NBA 2K25

Mijn team momenteel. ik moet het dribbelen toch nog wa leren. is precies toch wel een beetje aan veranderd.
Net 15* in Domination gehaald dus wat MT gekregen.

image.png

Gisteren 2x online gespeeld. Eerste keer nipt verloren in OT tegen een 'beter' team. 2de match zonder al teveel problemen gewonnen.
Al 2 Amy's, vind ik wel zot. Vorig jaar was het in het begin echt max. een ruby. Hoe heb je die gekregen?

Gisteren 2x online gespeeld. Eerste keer nipt verloren in OT tegen een 'beter' team. 2de match zonder al teveel problemen gewonnen.
Al 2 Amy's, vind ik wel zot. Vorig jaar was het in het begin echt max. een ruby. Hoe heb je die gekregen?
Vince zit in de Pro pass. die is echt wel goed. KD gekregen uit die box uit de welcome to my team challenge

Ik ben int seizoen nu lvl 12. 2x zoon 60min token gebruikt.
Je gaat bijna na elke match Domination een level omhoog dan, 48sterren.
2/2.5k MT per match.
Win wel bijna elke match met 30/40pnt verschil.

87+pack ofwel links boven in de corner naar nieuw board gaan. Zou normaalgezien betere rewards moeten geven.
Nieuw bord doet niets aan uw rewards hoor ik van veel mensen. En als het al iets beter was, al zeker niet de moeite om nog eens zoveel matchen te spelen.

Laatst bewerkt:
voor ons in BE is dit helemaal niet interessant want je bent met VC niets. Want VPN doet toch niets?
Die bundel die je toon geeft toch ook 75kvc waar je niks mee bent?

Die HOF pass geeft naast VC ook Amethyst Carter, 15% bonus XP en 10 lvl skips. Op die HOF Premium reward lijn staan ook nog pak extra rewards voor myteam die wel nuttig zijn. Player option packs, 25k MT, hof badge pack,...

Die bundel die je toon geeft toch ook 75kvc waar je niks mee bent?

Die HOF pass geeft naast VC ook Amethyst Carter, 15% bonus XP en 10 lvl skips. Op die HOF Premium reward lijn staan ook nog pak extra rewards voor myteam die wel nuttig zijn. Player option packs, 25k MT, hof badge pack,...
Ik had het over die bundel 🙂

VC wordt toch gebruikt om uw eigen ventje te verbeteren, dus je bent er wel iets mee als je die mode speelt samen met andere modes.

Terug
Bovenaan