NFL 2025-2026

The_Floyd

Active member
1710239526413.png

Tijd voor een nieuwe 2025-2026 thread?
Het is zo stilletjes hier… 😬

Laatst bewerkt door een moderator:
Tijd voor een nieuwe 2025-2026 thread?
Het is zo stilletjes hier… 😬
Wat een uitstekend idee! Zeker tijd voor een nieuwe thread. Want ik was zowat aan het indutten over de Cardinals. Ik weet niet, het pakte zo niet echt precies. Begon me zelf vragen te stellen of ik het nog wel zo ging volgen in het komende seizoen.

EN TOEN KWAM DIT 😍😍😍😍
één van mijn favoriete spelers ooit komt weer terug!! WE HEBBEN JE GEMIST!!

GnepJeMbwAAO-Nz.jpg

Die man moet toch financiële problemen hebben? Wat ga je anders doen op je 39e bij een team als de Cardinals die wss weer eens voor de nummer 1 in de volgende draft gaan spelen. Hoe dan ook komt mijn favoriete periode van het jaar er weer aan. De NFL Draft! Ward zal sowieso naar de Titans gaan, maar het wordt wel spannend om te zien wie zich gaat wagen aan Hunter en op welke positie(s) ze hem gaan spelen.

Goh ik weet niet, Campbell gaat waarschijnlijk gewoon willen eindigen bij het team
Waar hij het meeste succes gekend heeft… op zijn 39 jaar gaat die geen potten meer breken en heeft ook niks meer te bewijzen lijkt me.

Nog 2 dagen!
Ben ook benieuwd wie zich aan Hunter gaat wagen. En idd welke positie want 2-way in de NFL, zoals hij het wil, zie ik ni gebeuren

En wie gaat Sanders nemen, ik zie die nog serieus tuimelen in de draft naar late ronde 1

Die man moet toch financiële problemen hebben? Wat ga je anders doen op je 39e bij een team als de Cardinals die wss weer eens voor de nummer 1 in de volgende draft gaan spelen. Hoe dan ook komt mijn favoriete periode van het jaar er weer aan. De NFL Draft! Ward zal sowieso naar de Titans gaan, maar het wordt wel spannend om te zien wie zich gaat wagen aan Hunter en op welke positie(s) ze hem gaan spelen.
Vorige jaren zou ik het nog zeggen, maar dit jaar gaan we echt niet voor de nummer 1 in de draft spelen, hoor!
Dit is het jaar waarin Murray tot in de playoffs zal moeten komen en daar iets moois zal moeten doen, denk ik. Het tweede jaar van onze HC, waarin de defense zichzelf heeft ge-outperformed, ze kunnen laten zien dat het geen fluke was.

Het staat redelijk vast dat hij nog voor 1 jaar komt, en dat is het. Hij had echt nog wel héél goed gespeeld vorig jaar, hè. Dan kom je gewoon terug bij je oude liefde, leer je daar een paar jongelingen op en geef je nog één jaar het beste van jezelf. Ik snap dat wel heel goed, en ben vooral ook wel heel content. Kan niet anders dan dat hij in onze HOF komt. Iets te weinig op nationale tv geweest om in de 'echte' HOF te komen, wel.

En de draft, inderdaad! Ik weet eigenlijk nog maar heel weinig ervan, alleen dat de spoeling dun is, en dat Hunter wel een heel toffe is :D Voor ons wordt het hopelijk die Jahdae Barron... ik hou van grote corners 😍 En anders wrs een DT. Denk dat het wel vaststaat dat het grote werk bij de Defense ligt. WR en TE lijken prima, OL is ok-ish, tja... dan is het duidelijk.

Ik ben vooral benieuwd naar de Browns deze draft. Alles wijst erop dat ze die vuillak aan de kant gaan schuiven nu. Draft maar ineens een QB om die te laten starten, dan is de angel eruit :P

Nu denk ik wel dat de Cardinals wel potentieel een goede HC hebben, maar veel talent heb je daar toch echt niet rondlopen als je eerlijk moet zijn. Ik ben nooit echt een Murray believer geweest, die wordt gewoon echt niet beter. Die heeft nu 7 jaar ervaring en is eigelijk nog altijd even goed/slecht als in zijn rookie jaar. We zullen zien, maar het gaat niet makkelijk worden, zeker niet in die divisie want ik dat de Rams & 49ers wel gewoon terug SB contenders zullen zijn volgend jaar.

