NFL Fantasy Football

Dat ging vlot !!
Op TimV na, hebben we van iedereen gehoord.
Helaas moeten we afscheid nemen van Duffel Coats en zijn we opzoek naar alvast één vervanging.
Wie nog mensen kent die interesse hebben... laat maar weten.

Bij mij werkt de site, maar er is nog tijd voor te antwoorden. die poll keeper over de keeper gaat niet lopen.

Ondertussen hebben we van iedereen nieuws en lopen we voor op schema.
We moeten dus op zoek naar 1 nieuw team. Dus als er iemand suggesties heeft...

Bij mij werkt de site, maar er is nog tijd voor te antwoorden. die poll keeper over de keeper gaat niet lopen.

Ondertussen hebben we van iedereen nieuws en lopen we voor op schema.
We moeten dus op zoek naar 1 nieuw team. Dus als er iemand suggesties heeft...
Ne kameraad van mij zoekt nog een actieve league om mee te doen als de plek nog vrij is.

Ne kameraad van mij zoekt nog een actieve league om mee te doen als de plek nog vrij is.
Er heeft zich nog niemand anders aangeboden met een kandidaat, dus jouw kameraad kan zeker meedoen.
Heeft hij een BG-account? 't is immers vrij gemakkelijk omdat hier de meeste (zo niet alle) communicatie verschijnt.

Er heeft zich nog niemand anders aangeboden met een kandidaat, dus jouw kameraad kan zeker meedoen.
Heeft hij een BG-account? 't is immers vrij gemakkelijk omdat hier de meeste (zo niet alle) communicatie verschijnt.
Ik heb je een pm gestuurd.

Ik stem voor "geen keeper", en hou me aanbevolen als er iemand een Dynasty wil opstarten :) Maar ik kan nog altijd niet op die rotwebsite en de support heeft het ook al opgegeven! Dus ik kan nog niet stemmen...

IMG_6320.jpeg

We verwelkomen Kemzeke Camels als nieuw team in de SFC West. Deurne Dachshundd treedt het nieuwe seizoen aan in SFC Oost.

De poll op de website staat momenteel op 4/6 met 10 stemmen. je kan nog tot woensdag 18u stemmen, daarna valt de beslissing.

Hallo sportieven,

de poll is afgelopen en het merendeel was voor de afschaffing van de keepers. Helaas voor diegene die er al één hadden geselecteerd, maar die gaan dus mee in het potje voor de draft die gehouden wordt op zondag 1/9 om 20u30. De draft-order is ook bekend:

1.Beerse Bison
2.Stekene Stekelbaarzen
3.Roeselare Riverfrogs
4.Deinze Leopards
5.Brecht Bandits
6.Deurne Dachshundd
7.Varsenare Blues
8.Sint Teunis snakes
9.Spalbeek Scribes
10.Schoten Squirrels
11.Brasschaat Ragdolls
12.Kemzeke Camels