NFL Fantasy Football

Ligt het aan mij of is de website van de fantasy league gewoon bagger?
Ik probeer in te loggen op Chrome en de pagina laadt enkel de achtergrond. Op firefox krijg ikde helft de zien, maar niet de header waarmee ik aanpassingen kan maken en op edge is't van't zelfde.
Blijkbaar lag die website gisteren ook al plat. Vandaag weer van hetzelfde.

De commish zit ermee verveeld, want die kan de speeldagen niet goed zetten.
Een klein geluk, de eerste speeldag is er één onder divisiegenoten, iets wat sowieso de komende weken op't programma stond.
Dus er is niets verloren, alleen wat verschoven.

Heb weer een vraagje over de defense. Hoe komt het dat carolina 22.20 punten haalt met 379 yards en 47 punten tegen met maar 1 sack en 1 fumble recovery? Dan weet ik waar ik op moet letten

Heb weer een vraagje over de defense. Hoe komt het dat carolina 22.20 punten haalt met 379 yards en 47 punten tegen met maar 1 sack en 1 fumble recovery? Dan weet ik waar ik op moet letten
Eén van de wedstrijden die ik niet gezien heb... Maar als ik de box score zie:
INT's 2ptn (2, dus 4 ptn)
Fumble 2ptn voor forcen, 2ptn voor recoveren. Dus 4. TD is 6ptn, dus 10ptn in totaal voor de Triple Crown.

Points Allowed maakt niet veel uit boven de 13ptn eigenlijk tot aan 35+, want vanaf 14 punten tegen, krijg je 1 punt. Vanaf 21 tegen 0 punten, vanaf 28 -1 en vanaf 35 -4. Voor yards is 300-400 0 ptn. Ik zou het niet erg vinden als die een beetje strenger zou worden volgend jaar, nu ik die zo zie :thinking:

Kick-off en Punt Return yards tellen voor 1pt/10yds, dus special teams ook niet vergeten.

Eén van de wedstrijden die ik niet gezien heb... Maar als ik de box score zie:
INT's 2ptn (2, dus 4 ptn)
Fumble 2ptn voor forcen, 2ptn voor recoveren. Dus 4. TD is 6ptn, dus 10ptn in totaal voor de Triple Crown.

Points Allowed maakt niet veel uit boven de 13ptn eigenlijk tot aan 35+, want vanaf 14 punten tegen, krijg je 1 punt. Vanaf 21 tegen 0 punten, vanaf 28 -1 en vanaf 35 -4. Voor yards is 300-400 0 ptn. Ik zou het niet erg vinden als die een beetje strenger zou worden volgend jaar, nu ik die zo zie :thinking:

Kick-off en Punt Return yards tellen voor 1pt/10yds, dus special teams ook niet vergeten.
Ja die moeten van hun 10 punten al -4 inleveren om 35+ punten tegen te krijgen dus snap niet goed waar die extra 16 punten dan nog vandaan komen want ze hebben ook geen DEF of ST touchdown gescoord

26,2 : Sack (1p), Fumble recovery (2p) en return yards (23,2)
-4 : 47p tegen
22,2 punten

De rekening klopt, Zaki.

Het zijn dus de return yards die het voor de Panthers hebben gedaan.

De punten zijn diegene die de NFL fantasy zelf standard heeft gezet. En op zich zijn die toch redelijk gebalanceerd.
Het is idd de Special Teams die de DEF een vertekend beeld geven.

Tgho, ja en nee.
Het lijkt valt in dit geval natuurlijk wel hard op, maar als we bv naar vorig jaar kijken was 985 het maximum return yards dat werd gelopen op het ganse seizoen van 18 speeldagen. Dat is gemiddeld 54,72 yards per wedstrijd oftewel 5,5 punten. En dat is dat voor de ploeg die er het meeste heeft gehaald. Op zich dus niet echt bijzonder veel.

Het is natuurlijk wel dubbel. Heb je een uitstekende D die veel laat punten, krik je dat op met punt return yards. Is je DEF echter bagger en laat ze veel scoren, kan je dat compenseren met kick return yards. Jammer genoeg zit daar geen onderscheid in. Het is ook afwachten wat de nieuwe kick off regel met zich meebrengt. De impact op return yards is daar nog niet zo zichtbaar natuurlijk.

Fun fact: De Panthers hebben nu al 66,48% van het totaal aantal yards van de ploeg had met het minste return yards in 2023.

Laatst bewerkt:
Ja tis ook de eerste keer dat het me opvalt hoor! We zullen het int oog houden want vond het gewoon straf dat de gatenkaas van Carolina 22 punten kon scoren 😂 maar dan is het al duidelijker geworden!

Soms zit het eens mee en heeft je tegenstander een off-day.
CMC op IR en een ondermaatse prestatie van de rest van Beerse, bezorgen mij toch nog de overwinning.
Bij mij ook mijn RB plots op IA, twee WR's die niet op de afspraak zijn en gezamenlijk nog geen 8 punten schrapen, terwijl er 2 20+ers op de bank zitten.

En hier zat het dan niet mee :D

Kamara die even 46 punten gaat scoren (waar ik ergens dan ook weer blij mee was) en dan toch nog tot op 4 punten van de overwinning stranden.
Zuur :(

Ik ken het .. defense last minute veranderd en uiteraard hebben die 7 punten meer gescoord wat me de overwinning had opgeleverd. Maar goed, als je wide receivers gecombineerd 1.10 punten op het bord zetten verdien je niet van te winnen 😅

En ik had twee waivers gezet en eigenlijk niet gedacht dat ik er eentje zou kunnen halen. Heb ik ze allebei. Shit, dat was misschien ook niet de bedoeling :D daar laat ik me elk seizoen toch minst na 1x aan vangen…

Ik zie in de app niet direct hoe ik tegen die McCaffrey-trade kan stemmen, maar ik doe het dus op deze manier 😅
Haha, dat kan eigenlijk niet… De Commissioner kan veto’en, als hij denkt dat er sprake is van collusion of valsspelerij.@Remi :D

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan