Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja net wanneer ik mn backup QB getrade heb en mn ploeg op orde stondTE Andrew ook uit voor het seizoen. I hate this game.
En Burrows ook injured. Niet al te zwaar vermoed ik, maar toch benieuwd hoe lang die uit gaat zijn.
kan ik weer beginnen puzzelen hahaO, shit... Die is nu wel duurder geworden natuurlijkJa net wanneer ik mn backup QB getrade heb en mn ploeg op orde stondkan ik weer beginnen puzzelen haha
HahahahaO, shit... Die is nu wel duurder geworden natuurlijk
Nee, maar het zag er wel echt niet te ernstig uit.
ik hoop max 1 wedstrijd mja we zien welO, shit... Die is nu wel duurder geworden natuurlijk
Nee, maar het zag er wel echt niet te ernstig uit.
Hahahahaik hoop max 1 wedstrijd mja we zien wel

ClassicOut for season.![]()

Iemand een deftige QB op overschot?![]()
Ik bekijk het even want ze vallen als vliegen bij mij. Achane en Kupp er ook nog eens uitKheb hier nog wel nen Russell Wilson die wel weg mag voor een juist prijsje

Heb je 2 trades gestuurd! Tegenbod is altijd welkomKheb hier nog wel nen Russell Wilson die wel weg mag voor een juist prijsje

Hmm, de Browns overweeg ik misschien..Salt Lions, wat wil je voor Jayden Reed?![]()
Heb je 2 trades gestuurd! Tegenbod is altijd welkom![]()

Voor mij ook in orde hoorIk heb hier geen ijzer in het vuur, maar voor mij is het prima. Het zal dan wel voor 18u30 moeten...
Ik weet het niet 100% zeker, maar ik dénk wel dat Remi uiteindelijk achteraf ook nog kan aanpassen wie er in je active roster stond.
Ik kan wel op de knop "approve" drukken, als iedereen het ermee eens is en Remi nog op vakantie is (geen idee).