Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat we nu maar niet onze ziel verkocht hebbenMicah is a Packer!

We zijn geen Chicago Bears!Dat we nu maar niet onze ziel verkocht hebben![]()
En Jerry Jones is nog een grotere clown dan we eerder dachten!Micah is a Packer!
We waren nog maar een paar plays ver en hij had al een pressure.
Die is gewoon blij dat hij niet meer achter onvangbare ballen van Tua moet aanlopen. Als die volgend jaar nog QB is zie ik Hill ook gewoon retiren.Auch Tyreek Hill. Dat zag er echt smerig uit. En die bleef vrij kalm wel
Heel die 2e helft was gewoon comedy capers toch? Eerst die bal laten vallen vlak voor de endzone, dan die INT die toch een TD wordt en dan Cam Ward laten terugkomen?Maar jongens… voor wat voor een team supporter ik toch. In het begin zag Kyler er erg meh uit, met slappe ballen en weinig accuracy. Nu begint dat te beteren en vooral Marvin Harrison vindt zichzelf terug. Die zijn drops waren echt 50/50 zijn fout en die van Kyler, dat denk ik echt. Maar nu gaan ze 2 wedstrijden op rij hun overwicht verspillen, versmodderen. Om nu al 3x te verliezen met een FG in de laatste minuut… maar dat is geen pech, he. Dat doen ze zichzelf aan.
Voor alle kritiek die Lawrence heeft gekregen (ook wel terecht), hebben de Jaguars toch een mooi record. Als Travis Hunter steeds meer geïntegreerd raakt (die catch van vannacht was al een mooi voorbeeld), kan Lawrence hopelijk wat beter beginnen draaien. Maar goed, eerst leren waar hij zich moet opstellen. Blijft wel een interessant experiment.
Hoe goed Lawrence kan worden, ben ik nog niet uit. Ik zag een tweetal weken geleden een Jags-match en die doet soms toch rare dingen. Maar net daarom moet je hem zo goed mogelijk omringen.