NFL Fantasy Football

Commish, zou die geaccepteerde trade morgen mss kunnen doorgaan als dat voor iedereen in orde is? 🙏🏻 Moest traden voor een QB maar had niet gezien dat deze morgennacht al speelt 🤦🏻‍♂️ ik weet natuurlijk niet wat de rest erover denkt maar 3 dagen vind ik persoonlijk vrij lang voor een geaccepteerde trade 😬 dan kan je na de waivers nooit traden voor een speler die donderdag al speelt. Moest het niet zo zijn, even goeie vrienden maar wou het toch even vragen 🙏🏻

Btw Spalbeek, fijn dat je mijn WR problee wou opvullen met Watson, maar zijn productie is niet zo wauw en volgende week een bye…

Dus ik ben op zoek naar een degelijke WR, lees: een speler van minstens 8p per week ofzo, hoeft geen top tier te zijn want daar ga ik niks voor kunne geven. Maar met WR’s die 4 punten halen ben ik niks, die heb ik zelf genoeg 😂
Niks persoonlijk, maar ik wilde vooral een TE-gat van mij opvullen 😂 Maar ik geef je niet helemaal ongelijk!

Edit: wat betreft die trade hierboven, nu al of nog wachten maakt voor mij alvast geen verschil, dus ik geef mijn zegen, voor wat dat waard is! (ongedacht de trade value :P ) Grappig wel dat ik je net vanochtend Rodgers wou aanbieden voor Hockenson :o

Laatst bewerkt:
Voor mij is de vervroegde trade ook goed.
Wel risky van Deinze om Stroud weg te doen met enkel conussion Tua nog in je line-up 🙊
Ik heb er even over getwijfeld gezien de schaarste op de FA QB positie. Maar met een 3-1 start van het seizoen en nu 3-5 moet ik iets doen om het tij te keren. 4 loss streak waarvan 2 losses met minder dan een half punt verschil. :p

Op Justin Jefferson na scoren mijn WR ondermaats, ik hoop dat eens Amari Cooper is ingewerkt bij de Bills hij een goeie WR2 kan zijn in mijn team. Ik ontbrak ook een echte RB1, met Dobbins hoop ik die nu te hebben.

Vervroegde trade is goed voor mij indien deze nog kan verwerkt worden voor TNF!

@Remi Hier gaan we weer 🙈 Nu heb ik hetzelfde voor als Yarrid :D
Ik heb met de Brecht Bandits Rodgers gewisseld voor Otton. En ik zou toch graag Otton starten deze zondag. Omdat mijn trade met jou op zaterdag bevestigd ging worden, dacht ik dat deze ook ineen zaterdag zou doorkomen. Blijkbaar niet... Is daar iets aan te doen 😬

@Remi Hier gaan we weer 🙈 Nu heb ik hetzelfde voor als Yarrid :D
Ik heb met de Brecht Bandits Rodgers gewisseld voor Otton. En ik zou toch graag Otton starten deze zondag. Omdat mijn trade met jou op zaterdag bevestigd ging worden, dacht ik dat deze ook ineen zaterdag zou doorkomen. Blijkbaar niet... Is daar iets aan te doen 😬
neen 🤥

1696326705525

Ondertussen heb ik zo veel tight ends dat ik ze kan gebruiken als onderleggers :D
En dan heb ik er nog eentje laten vallen. Het is echt hét zorgenkindje van dit jaar voor mij. Maar voor veel mensen, heb ik de indruk. Heel veel middelmatige, maar heel weinig vaste presteerders. Hopelijk heb ik niet Otton zijn carrière net beëindigd door voor hem te traden :D

