Vorig jaar was er de 'player market' waar 2k de prijzen bepaalde (MT of VC).
Nieuw concept dat goed begon maar doorheen het jaar overging in een (nieuwe) money grab door 2k.
Beste kaarten waren lock in's of special inserts dus voor het merendeel van de NMS spelers onbereikbaar.
AH is terug dit jaar maar ik veronderstel in een andere vorm zodat 2k beter controle kan houden en er geen MT transacties kunnen gebeuren door coin sellers. Verder zijn er in BE geen aanpassingen aan de wetgeving voor zover ik weet. Je kan enkel packs kopen met MT, niet met VC. Je kan wel VC kopen om uw myplayer te upgraden en vorig jaar kon je ook spelers uit de markt kopen met VC.
Er is een season pass ook sinds vorig jaar. Basic, pro of HOF versie. Je verdient nu XP op deze pass door gewoon te spelen, eender welke mode binnen MyTeam. Ook als je verliest verdien je MT en krijg je XP. Je moet dus niet meer 30 rebounds pakken met speler X uit de laatste nieuwe packs om XP te verdienen voor de season pass. Op weg naar lvl 40 krijg je packs, boosts, spelers, badges... De Pro en HOF passes zijn weer een money grab waar je extra dingen (betere spelers, betere option packs, spelers met betere animasties...) krijgt tov de basic pass.
Anyway ik heb ge pre ordered, wie wil mag me toevoegen (Infreno op PSN).