Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit klopt nog.Rams hun D, jaren het sterkste punt, vind ik dit seizoen toch minder. Ramsey is een absoluut beest (en misschien wel de beste CB van de hele league) maar ze laten imo toch veel toe. Donald elke match, een hele match, met 2 man gecovered maar toch haalt de rest daar vaak geen voordeel uit. Hell, de helft vd tijd is hij het nog altijd die de grootste druk zet op de QB.
Dit iets minderQua offense heb ik er zelfs tegen betere verdedigingen nog wel vertrouwen in. De O-line kan beter maar Stafford is nog steeds erg goed onder druk. Enkel de run is wat minder (een fitte Akers hier nog bij had echt vuurwerk gegeven)

Patrickske toch... Zal blij zijn als deze wedstrijd over is. Veel strijd was er wel niet![]()
Ben ik goddorie blij dat we er al één keer van gewonnen hebbenRams even duidelijk gemaakt dat ze willen meedoen voor de SB en daar eigenlijk al hun draftpicks voor over hebben.
Von Miller gvd... Als die fit blijft heb ik echt compassie met OL's die nu moeten kiezen of ze nog gaan double teamen op AD, met alle gevolgen van de edge.
En als u QB de bal nog weg krijgt loopt Ramsay een rijtje lager.
Ergst van al is dat ik er met deze DC nog altijd geen 100% vertrouwen in heb en dat het wel heel veel weg heeft van now or never.

Miller lijkt me gewoon FA te worden volgend jaar. Broncos zouden nog het grootste deel van zijn loon betalen. Het kost de Rams enkel die 2 picks en 700K.Wel zot van de Rams, maar is idd een All-in en als ge dan de SB niet wint zitte met een serieus cap probleem de komende jaren vrees ik. Die hebben echt veel sterspelers en die gaan ze toch niet allemaal kunnen houden…
Ik ben eerlijk gezegd benieuwd wat die D gaat doen tegen rushing QB's... Mss dat Kyler en Lamar nog kans makenBen ik goddorie blij dat we er al één keer van gewonnen hebben![]()

https://www.nfl.com/news/john-madden-legendary-hall-of-fame-coach-dies-at-age-85Ik vind het wel erg. En dan vooral van mijn favoriete coach, Arians. Die man kan maar weinig mis doen voor mij, echt grote fan. Maar hij wast nu zijn handen in onschuld, maar hij heeft AB er wel bij gehaald. Je wist wat je ermee ging krijgen, en je hebt het nu gekregen. Dan hoor je ook de hand in eigen boezem te steken.AB, compleet loco?!