Ruiken jullie ze ook al? Neen, ik heb het niet over de kroketten met kerst, maar wel met de nieuwe games die ons in 2025 zullen verblijden!
Naar welke spellen kijken jullie het meest uit?
Bij mij staat met stip op 1 Civilization VII. De main theme staat hier al enige tijd op repeat, ik ben er helemaal klaar voor. Ik ben niet enthousiast over het feit dat je per Age van beschaving moet wisselen, maar verder ziet het er wel naar uit dat het 'one more turn'-virus mij weer fel te pakken zal hebben. Daarnaast ook heel benieuwd naar Anno 117.
Kingdom Come Deliverance: 2 uiteraard ook, maar daar moet ik eerst de eerste nog van spelen. GTA VI (als die effectief dit jaar komt) en AC: Shadows zal ik allicht pas ergens in 2027 uittesten, mij kennende
. Ook heel erg benieuwd of Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 op iets gaat trekken na jarenlange development hell. Ik hoop het van harte, want de eerste was geweldig. De full release van News Tower zie ik ook graag komen, ik heb al de early access en dat is al een heel leuke tower sim.
En dan is er ook nog Dune: Awakening, waar ik oorspronkelijk helemaal niet naar uitkeek, maar na er mee aan de slag te kunnen wel benieuwd naar ben - als ze afwijken van de hardcore koers die ze nu varen. Tenslotte voor het zoveelste jaar op rij Ashes of Creation, al vermoed ik dat we die ook in 2025 nog niet gaan zien.
Naar welke spellen kijken jullie het meest uit?
Bij mij staat met stip op 1 Civilization VII. De main theme staat hier al enige tijd op repeat, ik ben er helemaal klaar voor. Ik ben niet enthousiast over het feit dat je per Age van beschaving moet wisselen, maar verder ziet het er wel naar uit dat het 'one more turn'-virus mij weer fel te pakken zal hebben. Daarnaast ook heel benieuwd naar Anno 117.
Kingdom Come Deliverance: 2 uiteraard ook, maar daar moet ik eerst de eerste nog van spelen. GTA VI (als die effectief dit jaar komt) en AC: Shadows zal ik allicht pas ergens in 2027 uittesten, mij kennende
. Ook heel erg benieuwd of Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 op iets gaat trekken na jarenlange development hell. Ik hoop het van harte, want de eerste was geweldig. De full release van News Tower zie ik ook graag komen, ik heb al de early access en dat is al een heel leuke tower sim.En dan is er ook nog Dune: Awakening, waar ik oorspronkelijk helemaal niet naar uitkeek, maar na er mee aan de slag te kunnen wel benieuwd naar ben - als ze afwijken van de hardcore koers die ze nu varen. Tenslotte voor het zoveelste jaar op rij Ashes of Creation, al vermoed ik dat we die ook in 2025 nog niet gaan zien.
Laatst bewerkt: