Naar welke games kijk jij uit in 2025?

Gears e-day

In mijn dromen

Remake splinter cell reeks en/of een nieuwe

Remake ssx reeks, vooral tricky of een nieuwe. Nu is de ssx bc voor de Xbox maar omdat ridernet uit de ether is gehaald, kun je niet de stats updaten en de credits verdienen

Remake of een nieuwe guitar hero met onafhankelijke muziekinstrumenten die je in een muziek winkle kan kopen. Idem voor rock band

Kingdom Come Deliverance 2 over een maandje al :woohoo:
GTA en Death Stranding, moesten deze effectief dit jaar uitkomen, voor de rest voorlopig niet veel waar ik echt hyped voor ben.

Enkel GTA6 maar betwijfel sterk of we die in 2025 gaan te zien krijgen. Heb zo een gevoel dat deze nog vertraging zal oplopen.

Hollow Knight: Silksong

r2objhaj4n481.jpg

GTA 6: De Game van de Generatie
GTA 6 is een absolute no-brainer. Dit wordt zonder twijfel dé game die de lat voor de industrie opnieuw hoger zal leggen. Rockstar staat bekend om hun ongeëvenaarde kwaliteit en aandacht voor detail, en mijn verwachtingen zijn ook gigantisch hoog. Ik kan écht niet wachten om te zien wat ze deze keer hebben gecreëerd. Elk detail, van de wereld tot de gameplay, belooft grensverleggend te zijn.

Judas: De Nieuwe BioShock Ervaring
Dan Judas. Tja, wat kan ik zeggen? Het is de nieuwe game van de makers van BioShock, en dat spreekt boekdelen. Kevin Levine en zijn team hebben keer op keer bewezen meesterwerken te kunnen maken. Dit kan gewoonweg niet teleurstellen. De duistere sfeer en het narratief waar BioShock om bekend staat, maken van Judas een must-play.

Death Stranding 2: Kojima op zijn Best
Een instant buy. Bij Kojima Productions is twijfel nooit een optie. Hideo Kojima heeft al vaker laten zien dat hij grenzen durft te verleggen in de gamingwereld, en Death Stranding 2 lijkt daar geen uitzondering op te zijn. Het is moeilijk te voorspellen wat hij precies in petto heeft, maar dat maakt het alleen maar spannender. Ik verwacht een emotionele en unieke ervaring die we niet snel zullen vergeten.

Ghost of Yotei: Sfeer Overload
De trailer van GOY was simpelweg fantastisch. De sfeer druipt er vanaf, en alles wijst erop dat deze game een prachtige, meeslepende ervaring zal bieden. De combinatie van visuele pracht en een intrigerend verhaal belooft veel goeds.

Fable: Terugkeer van een Legende?
Oké, Fable is misschien een twijfelgeval qua release dit jaar. Microsoft claimt dat het in 2025 uitkomt, maar ik hou mijn adem niet in. Toch, de eerste beelden waren superb, en als ze die magie van de originele trilogie kunnen evenaren of zelfs overtreffen, wordt dit een absoluut pareltje.

Marathon: Bungie’s Comeback?
Marathon is een van de weinige online games waar ik echt naar uitkijk. Bungie heeft eerder met Destiny en Halo laten zien dat ze multiplayer-ervaringen van wereldklasse kunnen leveren. Hopelijk grijpen ze met Marathon terug naar hun roots en laten ze ons zien waarom ze ooit de koning van online shooters waren.

MGS3 Remake: Klassieker in een Nieuw Jasje
Een remake van Mgs3? Easy win. Dit is niet alleen een van mijn favoriete games aller tijden, maar ook een absolute klassieker. Als ze het originele gevoel kunnen behouden en combineren met moderne graphics en verbeteringen, wordt dit een gegarandeerd succes.

Maar ik hoop ook vooral dat er verandering komt in de huidige toestand van de gaming community in 2025. Het is echt triest hoe snel mensen tegenwoordig haten en meegaan met de menigte zonder zelf na te denken. Een goed voorbeeld is hoe de trailer van Ghost of Yotei direct bakken kritiek kreeg, simpelweg omdat de hoofdrolspeler een vrouw is. Vervolgens werd het nog erger toen men begon te vitten op de actrice omdat ze "te woke" zou zijn. Fucking absurd... De actrice bepaalt niet de kwaliteit van de game. Hoe kun je een spel afschrijven zonder het zelfs maar te spelen?

Hetzelfde geldt voor Intergalactic. Mensen doen alsof het spel al slecht is, alleen omdat het een vrouw met een geschoren hoofd toont. Serieus? Ripley in Aliens was een icoon, Demi Moore rockte haar rol in G.I. Jane, en Jack in Mass Effect 2 was ook awesom. Waarom is dat nu ineens een probleem? Het is pure onzin...

De toxiciteit in de community is een serieus probleem. Het lijkt alsof sommige gamers vergeten zijn waarom we games spelen: voor de fun, de verhalen en de unieke ervaringen. Ik hoop écht dat 2025 het jaar wordt waarin we stoppen met al die onnodige haat en eindelijk weer genieten van games zonder al de BS. Dus ja, dat is het zo een beetje, hopelijk kan 2025 dit een beetje waar maken 😅 .

Clair Obscur Expedition 33 is de enige.

Ik heb geen faith meer in de gaming industry en alle rommel die ze tegenwoordig uitbrengen onder de "AAA" noemer.

Ghosts of Yotei
Elden Ring nightreign
Death stranding 2
Silksong (lol)
Ender Magnolia
Neyyah
Dimhaven Enigmas

De GTA 7 hype is real maar ik vind red dead redemption 2 hun beste game ooit, wat een werkelijke fantastisch game was me dat alles klopte.

Terug
Bovenaan