Netflix

Ik deel mijn abo met mijn ouders.(2 extra accounts aan 3.99 euro per account).
Kreeg gisteren een mail dat de account van mijn vader gewijzigd was naar een ander mailadres en dat er iemand op de mail van mn vader zou geweest, iemand van peru. En dat er ook een mail was van netflix met een code (voor de bevestiging van de wijziging).

Ik had het paswoord veranderd van de mail van mn vader omdat hij een andere gsm had en we het paswoord van z'n mail niet meer kenden.
Raar dat er iemand 4 u later , op de mail van mn vader is geraakt. En wat waarom netflix ? Of is hij op mijn account geraakt?
Ik zocht op mijn netflix account of ik een mailadres van iemand met wie ik mn account deel, het mailadres kon wijzigen en vond dit niet. Kon enkel de account verwijderen en een nieuwe aanmaken.

Was weer ingewikkeld om aan mn ouders telefonisch uit te leggen hoe ze het nieuwe paswoord moesten ingeven voor netflix op de tv.

Was zeer raar, toch.

Wat is dat Netflix toch iets triestig geworden zeg.

Ik kan dus niet zonder problemen mijn eigen Netflix raadplegen als ik bij vrienden ben of via mijn gsm/tablet op 4G. Steeds dat vervelend gedoe met het 'bijwerken van het huishouden'. Doe eens normaal zeg. Ik meld mij toch aan op mijn eigen account :unsure: Wat is het probleem.

Nog mensen hier last van?

Wat is dat Netflix toch iets triestig geworden zeg.

Ik kan dus niet zonder problemen mijn eigen Netflix raadplegen als ik bij vrienden ben of via mijn gsm/tablet op 4G. Steeds dat vervelend gedoe met het 'bijwerken van het huishouden'. Doe eens normaal zeg. Ik meld mij toch aan op mijn eigen account :unsure: Wat is het probleem.

Nog mensen hier last van?
Ik hoorde van vrienden het omgekeerde. Dat zij nog gewoon zonder heel veel moeite verder kunnen delen.

Turning Point: The Vietnam War is wel boeiend, maar niet zo goed als de documentaire van Ken Burns die veel dieper ingaat op de complexiteit van het conflict.

Sla me dood als ik fout ben, maar kan je nu echt niet op Netflix ergens aanduiden welke serie/film je al gekeken hebt?

Kijk ik daar nu los over of is dat er gewoon echt niet? :unsure:

Sla me dood als ik fout ben, maar kan je nu echt niet op Netflix ergens aanduiden welke serie/film je al gekeken hebt?

Ik heb me daar ook al aan zitten ergeren. Bij andere streaming diensten ook. Denk dat het algoritme ook veel betere suggesties zou kunnen geven mocht ik wat info kunnen doorgeven. Plus al de clutter van dingen die je al gezien hebt weg uit mijn hoofdscherm.

Ja je kan dat zien, maar niet gewoon in je film/serie overzicht.
Op je profiel avatar klikken rechts bovenaan en dan:

Account - profiles - Your profile - dan viewing activity.

Ja je kan dat zien, maar niet gewoon in je film/serie overzicht.
Op je profiel avatar klikken rechts bovenaan en dan:

Account - profiles - Your profile - dan viewing activity.

Maar daar ben je toch helemaal niets mee? Da's gewoon een lijst met dingen die je gezien hebt? Je kan geen films/series aanduiden die je al gezien hebt buiten Netflix. Hell, je kan zelfs niets aanduiden.

Maar daar ben je toch helemaal niets mee? Da's gewoon een lijst met dingen die je gezien hebt? Je kan geen films/series aanduiden die je al gezien hebt buiten Netflix. Hell, je kan zelfs niets aanduiden.
kan je bij die titels niet gewoon op like / don't like aanduiden, zodat hij op die manier er rekening mee houdt voor je suggesties?

Neen inderdaad, ik geef maar aan dat dat de enige manier is om iets van overzicht te hebben van hetgeen je al gezien hebt.

Ik mis zo een functionaliteit ook waar je zelf iets aanvinken of desnoods een apparte folder met wat je al gezien hebt en makkelijk te raadplegen is.

kan je bij die titels niet gewoon op like / don't like aanduiden, zodat hij op die manier er rekening mee houdt voor je suggesties?
En wat met de 100+ series en films die op Netflix/HBO/whatever die ik al gezien heb maar niet op die streaming dienst?

Ik krijg constant Inception en The Matrix in mijn suggesties list. Al lang geleden gezien maar die gaan niet weg, ook niet als ik aantik dat ik ze goed vond. Heb al eens geprobeerd van enkel naar het einde te kijken en dan te beoordelen maar ik blijf die suggesties krijgen.

Ik snap dus niet hoe zoiets simpel geen optie is bij Netflix (en mogelijks meerdere streamingsdiensten). Ik heb nu een overzicht met tal van series die ik al lang gezien heb.

Terug
Bovenaan