Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een uitstekend idee! Zeker tijd voor een nieuwe thread. Want ik was zowat aan het indutten over de Cardinals. Ik weet niet, het pakte zo niet echt precies. Begon me zelf vragen te stellen of ik het nog wel zo ging volgen in het komende seizoen.Tijd voor een nieuwe 2025-2026 thread?
Het is zo stilletjes hier…![]()

Vorige jaren zou ik het nog zeggen, maar dit jaar gaan we echt niet voor de nummer 1 in de draft spelen, hoor!Die man moet toch financiële problemen hebben? Wat ga je anders doen op je 39e bij een team als de Cardinals die wss weer eens voor de nummer 1 in de volgende draft gaan spelen. Hoe dan ook komt mijn favoriete periode van het jaar er weer aan. De NFL Draft! Ward zal sowieso naar de Titans gaan, maar het wordt wel spannend om te zien wie zich gaat wagen aan Hunter en op welke positie(s) ze hem gaan spelen.
Voor ons wordt het hopelijk die Jahdae Barron... ik hou van grote corners
En anders wrs een DT. Denk dat het wel vaststaat dat het grote werk bij de Defense ligt. WR en TE lijken prima, OL is ok-ish, tja... dan is het duidelijk.

Geen wekker gezet en geen spijt van want ik had ook gwn een downtrade gezien.Ik zet mijne wekker om half 4ish uur want er waren redelijk wat rumors dat de Texans zich gingen up traden om dan een uur later te zien dat onze GM weer eens onze first rounder heeft weg getrade. 2de jaar op rij he![]()

Puur talentwise is Ward idd een serieuze reach op #1 en is al de rest eerder 2e en 3e ronde materiaal, I know maar er zijn wel een aantal teams die eentje nodig hebben en je zegt het zelf:Veel draft "experts" hadden Ward ook een grade gegeven dat hem eigenlijk QB6 zou maken na Bo Nix. Het was natuurlijk wel al lang duidelijk dat Ward nummer 1 zou gaan, maar verbaasd dat Sanders nog niet gedraft is, absoluut niet.
want hoe je het nu draait of keert, zonder een QB kan je eigenlijk niks doen in de NFL.
Puur talentwise is Ward idd een serieuze reach op #1 en is al de rest eerder 2e en 3e ronde materiaal, I know maar er zijn wel een aantal teams die eentje nodig hebben en je zegt het zelf:
Zo'n draft is ook gewoon vaak een soort van chicken he. Eens de eerste domino steen valt (in dit geval Dart) volgt de rest snel. Maar blijkbaar zijn de Steelers toch al meer rond met Rodgers dan ze laten uitschijnen (of weten ze al dat ze kunnen traden voor Kirk?) en willen de Saints zich ook niet verbranden aan Shedeur. Soit, voor zijn ego kan het alleen maar goed zijn om een rondje te zakken.
Tenzij er nog een heel goeie CB of LB op het bord staat in de 2e ronde mogen de Rams van mijn part hun 2nd rounder vd Falcons gerust aan Milroe geven trouwens. Het is een project maar zijn upside is vreselijk hoog en ik heb wel vertrouwen in onze coaching staff.
Aangezien ik college niet volg moet ik me eens verdiepen in onze draft picks deze week. Vreemd genoeg geen CB gedraft in de eerste rondes dus ik gok dat Ramsey nog terug komt of ze een andere vet nog gaan signen.
De Browns hebben het zichzelf gewoon nog wat extra lastig gemaakt door Shedeur uiteindelijk toch te gaan draften. Epic drop voor die jongen dus ik vraag me gemeend af in hoeverre zijn vader daarmee te maken heeft. Hij heeft zelf de mentaliteit niet mee, en een beetje nederigheid aankweken door hem pas in de 2e ronde te halen wil ik ook nog snappen, maar no way dat een andere QB met zijn talent en karakter pas in de 5e gaat, als 6e QB. Als je kijkt wat er gedraft is voor hem op zijn positie gok ik dat het vooral coaches zijn die niet zitten wachten op het drama van Deion.
Hilarisch dus dat net de Browns, die buiten het hele Watson debacle ook al eens de miserie hebben gehad met Odell Beckham die filmpjes van zijn zoon ging posten toen Jr te weinig targets kreeg én al een rookie QB hadden gedraft. Ondertussen is Deion al bezig dat hij mee gaat in meetings met zijn zoon en de puntjes op de i wil zetten ivm starting positie. Wat een dumpster fire is die franchise toch, ik kan het echt geen slechter team toewensen.