NFL Fantasy Football

Even door de trade analyzer gehaald van rototrade of ik het mss gwn fout inschat.

Do not make this trade
Christian McCaffrey is injured and on the IR list. His value already takes this into consideration but you may want to check the latest news on his injury to confirm if/when he is expected back.
Oh boy. Not trying to be mean but you can't be serious about this. You'd be giving up the best asset in the trade (Christian McCaffrey), not to mention the overall value is significantly better on your side. So, yeah, this trade would not make ANY sense.

117.7 value tegenover 43.6. Die trade slaat werkelijk op niks 😅

Efkes, de mensen dat denken dat CMC nog speelt in de eerste helft van het seizoen hebben duidelijk nog nooit een achillespeesblessure gehad. Kans is reeel dat als dieje te vroeg speelt zijn achillespees afscheurt.
Die gaat amper nog opbrengen dit seizoen. Als ik die dan mee in die trade steek om spalbeek te overtuigen zie ik daar geen graten in.
Ik heb NU ne deftige RB nodig, en ik denk dat Jacobs vanaf w4 serieus gaat opbrengen.

Ik zie wel net dat Spalbeek ook een tradevoorstel had gedaan naar mij dat beter had geweest voor mij. Kweet niet of dat tegelijk was of achteraf 🤷🏻‍♂️

Mja, van mij had het prima ook zonder de WR gemogen. Mag nog bijgesteld worden als mensen dat liever hebben, of TheFloyd dat nog liever heeft. Dan was ik ook akkoord gegaan, Doubs is voor mij toch om te traden wrs. Vermoedelijk :)

Ik heb de trade inderdaad afgekeurd. Een trade zonder CMC lijkt me hier toch wel beter passen.

In ander nieuws.. soms heb je 2 weken na elkaar dat het meezit.
Monday night football starten met 33 punten, een TE die niks presteerde en een RB die last minute op IA komt te staan.
En dan knallen je QB en K er samen bijna 41 punten uit voor de ultimate win 74, 62 - 71,34.

Ik heb de trade inderdaad afgekeurd. Een trade zonder CMC lijkt me hier toch wel beter passen.

In ander nieuws.. soms heb je 2 weken na elkaar dat het meezit.
Monday night football starten met 33 punten, een TE die niks presteerde en een RB die last minute op IA komt te staan.
En dan knallen je QB en K er samen bijna 41 punten uit voor de ultimate win 74, 62 - 71,34.
Sorry, maar no way dat ik Jacobs weggeef als CMC daar niet bijzit, hé. Ik vind het een rare om af te keuren. Beide spelers zijn het toch eens? TheFloyd is degene die de trade heeft gevraagd, dus ik kan hem niet hebben afgeluisd. En zonder de WR blijven het spelers met twijfels.

Sorry, maar no way dat ik Jacobs weggeef als CMC daar niet bijzit, hé. Ik vind het een rare om af te keuren. Beide spelers zijn het toch eens? TheFloyd is degene die de trade heeft gevraagd, dus ik kan hem niet hebben afgeluisd. En zonder de WR blijven het spelers met twijfels.

Waarom eigenlijk? Mocht ik u zijn zou ik zelf Jacobs voor enkel Aaron Jones traden. Jones is voorlopig veel beter bezig dan Jacobs, de Vikings hebben een veel gemakkelijker seizoen en zijn een beter team dan GB. Ik ben er 80% zeker van dat Jones meer punten gaat scoren dit seizoen dan Jacobs. Dat je er dan nog eens CMC (& nen WR die je laten we eerlijk zijn nooit gaat starten) bij krijgt is toch inderdaad wel wat veel. Ik snap de commisionner wel bij deze.

Waarom eigenlijk? Mocht ik u zijn zou ik zelf Jacobs voor enkel Aaron Jones traden. Jones is voorlopig veel beter bezig dan Jacobs, de Vikings hebben een veel gemakkelijker seizoen en zijn een beter team dan GB. Ik ben er 80% zeker van dat Jones meer punten gaat scoren dit seizoen dan Jacobs. Dat je er dan nog eens CMC (& nen WR die je laten we eerlijk zijn nooit gaat starten) bij krijgt is toch inderdaad wel wat veel. Ik snap de commisionner wel bij deze.
Omdat ik dan een 1-voor-1 geef, waar het een coin flip is wie beter gaat doen. Oké, kan zijn dat Jones beter doet, maar voor ik ga wisselen, moet er wel meer in zitten voor mij.

Een goeie WR was zeker ook goed, maar dit was nu eenmaal wat was aangeboden :D

Ik stel voor Loser te schrappen uit onze fantasy league.

