NFL Fantasy Football

Gegroet sportieven,

nu het watjesvoetbalfeest voorbij is, is het weer tijd voor het serieuzere footballseizoen.
Wie, o wie wil nog meespelen in het komende seizoen 2024-25

Division 1: NFC Oost
- Schoten Squirrels (Remi)
- Brecht Bandits (sten.dw)
- Brasschaat Ragdolls (Lemme)
- Beerse Bizons (The_Floyd)

Division 2: SFC Oost
- Salt Lions (Booka Shade)
- Spalbeek Scribes (Loser)
-Duffel Coats (Exorikos)
- Sint Teunis Snakes (Dimzu)

Division 3: NFC West
- Beveren Beavers (Joramovic)
- Ossendrecht Ogres (Yarrid94)
- Sint-Niklaas Football team (Thomas96)
- Stekene Stekelbaarzen (TimV)

Division 4: SFC West
- Roeselare Riverfrogs (Rub1nho)
- Deinze Leopards (Mizik)
- Deurne Dachshundd (Mike Hunt)
- Varsenare Blues (luigi_1981)

Belangrijke data:
... - wo 31/7: bevestiging teams
do 01/08 - wo 07/08: inschrijving nieuwe teams
do 08/8: draft order
zo 18/8: keeper lock date
zo 1/9: 9FL live online draft
ma 2/9 : 9FL Speelschema
vr 6/9 - di 10/9: 9FL start of the season
W15 & W16: Play-off
W17: 9FL Superbowl

Notitie van den commish:
Vanaf 9/8 tot en met 1/9 vertoef ik met mijn smeergeld in het buitenland. Om die reden is ook alles wat op elkaar gepropt van data.
Ik hoop dan ook zo snel mogelijk te weten wie nog meedoet en wie niet, zodat we op tijd vervangers vinden en kunnen toevoegen.
Ik doe weer mee!

Oja, en daarbij de vraag of we nog keepers doen? Ik denk dat de meesten ofwel voor afschaffen waren, ofwel voor uitbreiden. Dus bij gebrek aan uitbreiden (heel wat extra gedoe), zou ik durven gaan voor totaal afschaffen. Misschien ook afhankelijk van hoeveel nieuwe teams we gaan (nodig) hebben.

Oja, en daarbij de vraag of we nog keepers doen? Ik denk dat de meesten ofwel voor afschaffen waren, ofwel voor uitbreiden. Dus bij gebrek aan uitbreiden (heel wat extra gedoe), zou ik durven gaan voor totaal afschaffen. Misschien ook afhankelijk van hoeveel nieuwe teams we gaan (nodig) hebben.
Nooo niet totaal afschaffen 🥲

Beveren Beavers doet mee.
Ik ben wel voorstander van een dynasty league maar ik snap ook dat dit misschien niet haalbaar is.
Als alternatief is dan keepers volledig afschaffen misschien wel beter, al heb ik er ook totaal geen probleem mee moest het gewoon blijven zoals het is.

Ik snap de commotie rond de keeper.
Een keeper zou veel meer waard zijn als je er inderdaad meerdere zou hebben, inderdaad een dynasty-mode.
Helaas voor de core-players, zitten we met een groep waar elk seizoen wel één of meer veranderingen in zitten.
Als de blijvers dan 9 van de beste spelers hebben vastzitten, is de fun er voor de nieuwe ook wel vrij snel af.

Ik heb een poll gezet op de webversie van de fantasy league waar iedereen zijn stem op kan laten horen.

Voorts nog 5 mensen die moeten reageren:
@The_Floyd @Booka @Exorikos @TimV @luigi_1981 geven jullie een seintje?

Met hoeveel zouden we nodig zijn om die dynasty een kans te geven? Als extra league..

Dan kun je nieuwe spelers eerst in de gewone league laten starten en bij genoeg interesse de dynasty uitbreiden?

Met hoeveel zouden we nodig zijn om die dynasty een kans te geven? Als extra league..

Dan kun je nieuwe spelers eerst in de gewone league laten starten en bij genoeg interesse de dynasty uitbreiden?
Kwil dan ook wel nen dynasty als we hier keepers afschaffen, heb nog 2 extra gasten die evt interesse hebben in dynasty die nog niet in deze groep zitten

Ik snap de commotie rond de keeper.
Een keeper zou veel meer waard zijn als je er inderdaad meerdere zou hebben, inderdaad een dynasty-mode.
Helaas voor de core-players, zitten we met een groep waar elk seizoen wel één of meer veranderingen in zitten.
Als de blijvers dan 9 van de beste spelers hebben vastzitten, is de fun er voor de nieuwe ook wel vrij snel af.

Ik heb een poll gezet op de webversie van de fantasy league waar iedereen zijn stem op kan laten horen.

Voorts nog 5 mensen die moeten reageren:
@The_Floyd @Booka @Exorikos @TimV @luigi_1981 geven jullie een seintje?
Ik sta zoals gezegd mijn plekje af.

Terug
Bovenaan