Ondertussen heb ik zo veel tight ends dat ik ze kan gebruiken als onderleggers :D
En dan heb ik er nog eentje laten vallen. Het is echt hét zorgenkindje van dit jaar voor mij. Maar voor veel mensen, heb ik de indruk. Heel veel middelmatige, maar heel weinig vaste presteerders. Hopelijk heb ik niet Otton zijn carrière net beëindigd door voor hem te traden :D
Die indruk heb ik bij vele spelers eigenlijk.
Als je dan opzoek gaat naar een FA en je ziet hun stats lijkt het soms een goeie deal. Tot je ze per wedstrijd gaat bekijken en dan hebben ze één uitschieter en de rest povertjes..
Ja'Marr Chase is er nu met zijn 53.40 (lees drieënvijftig komma veertig) een mooi voorbeeld van. De week ervoor haalde ie amper 4.3

Die indruk heb ik bij vele spelers eigenlijk.
Als je dan opzoek gaat naar een FA en je ziet hun stats lijkt het soms een goeie deal. Tot je ze per wedstrijd gaat bekijken en dan hebben ze één uitschieter en de rest povertjes..
Ja'Marr Chase is er nu met zijn 53.40 (lees drieënvijftig komma veertig) een mooi voorbeeld van. De week ervoor haalde ie amper 4.3
Kben blij dat ik hem ook in mijn keeper league heb, zo ist toch ook leuk om ze rond mijn oren te krijgen 😂 kans dat ik deze week ging winnen met mn WR issues was toch klein dus dan liever een ass whooping van chase en burrow 🙏🏻 hoe die 4-6 staan is mij een raadsel

Kben blij dat ik hem ook in mijn keeper league heb, zo ist toch ook leuk om ze rond mijn oren te krijgen 😂 kans dat ik deze week ging winnen met mn WR issues was toch klein dus dan liever een ass whooping van chase en burrow 🙏🏻 hoe die 4-6 staan is mij een raadsel
Da's niet echt meer Fantasy, en ik moet de rest van die wedstrijd nog bekijken... maar hoe Burrow nu rondloopt, dat is toch echt niet gezond. Vorige keer na de win totaal geen emotie, zelfs somber. Hij weet dat ze nu alles moeten winnen tot het einde van het seizoen om mee te doen, en die druk is zo gigantisch. Heb de eerste helft gekeken, en daar ook: gooit een touchdown naar zijn TE in de laatste minuut, en wandelt gewoon van het veld zonder te juichen 🙈 dat gaat kraken, denk ik...

Da's niet echt meer Fantasy, en ik moet de rest van die wedstrijd nog bekijken... maar hoe Burrow nu rondloopt, dat is toch echt niet gezond. Vorige keer na de win totaal geen emotie, zelfs somber. Hij weet dat ze nu alles moeten winnen tot het einde van het seizoen om mee te doen, en die druk is zo gigantisch. Heb de eerste helft gekeken, en daar ook: gooit een touchdown naar zijn TE in de laatste minuut, en wandelt gewoon van het veld zonder te juichen 🙈 dat gaat kraken, denk ik...
Kvond em wel laser focussed moetk zeggen. Die offense is zo goe, zou echt zonde zijn moesten die de playoffs niet halen maar zal vooral van de wankelende defense afhangen. Maar burrow heeft idd wat meer bescherming nodig 😅 ik hoop dat ze het onmogelijke nog doen de rest vant seizoen 🙏🏻

Spalbeek, op zich zeg ik geen nee tegen die trade maar met nog een middelmatige TE ben ik niks, zou dan eerder een WR of RB nodig hebben (eventueel een swap dan want kheb geen roster spots over)

If the season ended today ... (13/11)

Gelukkig zijn we er nog niet, maar we staan wel bijna aan de laatstee rechte lijn van het reguliere seizoen. Dit weekend staat er nog een League-dag op het programma, om daarna 3 weken Divisie-plezier te beleven. Dat wil zeggen dat de kaarten nog niet volledig geschud zijn, en dat momenteel nog niemand absoluut zeker is van een plekje in de play offs. Helaas voor Beerse en Kemzeke weten zij al wel dat de SB dit seizoen niet op hun palmares komt te staan.