De Browns, ergens jammer, maar het blijft natuurlijk een verschrikkelijke franchise die alle haat die ze krijgen verdient. Ergens moeten die wel een QB draften wat je kan toch echt geen 40 jarige Joe Flacco laten starten aan de andere kant zijn er toch wel héél veel mensen die denken dat Sanders een gigantische flop gaat worden en het totaal niet verdient om #2 te zijn.

Mocht ik de Browns zijn draft ik Hunter en tank ik een jaar, maar krijg dat maar eens verkocht een je fans. Die hun HC is ook gewoon véél te goed om nog eens 0-17 te gaan, die gaan altijd wel ergens een paar keer perongelijk winnen.

Over Travis Hunter gesproken, ik denk wel dat ze echt gaan proberen die both ways te laten spelen, zeker nu er 17 matchen op een seizoen zijn en de rosters nog altijd max 53 (54?) is, is het eigenlijk wel een gigantische luxe om een speler te hebben die zowel je beste WR als beste CB is (eigenlijk wel crazy als je erover nadenkt). Ik zie die full time starten als CB en dan zo'n 10-20 plays per game als WR in bepaalde scenarios.

Trouwens, over Murray gesproken. Der loopt dit jaar een center rond in de draft die even groot(klein) is als Murray. Misschien geen slecht idee! https://en.wikipedia.org/wiki/Willie_Lampkin ! Is eigenlijk één van mijn favoriete spelers dit jaar, was super dominant dit jaar in college maar is met zijn 5’ 10’’ de kleinste NFL linemen ooit gemeten. Dan kan onze Kyler toch al over één van zijn lijnmannen kijken 😂

Laatst bewerkt:
Ik heb niet echt verwachtingen dit jaar met de draft, mss alleen dat de packers eens een first round pick willen spenderen aan een WR. Iemand dat binnen de 3 jaar een echte WR1 status zal hebben…

Voor de rest gewoon de kermis wat volgen zeker he 😅

Stiekem aan het twijfelen om vannacht niet gewoon mijn wekker te zetten rond 2u om de draft weer eens te volgen.
Heel benieuwd wat 2-5 gaan doen, of de Raiders ineens voor Shedeur gaan gaan, wanneer Jeanty valt,...

De nummer 1 ligt al vast, en hoewel het wss wel een upgrade is tov Will Levis is het wel zo dat Cam Ward eigenlijk enkel top 10 is omwille van (de waarde van) zijn positie. Benieuwd hoeveel QB's er gaan in de eerste ronde en of het dit jaar gebalanceerder gaat zijn qua offense/defense dan vorig jaar.

Ook benieuwd wat mijn Rams gaan doen. Jihaad Campbell gaat nooit voorbij de Bucs vallen, en is wss zelfs dan al weg, dus mijn favo speler in een position of need zal het al zeker niet worden. Ik zou er niet eens van verschieten mochten ze downtraden naar de 2e ronde en daar een corner halen en wat extra spelers dan pakken in latere rondes.

Ik zet mijne wekker om half 4ish uur want er waren redelijk wat rumors dat de Texans zich gingen up traden om dan een uur later te zien dat onze GM weer eens onze first rounder heeft weg getrade. 2de jaar op rij he :(

Ik zet mijne wekker om half 4ish uur want er waren redelijk wat rumors dat de Texans zich gingen up traden om dan een uur later te zien dat onze GM weer eens onze first rounder heeft weg getrade. 2de jaar op rij he :(
Geen wekker gezet en geen spijt van want ik had ook gwn een downtrade gezien.

Vanmorgen de lijst opgezocht en Jihaad Campbell voorbij de Bucs zien vallen dus ik werd helemaal enthousiast maar bon, een 2e 1st rounder in een sterkere draft class dan die van dit jaar is misschien ook verre van slecht.

Toch paar verrassingen al. Ik had niet gedacht dat de Jags zo agressief gingen zijn, of dat de Browns Hunter gingen afgeven voor draft capital.

En de QB's zijn toch ook verrassend. Niet alleen Shedeur, want dat is vooral grappig als je al zijn social media erbij neemt de avond voor de draft, maar ook gewoon het feit dat het er maar 2 zijn. Saints en Steelers die een andere need pakken, Giants die dan aanvallen en niemand die reageert. Ik had meer een race verwacht eens de 2e viel. Maar blijkbaar zijn de geruchten dit jaar dus gewoon waar en heeft er bijna geen enkele QB een 1st round grade. Bucs en Packers met een WR verschiet ik eerlijk gezegd ook wel van.

