Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ugh... ik ben nog altijd niet helemaal klaar om los te laten. Goed, dit jaar heeft hij echt wel slecht gespeeld soms, en zijn slechtste eigenschappen waren vooral overduidelijk.

Ugh... ik ben nog altijd niet helemaal klaar om los te laten. Goed, dit jaar heeft hij echt wel slecht gespeeld soms, en zijn slechtste eigenschappen waren vooral overduidelijk.
Maar als je dan ziet dat hij van de laatste 12 wedstrijden die hij niet heeft gespeeld, we er maar 1 hebben gewonnen, kun je echt niet zeggen dat hij het grote probleem is. Ik denk echt dat hij met een goeie coach heel ver kan komen, en ik denk ook dat onze organisatie om te janken is tegenwoordig. De eigenaar die veel te veel mag beslissen, maar niet het geld heeft van Jerry Jones (integendeel, één van de "armste" eigenaren), van het ene regime in het andere waardoor er niks opgebouwd kan worden... Ik zie het maar somber in voor ons
Want laat ons eerlijk zijn, het was al 2j klaar met Kyler. Die hebben ze niet fatsoenlijk behandeld, maar vooral: nu gaan ze hem cutten?? Kun je nu echt niks méér krijgen voor hem? Dat geloof ik echt niet. Ze hebben het op z'n domst mogelijk gespeeld, hem ook nog gebencht waardoor niemand nog geloofde dat ze moesten traden voor hem omdat we hem toch gratis zouden cutten. Je gaat me niet vertellen dat bijvoorbeeld de Eagles er even weinig voor zouden gekregen hebben.
En echt... als we nu nog Kirk Cousins gaan krijgen, dan weet ik het helemaal niet meer. Dat is waar ze nu naar wijzen. Dan nog liever Brisett voor een jaar, terwijl je ook wel weet dat die gaat teleurstellen als hij een heel jaar moet spelen. Ik ben nooit een fan van Cousins geweest en heb er een seizoen van Quarterback op Netflix voor nodig gehad om hem een beetje te appreciëren. Ik blijf zijn INT's tegen de Cards onthouden die ik live heb gezien, dat heeft het voor mij toch echt getekend.
Murray zie ik dan weer naar de Chiefs gaan als backup voor Mahomes die nog een paar weken niet kan spelen. Zit Hollywood Brown daar niet nog? Of naar de Vikings of Dolphins. Dat zijn teams die hem echt nog zouden willen als starter, denk ik.
Ja, crazy wat er daar gebeurt. De Ravens hebben nog nooit first round picks weggegeven voor een speler, gaan ze er nu uiteindelijk toch voor. Maar dan ineens toch niet meer. Er zouden wel twee kanten aan zitten: Crosby is geopereerd en dat wisten alle partijen. Maar het zou er wel eens iets slechter kunnen uitzien dan gedacht. Maar nooit totaal onverwacht, waardoor veel mensen toch denken dat het idd spijt is van de Ravens. Zou wel écht vuil zijn, vind ik...Crosby niet door zijn physical dus de trade is afgeblazen.
Geen idee in hoeverre dit de Raiders nu in cap hell brengt want die hebben serieus aan het uitgeven geweest in FA.
edit: Als ik de geruchten mag volgen toch vooral buyers remorse van de Ravens.
Ik gok dat ze gaan leuren met Thibodeaux eerlijk gezegd. Goeie pick in elk geval.Giants draften Arvell Reese op #5. Wauw. Niet verwacht dat die er ging zijn, maar ook niet verwacht dat de Giants hem zouden nemen met al Brian Burns, Abdul Carter en Thibodeaux op die posities. Premium positie, BPA qua talent en de rest bekijken we dan later wel. Oké, mooi mooi!
Klopt. Daarom hoopte ik stiekem dat wij gewoon de RT van de future gingen draften. Maar neen...Mauigoa op #10. Een tackle was dan toch juist voorspeld. Opnieuw premium positie. Caleb Downs + Reese had wel episch geweest voor de defense, maar denk dat veel Giantsfans het (zeer) degelijke seizoen van Eluemunor op RT wat overschatten, en de gezondheid van Andrew Thomas is ook niet altijd optimaal. Goeie pick. Goeie tackles komen ook niet zomaar op de free agent markt.
Ik snap de logica van draft nu al de QB of the future zodat Stafford hem kan opleiden. Ik ben ook altijd curieus wat McVay kan maken van die jongen. Maar dit is gewoon een reach. Trade dan op zijn minst naar beneden zodat je wat latere ronde picks extra hebt.Ty Simpson op #13 naar de Rams. Dit is toch wel weer een epic draft aan het worden.

McVay zijn reactie al gezien? Blijkbaar zijn de papa van Simpson en Snead goeie vrienden. McVay is alles behalve enthousiast lijkt me.Ik snap de logica van draft nu al de QB of the future zodat Stafford hem kan opleiden. Ik ben ook altijd curieus wat McVay kan maken van die jongen. Maar dit is gewoon een reach. Trade dan op zijn minst naar beneden zodat je wat latere ronde picks extra hebt.
![]()
Ik gok dat ze gaan leuren met Thibodeaux eerlijk gezegd. Goeie pick in elk geval.
Ja, dit wordt toch wel extra twijfelachtig zo. In principe zou het niet mogen, maar het zou niet de eerste keer zijn dat een gerespecteerde HC overruled wordt.McVay zijn reactie al gezien? Blijkbaar zijn de papa van Simpson en Snead goeie vrienden. McVay is alles behalve enthousiast lijkt me.
O-line was daar zeer dringend nodig daar, ja. Een Dak Prescott is destijds goed kunnen worden door die stevige Cowboys-lijn. Hetzelfde met Hurts bij de Eagles. En Daniel Jones bij de Colts vorig seizoen viel ook op. De snap nemen, even in een stille pocket genieten van hoe mooi blauw de hemel er die dag uitziet, je er vervolgens even aan herinneren dat je later op de dag eens naar de bomma moet bellen, om dan eens te denken waar je precies de bal naartoe gaat werpen.Ik ben trouwens ook in mijn nopjes als Texans fan!
En Mauigoa zou evt als RG kunnen beginnen, dat zou ook mooi zijn.