Divisie NFC Oost
Schoten Squirrels (8-2)
Brasschaat Ragdolls (7-3)
Brecht Bandits (5-5)

Beerse Bison (1-9)

Divisie NFC West
Sint-Niklaas Football Team (5-5)
Stekene Stekelbaarzen (5-5)
Ossendrecht Ogres (5-5)
Beveren Beavers (4-6)

Divisie SFC Oost
Spalbeek Scribes (8-2)
Sint Teunis snakes (7-3)
Salt Lions (7-3)
Deurne Dachshundd (4-6)

Divisie SFC West
Roeselare Riverfrogs (5-5)
Varsenare Blues (4-6)
Deinze Leopards (4-6)

Kemzeke Camels (1-9)

NFC Conference
*Schoten Squirrels (8-2) - Stekene Stekelbaarzen (5-5)
*Sint-Niklaas Football Team (5-5) -
Brasschaat Ragdolls (7-3)

SFC Conference
*Spalbeek Scribes (8-2) - Salt Lions (7-3)
*Roeselare Riverfrogs (5-5) - Sint Teunis snakes (7-3)

brievenbus van de commissioner:
Q: [L. uit B.] Dag commish, hoe komt het dat Sint-Niklaas als 7de overall tegen mij.. ik bedoel, Brasschaat moet en niet tegen Schoten. Stekene staat hoger gerangschikt, dus volgens de logica (1ste tegen 4de en 2de tegen 3de) zou Schoten tegen Sint-Niklaas moeten spelen.
A: Beste L., de logica respecteren we nog steeds. In de conference games wordt "Homefield Advantage" toegekend aan de divisie-winnaars, ongeacht hun rangschikking op de overal ranking. De overige twee plekken zijn voor de ploegen uit dezelfde conference volgens de overall ranking. In NFC zijn dat dus jij, ik bedoel Brasschaat (3de) en Stekene (6de) die volgens de logica een plekje krijgen. De laagst genoteerde van die twee overige speelt tegen de divisiewinnaar die het hoogst staat genoteerd, en de hoogst genoteerde speelt tegen de divisiewinnaar met de laagste overall ranking. Omdat Sint-Niklaas via de divisieranking dus divisieleider is, staan zijn waar ze moeten staan in de poule.
Om diezelfde reden staat Roeselare ondanks hun 10de overal plek ook op HA en spelen zij tegen de Snakes (4), terwijl Spalbeek het opneemt tegen Salt Lions (5)
PS. bedankt voor je inzending, L. Maar je hoeft geen postzegels op een email te plakken.

Belangrijk
Op vrijdag 22/11 begint speeldag 12. Voor 9FL wil dat zeggen dat we dan aan 3 weken divisiewedstrijden beginnen. Vanaf dan kunnen er geen trades meer doorgevoerd worden. Hou er dus rekening mee dat de laatste dag 22/11 is. Als het spelers betreft die die avond spelen, tag mij dan even op het forum om die trade nog goed te keuren als beide teams akkoord gaan. Dan kunnen die spelers nog opgesteld worden.

Oké, @Booka ziet ernaar uit dat wij elkaar kapot gaan moeten maken 😭

Wat trades betreft... ik zit nog op eentje te kauwen, maar ik weet nog niet of ik durf. Deebo voor Ceedee Lamb :D Ik ga nog wat kauwen, denk ik...

Week 14 is toch nog niet de playoffs, hè? Ik ben keihard aan het twijfelen :D Misschien ga ik gewoon de gok wagen en Llamar zelfs spelen tijdens zijn bye week... 🙈 W14 is echt wel een killer, dat zou verboden moeten zijn toch.

Fuck. Vergeten dat de waivers vandaag al waren. Tot zover het plan om de bye van Lamar te slikken, om de Gus Bus te kunnen houden.

Terug
Bovenaan