Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht van wel ja.weet er iemand of je de draft mee kan doen via de app? Ik zit dan net in Frankrijk en waarschijnlijk geen laptop mee.![]()
Ja vorig jaar kon ik via de app volgen tijdens het werk!weet er iemand of je de draft mee kan doen via de app? Ik zit dan net in Frankrijk en waarschijnlijk geen laptop mee.![]()
Kan enkel op de computer, misschien daardoor!Eh… ik kan geen keepers kiezen?
WORD IK AL GESABOTEERD??
Vreemd... ik kon het wel.Eh… ik kan geen keepers kiezen?
WORD IK AL GESABOTEERD??
Zolang je inlogt met je username en paswoord, denk ik niet dat je emailadres veel uitmaakt.Ik denk dat ik een nieuwe invite ga nodig hebben, tenzij 't normaal is dat ik de league nog niet zie staan? Ben van mailadres veranderd, kan 't daarmee te maken hebben?

Hoe zie je eigenlijk wie er al weg is bij de keepers?Faack, ik weet al niet wat ik moet doen
Justin Jefferson als keeper zetten of niet...
Bekijk bijlage 21879
Ik ben echt niet wild van Jefferson, maar ook niet van Jacobs dit jaar. Dus geen keeper, maar als ik dan zie wie er wel al weg is... Dan geef ik Jefferson maar de Quaterback Boost ipv de Hard Knocks Boost zeker![]()
Ik ga kijken bij alle spelers, en dan kijken naar wie een eigenaar heeft. En ik heb gisteren mijn keeper gereleased. Jefferson is een FAHoe zie je eigenlijk wie er al weg is bij de keepers?

Kunde de draftorder op de gsm app terugvinden of enkel op de pc?Welkom terug aan Duffel Coats, zij nemen hun oude plek in de SFC Oost in.
Nieuwkomer Deurne Dachshundd gaat de strijd aan in SFC West.
De draft order staat vast. Sint Teunis Snake heeft de first pick, en 5 ploegen kiezen pas in de 2de ronde omdat ze een keeper hebben gekozen.
De Draft Order en de keepers staan onder League - Draft Info, maar ik plak ze hier even:Kunde de draftorder op de gsm app terugvinden of enkel op de pc?