Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mocht je ze nog niet geprobeerd hebben rond F1: The Race heeft hele goeie podcasts, en Formula For Success kan ook heel goed zijn (Coulthard en Jordan).Als autoliefhebber beluister ik ook "De Uitlaat" van Autoweek.
Verder:
Welcome to the AA (wel minder en minder, stoor me enorm aan Agnew)
Play Sports F1
The Souidi Sessions
De Stemmen van Assisen
Toy Federation
F1: Beyond The Grid
What did the Jamaican fella on the Titanic say ?Nog fans van de XFM podcast met Ricky Gervais, Steve en Karl? Uit gebrek aan inspiratie herbegonnen en direct weer verkocht.
Echt hé, wat een enorm slechte aflevering... Antwoordde niet op vragen, kan eigenlijk niet vertellen,... Bah![]()
MIDMID - Jean-Marie Pfaff, spektakel op en naast het veld
Podcastaflevering · Play Sports Podcast · 21 augustus 2025 · 1 u 57 mpodcasts.apple.com
Gefrustreerd tot en met en neerkijkend op redelijk veel mensen. Hij denkt dus echt dat hij de man is.
Ik zou eens moeten tellen hoeveel keer hij Bayern München heeft gezegd, echt belachelijk.
Hij gelooft echt dat dat uniek is. Hoeveel Belgen spelen niet bij een topploeg in het buitenland?
Maar die spelers maken wel geen realityshow over hun, waarom zouden ze? Ze treden ook niet op in De Kampioenen of in de Plopsafilm. Waarom zouden ze? Hij had deze podcast beter niet gedaan want zijn ware aard komt hier naar boven.
Hij gelooft echt dat dat uniek is. Hoeveel Belgen spelen niet bij een topploeg in het buitenland?
Echt niet normaal, hij had deze podcast nooit mogen doen vind ik. Omdat het nu overkomt alsof dit zijn ware aard is.Zo vol van zijn eigen terwijl ie zo nederig wil overkomen.