Chelark007
Well-known member
1833 al gezien, maar 1923 staat dit ook op netflix?Ik ben er ook een tijdje terug aan begonnen
Ondertussen ook de prequels 1833 en 1923 bekeken, zondag laatste (dubbel)aflevering van 1923.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1833 al gezien, maar 1923 staat dit ook op netflix?Ik ben er ook een tijdje terug aan begonnen
Ondertussen ook de prequels 1833 en 1923 bekeken, zondag laatste (dubbel)aflevering van 1923.
Nee, maar wel op Streamz.1833 al gezien, maar 1923 staat dit ook op netflix?
Wat is het probleem.Ik hoorde van vrienden het omgekeerde. Dat zij nog gewoon zonder heel veel moeite verder kunnen delen.Wat is dat Netflix toch iets triestig geworden zeg.
Ik kan dus niet zonder problemen mijn eigen Netflix raadplegen als ik bij vrienden ben of via mijn gsm/tablet op 4G. Steeds dat vervelend gedoe met het 'bijwerken van het huishouden'. Doe eens normaal zeg. Ik meld mij toch aan op mijn eigen accountWat is het probleem.
Nog mensen hier last van?
Helemaal akkoord. Blijft het beste wat ik al over de American War heb gezien.Turning Point: The Vietnam War is wel boeiend, maar niet zo goed als de documentaire van Ken Burns die veel dieper ingaat op de complexiteit van het conflict.
Ik heb me daar ook al aan zitten ergeren. Bij andere streaming diensten ook. Denk dat het algoritme ook veel betere suggesties zou kunnen geven mocht ik wat info kunnen doorgeven. Plus al de clutter van dingen die je al gezien hebt weg uit mijn hoofdscherm.Sla me dood als ik fout ben, maar kan je nu echt niet op Netflix ergens aanduiden welke serie/film je al gekeken hebt?
Kijk ik daar nu los over of is dat er gewoon echt niet?![]()
Ja je kan dat zien, maar niet gewoon in je film/serie overzicht.Sla me dood als ik fout ben, maar kan je nu echt niet op Netflix ergens aanduiden welke serie/film je al gekeken hebt?
Kijk ik daar nu los over of is dat er gewoon echt niet?![]()
Ja je kan dat zien, maar niet gewoon in je film/serie overzicht.
Op je profiel avatar klikken rechts bovenaan en dan:
Account - profiles - Your profile - dan viewing activity.
kan je bij die titels niet gewoon op like / don't like aanduiden, zodat hij op die manier er rekening mee houdt voor je suggesties?Maar daar ben je toch helemaal niets mee? Da's gewoon een lijst met dingen die je gezien hebt? Je kan geen films/series aanduiden die je al gezien hebt buiten Netflix. Hell, je kan zelfs niets aanduiden.
Neen inderdaad, ik geef maar aan dat dat de enige manier is om iets van overzicht te hebben van hetgeen je al gezien hebt.Maar daar ben je toch helemaal niets mee? Da's gewoon een lijst met dingen die je gezien hebt? Je kan geen films/series aanduiden die je al gezien hebt buiten Netflix. Hell, je kan zelfs niets aanduiden.
En wat met de 100+ series en films die op Netflix/HBO/whatever die ik al gezien heb maar niet op die streaming dienst?kan je bij die titels niet gewoon op like / don't like aanduiden, zodat hij op die manier er rekening mee houdt voor je suggesties?