Dat de Eagles en de Ravens weer een topverdediger die gevallen is oprapen is ondertussen al meer gewoonte dan iets anders. Alle 2 een steal imo.

Veel draft "experts" hadden Ward ook een grade gegeven dat hem eigenlijk QB6 zou maken na Bo Nix. Het was natuurlijk wel al lang duidelijk dat Ward nummer 1 zou gaan, maar verbaasd dat Sanders nog niet gedraft is, absoluut niet.

Ik denk dat de Browns en de Rams zich vooral aan het wapenen zijn om volgend jaar voor een QB te gaan, want hoe je het nu draait of keert, zonder een QB kan je eigenlijk niks doen in de NFL. Volgend jaar zou mogelijk Manning zich declaren dus het zou mij absoluut niet verbazen mocht de GM van de Browns al eens serieus gekeken hebben naar de QBs van volgend jaar (wat sowieso zijn job eigenlijk is xD). Inderdaad de Ravens met de beste safety en de Eagles met misschien wel de beste LB van dit jaar. They keep getting away with this. Het is natuurlijk wel gemakkelijk als je elk jaar tussen de 26 en 32 pickt om steeds steals te doen. 😂

Veel draft "experts" hadden Ward ook een grade gegeven dat hem eigenlijk QB6 zou maken na Bo Nix. Het was natuurlijk wel al lang duidelijk dat Ward nummer 1 zou gaan, maar verbaasd dat Sanders nog niet gedraft is, absoluut niet.
Puur talentwise is Ward idd een serieuze reach op #1 en is al de rest eerder 2e en 3e ronde materiaal, I know maar er zijn wel een aantal teams die eentje nodig hebben en je zegt het zelf:
want hoe je het nu draait of keert, zonder een QB kan je eigenlijk niks doen in de NFL.

Zo'n draft is ook gewoon vaak een soort van chicken he. Eens de eerste domino steen valt (in dit geval Dart) volgt de rest snel. Maar blijkbaar zijn de Steelers toch al meer rond met Rodgers dan ze laten uitschijnen (of weten ze al dat ze kunnen traden voor Kirk?) en willen de Saints zich ook niet verbranden aan Shedeur. Soit, voor zijn ego kan het alleen maar goed zijn om een rondje te zakken.

Tenzij er nog een heel goeie CB of LB op het bord staat in de 2e ronde mogen de Rams van mijn part hun 2nd rounder vd Falcons gerust aan Milroe geven trouwens. Het is een project maar zijn upside is vreselijk hoog en ik heb wel vertrouwen in onze coaching staff.

Puur talentwise is Ward idd een serieuze reach op #1 en is al de rest eerder 2e en 3e ronde materiaal, I know maar er zijn wel een aantal teams die eentje nodig hebben en je zegt het zelf:

Zo'n draft is ook gewoon vaak een soort van chicken he. Eens de eerste domino steen valt (in dit geval Dart) volgt de rest snel. Maar blijkbaar zijn de Steelers toch al meer rond met Rodgers dan ze laten uitschijnen (of weten ze al dat ze kunnen traden voor Kirk?) en willen de Saints zich ook niet verbranden aan Shedeur. Soit, voor zijn ego kan het alleen maar goed zijn om een rondje te zakken.

Tenzij er nog een heel goeie CB of LB op het bord staat in de 2e ronde mogen de Rams van mijn part hun 2nd rounder vd Falcons gerust aan Milroe geven trouwens. Het is een project maar zijn upside is vreselijk hoog en ik heb wel vertrouwen in onze coaching staff.

Er zijn idd weinig HC die ik meer vertrouw met het ontwikkelen van een QB dan McVay. Volgens mij was Milroe ook heel de avond aanwezig op de Draft zelf, die zal wel iet of wat indicatie gekregen hebben dat hij misschien gepicked zou worden in de eerste ronde.

En de Packers draften eindelijk, na 23 jaar, eens een WR met hun eerste pick. Nu maar hopen dat hij echt openbloeit tot een WR1. En hun derde pick ook een WR, toch wel een kndicatie dat Watson getrade gaat worden of mag gaan na komend seizoen.

Aangezien ik college niet volg moet ik me eens verdiepen in onze draft picks deze week. Vreemd genoeg geen CB gedraft in de eerste rondes dus ik gok dat Ramsey nog terug komt of ze een andere vet nog gaan signen.

