijk jij uit in 2025?

Sir.Killalot

Well-known member
Crowdfunder FE
Ruiken jullie ze ook al? Neen, ik heb het niet over de kroketten met kerst, maar wel met de nieuwe games die ons in 2025 zullen verblijden!

Naar welke spellen kijken jullie het meest uit?

Bij mij staat met stip op 1 Civilization VII. De main theme staat hier al enige tijd op repeat, ik ben er helemaal klaar voor. Ik ben niet enthousiast over het feit dat je per Age van beschaving moet wisselen, maar verder ziet het er wel naar uit dat het 'one more turn'-virus mij weer fel te pakken zal hebben. Daarnaast ook heel benieuwd naar Anno 117.

Kingdom Come Deliverance: 2 uiteraard ook, maar daar moet ik eerst de eerste nog van spelen. GTA VI (als die effectief dit jaar komt) en AC: Shadows zal ik allicht pas ergens in 2027 uittesten, mij kennende :p. Ook heel erg benieuwd of Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 op iets gaat trekken na jarenlange development hell. Ik hoop het van harte, want de eerste was geweldig. De full release van News Tower zie ik ook graag komen, ik heb al de early access en dat is al een heel leuke tower sim.

En dan is er ook nog Dune: Awakening, waar ik oorspronkelijk helemaal niet naar uitkeek, maar na er mee aan de slag te kunnen wel benieuwd naar ben - als ze afwijken van de hardcore koers die ze nu varen. Tenslotte voor het zoveelste jaar op rij Ashes of Creation, al vermoed ik dat we die ook in 2025 nog niet gaan zien.

Laatst bewerkt:
Makkelijk, Clair Obscur Expedition 33, spel intrigeert me vanaf het eerste zicht, gameplay ziet er ook interessant uit.
Daarnaast als Pokémon fan ook aan het uitkijken naar Pokemon Legends Z-A

Offtopic
@Sir.Killalot ik kijk uit naar Japan 2025..ma gaat niet lukken mee madam :unsure:

Ontopic

1-GTA 6 hopelijk?
2-Mss als kameraad hyped genoeg is de nieuwe elden ring in co-op
3-nieuwe naughty dog title zal wel te vroeg zijn.
4-Ergens hoop ik tijd te vinden om 2 te verwezenlijken en dan ok stalker 2 te doen.

Voor de rest niet echt iets op menu staan.
Ben sowieso als ouwe van 38 een single player story whore 😎🤭

- GTA 6
- Kingdome come deliverance 2
- Commandos
- Anno 117
- Civilzation VII
- Football manager 2025
- Assassin's creed shadows
- Maffia the old country
- Indiana jones PS5 versie
- Ghost of Tsushima 2

Enige da'k echt naar uitkijk, dagen aftellen, is Monster Hunter Wilds.
Het zal de eerste zijn die'k vanaf de launch zal spelen. En mijn eerste pre order sinds XCOM Enemy Unknown.

Ik kijk er ironisch genoeg niet echt super hard naar uit, omdat het origineel mij niet te overtreffen lijkt en na een 5tal jaar spelen nog steeds niet beu ben.. maar als er iets mij zal kunnen wegtrekken van Monster Hunter, is het wel Slay The Spire II.

Ah en de nieuwe Metroid ook wel.
Ik hoop dat we een "Tears of The Kingdom" esque ondernemen krijgen van de formule. Een nieuwe blueprint als het ware. Iets dat de aankoop van een Switch 2 verantwoord. Enorm benieuwd met wat Nintendo zal uitpakken qua launch want de handheld space is wel heel interessant momenteel.

Maar ik speel altijd wel een hoop retro games en recente games(2 a 3 j oud) door mekaar. Geen 70 a 80 euro voor een spel hier. En ik ga geen beta tester zijn(Stalker vergeven we wel).

Ghosts of Yotei
Onimusha
Elden Ring nightreign
Hell is us
AC Shadows
Death stranding 2
where winds meet
Silksong
Crimson Desert
Ender Magnolia

Civilization VII, GTA 6, Clair Obscur Expedition 33, Avowed en kan de laatste onbevestigde leak van de Nvidiabijbel nu eindelijk eens waarheid worden: Final Fantasy 9 Remake met release komend jaar :love2:

- Commandos
- Anno 117
- Assassin's Creed: Shadows

Drie reeksen van games waar ik ontelbaar veel uren heb in gestoken al.

Komt wel wat uit volgend jaar natuurlijk.

- Death Stranding 2
- Monster Hunter: Wilds
- Onimusha

Dat zijn zo wat de dingen waar ik echt naar uit kijk en aan denk.
Volgende zijn games dat ik waarschijnlijk ook ga spelen maar nu niet van wakker lig.

- Ghosts of Yotei
- GTA VI
- Phantom Blade Zero
- ...

Game met veel twijfel: Elden Ring: Nightreign

Komt wel wat uit volgend jaar natuurlijk.

- Death Stranding 2
- Monster Hunter: Wilds
- Onimusha

Dat zijn zo wat de dingen waar ik echt naar uit kijk en aan denk.
Volgende zijn games dat ik waarschijnlijk ook ga spelen maar nu niet van wakker lig.

- Ghosts of Yotei
- GTA VI
- Phantom Blade Zero
- ...

Game met veel twijfel: Elden Ring: Nightreign
Geen zever maar die laatste heb ik net naar schoolmate gestuurd om onze co op band online nog eens op te rapen..
Denk dat dit wel eens (gefrustreerde gedeelde) fun kan zijn? 🙃😬😊

Geen zever maar die laatste heb ik net naar schoolmate gestuurd om onze co op band online nog eens op te rapen..
Denk dat dit wel eens (gefrustreerde gedeelde) fun kan zijn? 🙃😬😊
Het ding is, het kan super goed zijn eh, momenteel ben ik gewoon wat afwachtend, het is een richting die ze nu uit gaan waarom ik iets minder interesse in heb. Daarbij bedoel ik niet de gameplay of het genre, maar gewoon de stand alone side game toestanden. Als DLC had ik hier waarschijnlijk minder vragen over gesteld.

Het ding is, het kan super goed zijn eh, momenteel ben ik gewoon wat afwachtend, het is een richting die ze nu uit gaan waarom ik iets minder interesse in heb. Daarbij bedoel ik niet de gameplay of het genre, maar gewoon de stand alone side game toestanden. Als DLC had ik hier waarschijnlijk minder vragen over gesteld.
Snap ik.. Maar als dlc hebde mss weer iets van money grabbing no?

Snap ik.. Maar als dlc hebde mss weer iets van money grabbing no?
Gho een DLC prijs zou ik niet abnormaal vinden, echt ingame cashgrab is daarom niet noodzakelijk nodig.
Maar als standalone game verwacht ik nu ook iets van een 20/30 euro, maar dat zou wel eens zwaar kunnen tegenvallen.
Kan ook zijn dat het zelf enkel digitaal gaat zijn wie weet.. Maar vandaar dus, ik wacht af.

Terug
Bovenaan