NFL 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rams hun D, jaren het sterkste punt, vind ik dit seizoen toch minder. Ramsey is een absoluut beest (en misschien wel de beste CB van de hele league) maar ze laten imo toch veel toe. Donald elke match, een hele match, met 2 man gecovered maar toch haalt de rest daar vaak geen voordeel uit. Hell, de helft vd tijd is hij het nog altijd die de grootste druk zet op de QB.
Dit klopt nog.

Qua offense heb ik er zelfs tegen betere verdedigingen nog wel vertrouwen in. De O-line kan beter maar Stafford is nog steeds erg goed onder druk. Enkel de run is wat minder (een fitte Akers hier nog bij had echt vuurwerk gegeven)
Dit iets minder :D

Cardinals beter op elk vlak... Rams D had geen antwoord op de run en op de mobiliteit van Murray. Offensief denk ik een tik gekregen met die INT en vanaf dan achter de feiten aangelopen en het teveel proberen rushen. Cardinals Defense stond ook gewoon goed. Kupp kreeg geen meter en de andere receivers zijn nu eenmaal minder goed (en krijgen een pak minder targets). Als je dan ziet dat Murray zijn passes verdeeld over alles en iedereen, dat is zoveel moeilijker om op te verdedigen...

Proficiat @Loser, verdiend gewonnen.

Wat was dat met de Packers vs Bengals. Laatste minuten + overtume 5 FG’s na mekaar gemist. Packers 3 en de Bengals 2. Gelukkig Crosby zijn laatste dan toch gemaakt, chapeau wel want na 3 missers zou ik nimeer durven 😅

Gistere weer 5 jaar van mijn leven kwijtgespeelt, dat hoeft toch nimeer dit seizoen 😂

De match zelf was op zich wel aangenaam om naar te kijken, eerste helft was voornamelijk defense vs defense. Maar de Bengals hebben op zich wel een goed team.
Packers zitten met veel geblesseerden in hun defense maar dat was niet erg te merken. Vooral de offense geraakte maar traag op gang.

Volgende week Packers vs Bears. Weet niet wat ik daarvan moet verwachten nu de Bears van de Raiders hebben gewonnen met 20-9…

Rams even duidelijk gemaakt dat ze willen meedoen voor de SB en daar eigenlijk al hun draftpicks voor over hebben.
Von Miller gvd... Als die fit blijft heb ik echt compassie met OL's die nu moeten kiezen of ze nog gaan double teamen op AD, met alle gevolgen van de edge.
En als u QB de bal nog weg krijgt loopt Ramsay een rijtje lager.

Ergst van al is dat ik er met deze DC nog altijd geen 100% vertrouwen in heb en dat het wel heel veel weg heeft van now or never.

Rams even duidelijk gemaakt dat ze willen meedoen voor de SB en daar eigenlijk al hun draftpicks voor over hebben.
Von Miller gvd... Als die fit blijft heb ik echt compassie met OL's die nu moeten kiezen of ze nog gaan double teamen op AD, met alle gevolgen van de edge.
En als u QB de bal nog weg krijgt loopt Ramsay een rijtje lager.

Ergst van al is dat ik er met deze DC nog altijd geen 100% vertrouwen in heb en dat het wel heel veel weg heeft van now or never.
Ben ik goddorie blij dat we er al één keer van gewonnen hebben :D

Wel zot van de Rams, maar is idd een All-in en als ge dan de SB niet wint zitte met een serieus cap probleem de komende jaren vrees ik. Die hebben echt veel sterspelers en die gaan ze toch niet allemaal kunnen houden…

Wel zot van de Rams, maar is idd een All-in en als ge dan de SB niet wint zitte met een serieus cap probleem de komende jaren vrees ik. Die hebben echt veel sterspelers en die gaan ze toch niet allemaal kunnen houden…
Miller lijkt me gewoon FA te worden volgend jaar. Broncos zouden nog het grootste deel van zijn loon betalen. Het kost de Rams enkel die 2 picks en 700K.
En er gaan idd keuzes moeten gemaakt worden volgend seizoen. Nuja, als ze die ring binnen halen is er geen probleem, anders is het dik zonde.

Ben ik goddorie blij dat we er al één keer van gewonnen hebben :D
Ik ben eerlijk gezegd benieuwd wat die D gaat doen tegen rushing QB's... Mss dat Kyler en Lamar nog kans maken :D

Gameplan is alles natuurlijk he.
Ik had ook niet verwacht dat de Packers D kyler zo kon controleren, maar hun gameplan zat goed.

Ben heel benieuwd wat de Packers Chiefs gaat brengen nu Rodgers Covid heeft en de Chiefs maar zo zo bezig zijn

Pff wat een monster was die Titans D in de eerste helft gisteren oO
Gedurfde voorspelling: die blijven in hun divisie op plek 1 (combinatie van voorsprong en kalender) en recupereren bij de start van de play offs Henry die dan fris zit en alles en iedereen kapot speelt en ze halen de SB finale.

Een stat van dit weekend waar ik wel van schrok:
Packers houden de Seahawks op 0 punten, eerste keer dat Russel Wilson niet scoort in zijn carriere. Wel impressive want dit is toch zijn 9de seizoen al in de NFL.

Voor de rest ook heel erg onder de indruk van de packers D. Wilson, Mahomes en Murray op totaal 36 punten houden is niet niks. En dat met toch wel wat goede spelers er niet bij. Als de offense nu het niveau kan halen van vorig jaar hebben we eens echt kans in de championship game 😅

Amai, da's wel stevig... Hij is eigenlijk de Tony Romo van zijn tijd. De eerste commentator die het spel uitlegde aan alle kijkers, voorbij de bal. Niet alleen de bal volgen, maar wat doet de rest en waarom is dat zo goed?

Twee van mijn favoriete Maddenquotes zijn over Larry Allen:

Deze begint op 00:50 ongeveer, maar het plezantste is echt wel op 2:25, waar hij gewoon giechelt van verwondering over wat Larry Allen doet.

En deze op 30 seconden:

Er zijn wat silly commentaren van hem, daar was hij ook wel voor bekend. Maar ik vind het altijd fantastisch als zo de liefde van het spel afstraalt van de commentaar.

Het wordt wel eens vaker zwart voor die man zijn ogen maar dit was toch een kortsluiting van een hogere grote orde :D
Doodzonde dat zo'n talent in een lichaam zit waar zo'n kop op staat.

AB, compleet loco?!
Ik vind het wel erg. En dan vooral van mijn favoriete coach, Arians. Die man kan maar weinig mis doen voor mij, echt grote fan. Maar hij wast nu zijn handen in onschuld, maar hij heeft AB er wel bij gehaald. Je wist wat je ermee ging krijgen, en je hebt het nu gekregen. Dan hoor je ook de hand in eigen boezem te steken.

De lijst van de dingen die AB al heeft uitgestoken, is echt gigantisch. Daar zullen mentale problemen wel voor een groot stuk mee aan de grondslag liggen. Mogelijk verergerd door CTE, maar da's een beetje een te populistische stelling vind ik. En voor een stuk is hij ook gewoon een imbeciel, dat kan ook. En de combinatie geeft dit.

Dat Brady hem wil, snap ik. Dat Arians als geen andere coach luistert naar zijn spelers, dat besef ik. Maar als HC heb je na die beslissing wel iets goed te maken (en ja, ik vond het al gruwelijk dat hij gesignd werd in de eerste plaats, dat hoefde voor mij écht niet).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan