Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Ik heb gwn geen tijd om al die matchen te kijken. zelf al de condesed versies is wat teveelja idd, NBA gametime. Ik kijk het eigenlijk zelfs nooit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb gwn geen tijd om al die matchen te kijken. zelf al de condesed versies is wat teveelja idd, NBA gametime. Ik kijk het eigenlijk zelfs nooit.
Als ik geen tijd heb kijk ik gewoon highlights op https://www.youtube.com/@HooperHighlights00Ik heb gwn geen tijd om al die matchen te kijken. zelf al de condesed versies is wat teveel
Net eens gekeken naar een game (Knicks @ Jazz). Nee dit bevestigt toch waarom ik bijna nooit meer kijk.
Jazz hebben welgeteld NUL midranges geschoten. Het is driepunter of in de paint. Dat is echt niet om aan te zien imo. Ze mogen hun "solved" game hebben.
Wel overtuigende W, daar niet van. Maar dat komt uiteraard voornamelijk omdat de Knicks brick city waren van drie.

Old man yells at clouds![]()
Na de app paar x te verwijderen werkt het nu wel.ligt het aan mij of werkt het kijken van (powerd by MS - NBA TV -) die afleveringen van bv Gametime enz niet?
via de ios app btw. zou het willen casten naar mijn tv. maar speelt zelfs gwn niet af, terwijl de ap zegt dat het wel aant afspelen is?
De live feed speelt wel af.
‘Op televisie is het niet om aan te zien”: kritiek op vele driepunters in NBANet eens gekeken naar een game (Knicks @ Jazz). Nee dit bevestigt toch waarom ik bijna nooit meer kijk.
Jazz hebben welgeteld NUL midranges geschoten. Het is driepunter of in de paint. Dat is echt niet om aan te zien imo. Ze mogen hun "solved" game hebben.
Wel overtuigende W, daar niet van. Maar dat komt uiteraard voornamelijk omdat de Knicks brick city waren van drie.
‘Op televisie is het niet om aan te zien”: kritiek op vele driepunters in NBA
![]()
‘Op televisie is het niet om aan te zien’: kritiek op vele driepunters in NBA
NBA-liefhebbers beginnen de vele driepunters beu te worden. Omdat het Boston de titel opleverde, leggen ook andere clubs meer de nadruk op het afstandsschot. Sommige analisten opperen om de dunk drie punten waard te maken om het tij te keren.www.demorgen.be
.
. De games erna gaat hij dan af voor 56/16/8 en 48/14/8, total average momenteel 32.3/13.6/10.2. Hij schiet dit seizoen ook plots aan 50% op 3 punters (vorig jaar 35%). Als je dacht alles gezien te hebben van die man doet hij er nog maar eens een schepje bovenop. Ik vind dat echt meer dan zot, wat een unicorn.Hoe wordt ge wereldkampioen door een Amerikaanse competitie te winnen?