1st seed East? Celtics
1st seed West? OKC
Kampioen East? Celtics
Kampioen West? Dit is wel heel moeilijk. Doe ook maar OKC dan.
Kampioen? Celtics gaan repeaten
Bust? Suns
ROY? Geen idee met deze draftclass
MIP? -
DPOY? Wemby
MVP? Morant? SGA? Edwards als hij nog een stap voorwaarts kan zetten? Embiid als hij eens 70 matchen fit blijft?
Favoriete team(s)?
Overduidelijk natuurlijk de Nuggets, sinds Melo tijdperk. Daarnaast ook de Spurs. Was mega fan in/van het Tim Duncan tijdperk en natuurlijk Popovich. Blij dat ze stilaan terug relevant worden.
Welke positie gaat je favoriet team(s) eindigen?
Nuggets worden in de media overal aangeschreven als het begin van hun terugval. Ik heb daar mijn twijfels over, integendeel. Er zijn zeker redenen waarom het een stuk minder kan/gaat zijn, maar ook heel veel redenen waar ik veel positieve dingen zie. Alleen dat onze coach en club management duidelijk problemen hebben met mekaar lijkt mij wel nefast. Clubleiding die niet teveel geld wil spenderen wat crazy is als je een prime Jokic hebt. Zouden toch top 4 moeten kunnen spelen. Maar het Westen is ook gewoon een brutale conference.
Spurs zouden best tanken voor Cooper Flagg

, maar we gaan zeker al mooie dingen zien nu Wemby een echte point guard aan zijn zijde heeft. Koffiedik kijken.
Favoriete speler(s)?
Jokic, Wemby, Curry. (Bij oud-spelers vooral MJ en Tim Duncan)
In iets mindere mate kan ik ook spelers als SGA, Morant en Tatum heel hard pruimen. Spelers die loyaal zijn aan hun franchise kan ik ook heel hard appreciëren, want dat begint toch wel zeldzaam te worden.
Sinds LeBron bij de Lakers speelt is dat voor mij allemaal veel minder, zeker nu nog eens met die Bronny saga.
Minst favoriete speler(s)?
Harden, Embiid, KAT, Brooks, AD, KD, Simmons en ik vergeet er sowieso (alle te grote ego's en crybabies).
Puur qua iso playstyle ook minder fan van bv. Doncic, hoewel ik het een coole gast vind.
Wat of wie kijk je naar uit?
Voor mezelf de Nuggets en Jokic uiteraard, welke versie we gaan krijgen.
Grizzlies en Morant waar er zeker rekening met gehouden moet worden in het Westen. Hopelijk is Ja on a mission na al die gemiste speeltijd.
Knicks die all-in gaan ben ik wel benieuwd naar.
Bronny die naar de G-league gestuurd wordt.
De Belgen in de league.
De nieuwe arena van de Clippers.
In welke seizoen wint Wemby zijn eerste MVP? 2025-2026, ik denk dat de Spurs dan ook een grote stap gaan zetten dat seizoen.