NBA 2024-2025

Net eens gekeken naar een game (Knicks @ Jazz). Nee dit bevestigt toch waarom ik bijna nooit meer kijk.
Jazz hebben welgeteld NUL midranges geschoten. Het is driepunter of in de paint. Dat is echt niet om aan te zien imo. Ze mogen hun "solved" game hebben.
Wel overtuigende W, daar niet van. Maar dat komt uiteraard voornamelijk omdat de Knicks brick city waren van drie.

Net eens gekeken naar een game (Knicks @ Jazz). Nee dit bevestigt toch waarom ik bijna nooit meer kijk.
Jazz hebben welgeteld NUL midranges geschoten. Het is driepunter of in de paint. Dat is echt niet om aan te zien imo. Ze mogen hun "solved" game hebben.
Wel overtuigende W, daar niet van. Maar dat komt uiteraard voornamelijk omdat de Knicks brick city waren van drie.

Old man yells at clouds :love:

De NBA verliest ook kijkers, dat het aan de verkiezingen zou liggen lijkt me wel BS aangezien de NFL wel meer kijkers weet aan te trekken. Die ene statistiek in een tweet in het artikel zegt genoeg, elke wedstrijd een 3pt-contest is ook niet aantrekkelijk. Ben eigenlijk benieuwd wat er gaat gebeuren qua viewership eens LeBron op pensioen is.

Net als vorig seizoen een eerder traag begin van Wemby om dan stilaan onder stoom te geraken. Damn.

ligt het aan mij of werkt het kijken van (powerd by MS - NBA TV -) die afleveringen van bv Gametime enz niet?
via de ios app btw. zou het willen casten naar mijn tv. maar speelt zelfs gwn niet af, terwijl de ap zegt dat het wel aant afspelen is?
De live feed speelt wel af.

ligt het aan mij of werkt het kijken van (powerd by MS - NBA TV -) die afleveringen van bv Gametime enz niet?
via de ios app btw. zou het willen casten naar mijn tv. maar speelt zelfs gwn niet af, terwijl de ap zegt dat het wel aant afspelen is?
De live feed speelt wel af.
Na de app paar x te verwijderen werkt het nu wel.

‘Op televisie is het niet om aan te zien”: kritiek op vele driepunters in NBA

Lauri Markannen is the longest active player to never make the NBA playoffs (8 jaar, 419 games). Hoe slecht moet je u dan niet voelen 😅. Ik hoop toch hij volgend seizoen een nieuwe thuis kan vinden.

‘Op televisie is het niet om aan te zien”: kritiek op vele driepunters in NBA

Onrechtstreeks zorgt het ook voor (IMO) dertien in een dozijn spelers op het veld. Vroeger had je veel meer karakterkoppen. Nu zijn het allemaal dezelfde 'magere' atletische mannekes die goed kunnen schieten. Dit moet gewoon vroeg of laat de kijkcijfers doen kelderen.
Dit is trouwens ook het geval in voetbal. Het zijn allemaal rushngo atletische spelers tegenwoordig.

Meanwhole Jokic being Jokic.

Denver’s offensive rating is dead last in the NBA without him and No. 1 with him, same for team field goal percentage.

He’s the only player in the league in the top five in scoring, rebounds and assists, and he also leads the Nuggets in steals.

Meanwhole Jokic being Jokic.

Denver’s offensive rating is dead last in the NBA without him and No. 1 with him, same for team field goal percentage.

He’s the only player in the league in the top five in scoring, rebounds and assists, and he also leads the Nuggets in steals.
🫠.

Dan weet je hoe zielig het gesteld is met ons team. Hij begint ook alsmaar meer zijn team terecht te wijzen voor de zwakke wedstrijden, hij zei ook onlangs 'in Europe if you have performances like this you get benched and get paid less, maybe we should also do that' :tongue:. De games erna gaat hij dan af voor 56/16/8 en 48/14/8, total average momenteel 32.3/13.6/10.2. Hij schiet dit seizoen ook plots aan 50% op 3 punters (vorig jaar 35%). Als je dacht alles gezien te hebben van die man doet hij er nog maar eens een schepje bovenop. Ik vind dat echt meer dan zot, wat een unicorn.

Maar enfin, ons team is veel te zwak. Geen bench en vooral de schuld van Jamal Murray die nog een schim is van zichzelf en blijkbaar niet serieus meer bezig is met basketbal. Jammer dat Jokic zijn prime zo waisted gaat worden.

Komt ook nog eens bij dat het Westen echt veel te competitief is.

Laatst bewerkt:
Hoe wordt ge wereldkampioen door een Amerikaanse competitie te winnen?

NBA... In mijn ogen niet echt om aan te zien.

Voelt allemaal zo artificieel. Als ge achterstaat moogt ge al eens wat meer. Ik kan ongeveer iedere match op voorhand al zeggen : "nu gaat dat team terugkomen".
Als ge een geweldig coole actie doet gevolgd door een dunk, dan mag je véél meer. Schepballen dat het niet meer op kan...

Terug
Bovenaan