Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was nog close. Maar het mocht wel eens naar mijn kant vallen ook. Al genoeg tegenslag gehad dit seizoen.Pff da's 3 weken op rij 130+ punten tegen terwijl ge zelf ni slecht scoort .. daar gaat mn #1 - top 3 positie![]()
Ik stond uiteindelijk op W5 denk ik? Of misschien 4. De laatste heb ik uiteindelijk niet meer gewonnen, maar het was toch voldoende om er nog bij te zijn. Mijn start was bijzonder slecht, ondertussen valt het wel weer mee. Maar ik heb nu wel schrik dat ik iets te vroeg gepiekt heb... Goed, we zullen zien!Booka Chief!Na 3 mooie seizoenen stopt mijn legacy hier.
Volgend seizoen weer aan een nieuwe reeks beginnen![]()
Het is inderdaad nog binnen de grenzen van het mogelijke, maar ik zie het niet gebeuren. Ergens had ik het ook wel verwacht, ik begrijp nog altijd niet hoe ik de regular season heb gewonnen met deze ploeg. Puur geluk gehad met tegenstanders want in de breakdown sta ik ook maar 8ste.Beveren Beavers heeft 33 punten nodig van de Dolphins om mijn Monks te verslaan. Benieuwd of ze - naar inspiratie van een eerdere post van mij - een "Jetske" gaan doen en er in extremis toch nog vlot gaan over wippen. Niet volledig onmogelijk met die DST puntentelling. Ik heb mijn mannen in ieder geval nog geen coupon voor hun gratis hotdog gegeven.
Wel heel jammer eigenlijk, want anders zat de finale er zeker in, met een spannende CMC-match vannacht.