De Browns hebben het zichzelf gewoon nog wat extra lastig gemaakt door Shedeur uiteindelijk toch te gaan draften. Epic drop voor die jongen dus ik vraag me gemeend af in hoeverre zijn vader daarmee te maken heeft. Hij heeft zelf de mentaliteit niet mee, en een beetje nederigheid aankweken door hem pas in de 2e ronde te halen wil ik ook nog snappen, maar no way dat een andere QB met zijn talent en karakter pas in de 5e gaat, als 6e QB. Als je kijkt wat er gedraft is voor hem op zijn positie gok ik dat het vooral coaches zijn die niet zitten wachten op het drama van Deion.

Hilarisch dus dat net de Browns, die buiten het hele Watson debacle ook al eens de miserie hebben gehad met Odell Beckham die filmpjes van zijn zoon ging posten toen Jr te weinig targets kreeg én al een rookie QB hadden gedraft. Ondertussen is Deion al bezig dat hij mee gaat in meetings met zijn zoon en de puntjes op de i wil zetten ivm starting positie. Wat een dumpster fire is die franchise toch, ik kan het echt geen slechter team toewensen.

Aangezien ik college niet volg moet ik me eens verdiepen in onze draft picks deze week. Vreemd genoeg geen CB gedraft in de eerste rondes dus ik gok dat Ramsey nog terug komt of ze een andere vet nog gaan signen.

De Browns hebben het zichzelf gewoon nog wat extra lastig gemaakt door Shedeur uiteindelijk toch te gaan draften. Epic drop voor die jongen dus ik vraag me gemeend af in hoeverre zijn vader daarmee te maken heeft. Hij heeft zelf de mentaliteit niet mee, en een beetje nederigheid aankweken door hem pas in de 2e ronde te halen wil ik ook nog snappen, maar no way dat een andere QB met zijn talent en karakter pas in de 5e gaat, als 6e QB. Als je kijkt wat er gedraft is voor hem op zijn positie gok ik dat het vooral coaches zijn die niet zitten wachten op het drama van Deion.

Hilarisch dus dat net de Browns, die buiten het hele Watson debacle ook al eens de miserie hebben gehad met Odell Beckham die filmpjes van zijn zoon ging posten toen Jr te weinig targets kreeg én al een rookie QB hadden gedraft. Ondertussen is Deion al bezig dat hij mee gaat in meetings met zijn zoon en de puntjes op de i wil zetten ivm starting positie. Wat een dumpster fire is die franchise toch, ik kan het echt geen slechter team toewensen.

Er was gisteren een post op de NFL Draft subreddit die Gabriels en Sanders vergelijkte en daarin kan je toch wel enkele reden lezen waarom.zelf Gabriels de betere keuze zou zijn. Ik denk gewoon dat heel veel GMs absoluut niet overtuigd zijn van zijn skills waardoor ze het risisco niet gaan pakken. Er zullen wel verschillende Qbs rondlopen waarvan hun diva gehalte even groot is, maar die zullen allemaal betere QBs zijn, je wilt echt niet dat je QB2 elke week voor drama gaat zorgen omdat zijn vader Twitter weer eens heeft opengedaan.

And with the 1st pick in the 2026 draft, the New Orleans Saints pick Arch Manning!

Aangezien ze door de retirment van Carr het nu moeten doen met Rattler en Shough gok ik dat de Saints gewoon keihard gaan tanken en volgend jaar hun QB of the future draften. Tenzij die rookie verrast natuurlijk. In elk geval zitten de Saints ook wel al lang genoeg in capspace hell om een volledige reboot te overwegen gok ik.

Die Arch Manning wordt nog wel een interessant verhaal, van wat ik daar al heb over gelezen op de NFL Draft en CFB subreddits is dat toch vooral hype vanwege zijn achternaam en heeft die met alle respect echt nog niks bewezen, het is ook niet voor niks dat Texas vorig jaar met Ewers speelde en toen die effe out was ze er alles aan hebben gedaan om die zo snel mogelijk terug te krijgen, komt er nog eens bij dat Manning het echt niet moet doen voor het geld dus ik zie die eigenlijk echt niet declaren volgend jaar tenzij die echt de pannen van het dak speelt en vrij zeker nummer 1 is. Ik denk dat het tussen Nussmeier & LaNorris gaat gaan volgend jaar. Ziet er eigenlijk ook geen al te fantastische qb draft class uit om eerlijk te zijn.

Terug
Bovenaan