Naar welke podcast luister jij?

Als autoliefhebber beluister ik ook "De Uitlaat" van Autoweek.

Verder:
Welcome to the AA (wel minder en minder, stoor me enorm aan Agnew)
Play Sports F1
The Souidi Sessions
De Stemmen van Assisen
Toy Federation
F1: Beyond The Grid

Laatst bewerkt:
Als autoliefhebber beluister ik ook "De Uitlaat" van Autoweek.

Verder:
Welcome to the AA (wel minder en minder, stoor me enorm aan Agnew)
Play Sports F1
The Souidi Sessions
De Stemmen van Assisen
Toy Federation
F1: Beyond The Grid
Mocht je ze nog niet geprobeerd hebben rond F1: The Race heeft hele goeie podcasts, en Formula For Success kan ook heel goed zijn (Coulthard en Jordan).

Alan Graham bij Joe Rogan; één van de betere gasten sinds lange tijd, met een sociaal bewogen verhaal ivm daklozenopvang

Vandaag Nerdland Podcast nog eens een kans gegeven, maar dat is geen materiaal om in de auto te beluisteren voor mij. Ik erger me dood aan die gemaakte lachjes, dat gekakel door elkaar heen.

Sinds kort luister ik ook Perun. Zijn eigen beschrijving is: An Australian covering the military industrial complex and national military investment strategy.

Hij focust vooral op de oorlog in Oekraïne maar maakt ook wat ruimere geopolitieke / geomilitaire analyses. Maar op een interessante manier.

Het fortuin Carlier uitgeluisterd.
Voor een miniserie iets te veel herhaling naar mijn goesting, maar misschien dat ze het week per week uitzonden?
Alleszins wel een heel erg straf verhaal.

Nog fans van de XFM podcast met Ricky Gervais, Steve en Karl? Uit gebrek aan inspiratie herbegonnen en direct weer verkocht.

Gefrustreerd tot en met en neerkijkend op redelijk veel mensen. Hij denkt dus echt dat hij de man is.

Ik zou eens moeten tellen hoeveel keer hij Bayern München heeft gezegd, echt belachelijk.

Hij gelooft echt dat dat uniek is. Hoeveel Belgen spelen niet bij een topploeg in het buitenland?

Maar die spelers maken wel geen realityshow over hun, waarom zouden ze? Ze treden ook niet op in De Kampioenen of in de Plopsafilm. Waarom zouden ze? Hij had deze podcast beter niet gedaan want zijn ware aard komt hier naar boven.

Laatst bewerkt:

Gefrustreerd tot en met en neerkijkend op redelijk veel mensen. Hij denkt dus echt dat hij de man is.

Ik zou eens moeten tellen hoeveel keer hij Bayern München heeft gezegd, echt belachelijk.

Hij gelooft echt dat dat uniek is. Hoeveel Belgen spelen niet bij een topploeg in het buitenland?

Maar die spelers maken wel geen realityshow over hun, waarom zouden ze? Ze treden ook niet op in De Kampioenen of in de Plopsafilm. Waarom zouden ze? Hij had deze podcast beter niet gedaan want zijn ware aard komt hier naar boven.
Echt hé, wat een enorm slechte aflevering... Antwoordde niet op vragen, kan eigenlijk niet vertellen,... Bah

Laatst bewerkt:
Hij hoort er idd niet in thuis, hij is altijd heel anti-intelligentie geweest als woonwagenbewoner, dat hele podcast gebeuren is niet volks dus gaat hij in het verweer met een zekere boerse hardheid. 't Zijn ook twee pannenkoeken van interviewers, daar moet je eerder Eddy Demarez op af sturen.

Pakte 4 buitenlandse titels in de 80s op een zeer unieke manier: gesteund door toptalenten als kloefkapper vol er op met bodyrolls. Geen wonder dat hij onmogelijk kon aanpikken bij het geprofessionaliseerde 90s voetbal.

Kwam hem ooit tegen voor de deur van zijn museum in Beveren en hij groette heel warm en straalde als een gieter.

Zo vol van zijn eigen terwijl ie zo nederig wil overkomen.

Teletekst 500 vind ik wel een meerwaarde op dit moment, of dit format kan blijven werken eens de transferperiode etc afgerond is weet ik niet, misschien in de weken met Europees voetbal.

mijn guilty pleasure in autoritten van 40-45 min...

De zussen Coorevits :p

(en vik en gert)

Aners achter de schermen ook wel afhankelijk van de gast.

Terug
Bovenaan