En daarnaast had de trade voor mij ook mogen doorgaan tbh. Zeker aangezien de vragende partij diegene is die (mogelijks) het meest benadeeld kan zijn.

Natuurlijk moet er meer inzitten, dat is begrijpelijk. M
Omdat ik dan een 1-voor-1 geef, waar het een coin flip is wie beter gaat doen. Oké, kan zijn dat Jones beter doet, maar voor ik ga wisselen, moet er wel meer in zitten voor mij.

Een goeie WR was zeker ook goed, maar dit was nu eenmaal wat was aangeboden :D
Er mag zeker meer inzitten, maar het mag ook niet overdreven zijn.
Je krijgt voor 1 RB, 3 andere spelers, waarvan de één 1st overall pick. Je zit met 2 RB's die eigenlijk alle kanten uitkunnen, dus het is misschien een coin flip, maar bon... het is vrij gelijkwaardig. CMC is een gok, maar ofwel heb je een speler op IR, ofwel heb je naar't einde van't seizoen een allesbepalende speler extra voor de prijs van 1 "doorsnee" RB.
The_Floyd is hier eigenlijk altijd de Loser. Hij krijgt evenzeer een coin flip RB, maar wint er niks bij. Als CMC terug kan spelen, is'm zelfs zijn 1st round pick kwijt, voor die coin flip. Moest het nu voor een consistent presterende RB zijn, kon ik het nog begrijpen. Maar dat is het dus ook niet.

Natuurlijk moet er meer inzitten, dat is begrijpelijk. M

Er mag zeker meer inzitten, maar het mag ook niet overdreven zijn.
Je krijgt voor 1 RB, 3 andere spelers, waarvan de één 1st overall pick. Je zit met 2 RB's die eigenlijk alle kanten uitkunnen, dus het is misschien een coin flip, maar bon... het is vrij gelijkwaardig. CMC is een gok, maar ofwel heb je een speler op IR, ofwel heb je naar't einde van't seizoen een allesbepalende speler extra voor de prijs van 1 "doorsnee" RB.
The_Floyd is hier eigenlijk altijd de Loser. Hij krijgt evenzeer een coin flip RB, maar wint er niks bij. Als CMC terug kan spelen, is'm zelfs zijn 1st round pick kwijt, voor die coin flip. Moest het nu voor een consistent presterende RB zijn, kon ik het nog begrijpen. Maar dat is het dus ook niet.
Nee oké, snap ik. Maar trades worden toch nooit afgekeurd omdat ze niet in balans geacht worden. Enfin, ik ga er ook niet meer van maken, hoor :D Heb @The_Floyd al drie alternatieven gestuurd. Hopelijk lukken die wel nog voor TNF als 1 van de 2 wordt aanvaard, geen idee wie speelt!

Zo, die is erdoor. Die is in orde? Ik had er ook nog 2 zonder mccaffrey, maar denk dat deze ook wel klopt?

Haha, wat een gepruts weer van mij… dan pik ik Jahan Dotson toch nog op, zet ik hem op. Want Booka heeft Hurts, dus als die het goed doet, moet Dotson het ook wel goed doen. Slimme zet! Dan hoor ik dat Brown zich beter voelt, en zie ik Roshon blinken… toch maar weer Dotson droppen. Vandaag: Brown en Smith zijn uit voor de Eagles. PLEZANT, FANTASY!!

Ook geweldig dat die site (en app) zo fantastisch werkt.
Door de week, als ik iets wil managen, dan geeft ie niet alles weer, loopt ie geregeld vast... en ook nu kan ik er weer niet op.
Last minute wijzigingen zijn dus niet aan de orde.

Ook geweldig dat die site (en app) zo fantastisch werkt.
Door de week, als ik iets wil managen, dan geeft ie niet alles weer, loopt ie geregeld vast... en ook nu kan ik er weer niet op.
Last minute wijzigingen zijn dus niet aan de orde.
Ge wilt aan uw spelers laten weten dat de week begonnen is?

Dit moet zowat de grootste vernedering uit de geschiedenis van onze rivalry zijn. Seizoen kan niet meer stuk!
41 - 148 ... jawadde 😲
Henry haalt bijna zoveel punten alleen, als al mijn starters samen en uw LB op de bank haalt meer punten dan gans mijn bank 🤣

Nuja, ben blij da'k dan zo verlies. 't Was duidelijk een offday. 't Zou frustrerender zijn geweest als't op een paar 10de aankwam, of ik een verkeerde speler had laten starten.

Terug
Bovenaan