NBA 2K25

Om elke dag in te loggen, deze gekregen.

image.png

Wat zijn jullie tips betreft My team
Heb domination NBA 25 alle 99sterren behaald.
Wil nu de ERA wedstrijden doen op laagste niveau PRO maar word genadeloos afgemaakt . Is het verschil met de nba25 games dan zo groot mijn team is verbeterd hier en daar en toch geen kans om te winnen.
Zonder extra geld vraag ik me af of ik wel level 40 kan behalen ben nu level 26 nog 9dagen tijd.
Tips steeds welkom

Opgepikt voor 8 euro.

Daar waar ik vroeger iedere versie op release date wou hebben, zijn ze mij verloren in hun onnozele modes om in game aankopen te forceren. Ook de coole details in de vernieuwing zijn ze imo al een tijdje kwijt geraakt.

Dus nu koop ik hem ieder jaar in de zomer na het seizoen. ;)

Manager carrière bij de Blazers zal het worden. ;)

Ben hier recent aan begonnen. Speel vooral MyTeam in de offline modus. Maar niet alles is mij duidelijk, vooral in die exchange.

- ik heb nu nog een 30tal gewone event cards van goat festival week 3, maar ik kan daar precies niks meer mee doen?
- heb nu bij die objectives ook een aantal objectives gecomplete. Bij die Glow objective krijg ik nu een Glow GOAT event card maar ik zie precies ook niks waar ik die kan gebruiken?

Ben hier recent aan begonnen. Speel vooral MyTeam in de offline modus. Maar niet alles is mij duidelijk, vooral in die exchange.

- ik heb nu nog een 30tal gewone event cards van goat festival week 3, maar ik kan daar precies niks meer mee doen?
- heb nu bij die objectives ook een aantal objectives gecomplete. Bij die Glow objective krijg ik nu een Glow GOAT event card maar ik zie precies ook niks waar ik die kan gebruiken?
De spelers van de goat festival event weeks blijven beschikbaar in de exchange markt. Enkel de spelers, de packs en boxes gaan weg nadat het event voor die week afgelopen is. Staat een timer boven normaal.

Staat er niks in de exchange voor die glow goat event card? Waarschijnlijk niet bij het event zelf maar bij de tab van het season daar?

Mei/juni zit de 'oude' 2k telkens bij de gratis playstation plus games.

De spelers van de goat festival event weeks blijven beschikbaar in de exchange markt. Enkel de spelers, de packs en boxes gaan weg nadat het event voor die week afgelopen is. Staat een timer boven normaal.

Staat er niks in de exchange voor die glow goat event card? Waarschijnlijk niet bij het event zelf maar bij de tab van het season daar?

Mei/juni zit de 'oude' 2k telkens bij de gratis playstation plus games.

Ja heb het van PS Plus.

Blijkbaar is die Glow GOAT event card van week 3. Kan die 30 gewone event cards nog ruilen voor nog een 2de goat Card van die week, maar dan heb ik er nog maar 2 en de goedkoopste speler moet er 20 kosten. Dus is eigenlijk nutteloos want kan er nu niet veel meer verdienen van de vorige weken.

Terug
Bovenaan