Je weet toch dat februari geen 31 dagen heeft?is this for real?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je weet toch dat februari geen 31 dagen heeft?is this for real?

Tghoh gezien beide legers gelijkaardig materiaal in gebruik hebben zou het in theorie moeten volstaan om de gemarkeerde Z of V te verbergen of vlug overschilderen met een spuitbusje verf. Dan zou het nog relatief safe zijn, desondanks is er feitelijk wel altijd een bepaald risico aan zulke acties verbonden.Hoe dom kunt ge zijn om in russisch materiaal wat fun te gaan hebben wetende dat er drones boven uw kop vliegen die elke kans schoon zien om er u van tussen te helpen.
Dat is waar (Russische vliegtuigen zijn robuuster, terwijl je voor een F-22 of F-35 echt wel een propere runway nodig hebt om geen stukken te krijgen), maar vliegtuigen moeten ook onderhouden worden, getankt, opnieuw bewapend. Dat is ook niet overal mogelijk, lijkt me.Een heleboel sovietvliegtuigen kunnen wel op grind- en grasvelden omdat hun air intake afgedekt wordt zodat er geen vuil in kan bij het opstijgen.
Zie foto's:
![]()
How are modern jets modified to takeoff/land on a dirt runway?
I've been reading a lot about the Soviet and Russian military aircraft, and it seems a lot of them are built to work on dirt runways, or modified to do so. How is this accomplished? Is it a simple...aviation.stackexchange.com
Het lijkt duidelijk te worden dat de russische soldaten niet goed weten wat ze moeten doen. De enigste manier lijkt dan met gigantisch veel (van 3200 voertuigen is echt wel gigantisch veel..) te komen binnenwandelen om de buurt over te nemen.Neem 64km en op elke 20 meter een voertuig, dan gaan dit over 3200 voertuigen. Iets minder indrukwekkend dat het lijkt (maar nog altijd veel).
Correct het is de hoeveelheid voertuigen, niet de lengte. Als dit dezelfde groep is die enkele dagen geleden slechts 3km groot was, dan is dit een indicatie van materiaal dat regelmatig heeft moeten stoppen (technische problemen?) of zich aan het uitdunnen is om impact van artillerie te verminderen.Neem 64km en op elke 20 meter een voertuig, dan gaan dit over 3200 voertuigen. Iets minder indrukwekkend dat het lijkt (maar nog altijd veel).

Dat is waar (Russische vliegtuigen zijn robuuster, terwijl je voor een F-22 of F-35 echt wel een propere runway nodig hebt om geen stukken te krijgen), maar vliegtuigen moeten ook onderhouden worden, getankt, opnieuw bewapend. Dat is ook niet overal mogelijk, lijkt me.
Des te langer een autoritair regime aan de macht is, des te meer kansen er zijn voor potentiële individuen die feitelijk hun ja zegje gewoon verkopen voor puur geld gewin om zich op te werken tot waanzinnige macht posities.Mijn idee: autoritaire regimes hebben een achilleshiel - namelijk dat de hoofdman van het regime zich laat omgeven met jaknikkers en er zo dus een vertekend beeld wordt gegeven van de slagkracht van het regime.
"Het is hoe je het gebruikt dat telt"

Afijn ik zie het zo ver nooit komen, was ook het doel van mijn post. Dat blijft een oorlog die niemand meer wint als dat start, dat weten de wereldleiders nog wel denk ik en dus gebruiken ze het vooral als dreigmiddel en angst- en drukkingsmiddel naar de bevolkingen en regeringen.
Als hij gelijk heeft gaat dit nog een zeer lelijke oorlog worden. Tsjetjenië was een interne aangelegenheid, maar dit is een grootschalige conventionele oorlog aan de voordeur van Europa. Dat de militaire staf zo lichtzinnig omging met de capaciteiten van het Oekraïense leger vind ik toch wel wonderbaarlijk, want met al hun cyberwarfare hadden ze toch kunnen peilen naar de slagkracht van Oekraïne? Opnieuw een klassiek geval van militaire hoogmoed.
Analyse van een expert in Russische militaire oorlog.
Zijn idee is ook dat Rusland (zeker door het blunder begin van de campagne) binnenkort een versnelling hoger gaat schakelen.
Veel van het overwelmende materiaal ook nog niet ingezet, nog hele BTGs die niet ingezet zijn, etc.
#Ukraine will receive 70 more aircraft from NATO and the EU countries, says to the Ukrainian parliament. Su-25, Mig-29 from Poland, Bulgaria, and Slovakia.
Dat kan pas tellen.
(als het klopt uiteraard)
Edit:
Bulgarian PM: Reports of Bulgaria Giving Away its Fighter Jets to Ukraine are Absurd!
Bulgaria will not give Ukraine fighter jets
Is dat niet de opzet van de NAVO?Ik weet het zo niet. Belgie heeft natuurlijk geen kernwapens (alle, er liggen er in Kleine Brogel, maar die kunnen we zelf niet lanceren vermoed ik).
Dus ja, als Putin Brussel of Bergen viseert kunnen we zelf niet reageren. En gaan de USA, de UK, of Frankrijk dat dan zomaar doen? Daar zou ik toch echt niet vanuit gaan.

Ik vraag mij af wat hij denkt te bereiken, dat is toch alleen zijn land maar verder in de vernieling rijden. Had hij nu Europa willen raken dan had hij toch beter gewoon de gaskraan dichtgedraaid?Als hij gelijk heeft gaat dit nog een zeer lelijke oorlog worden. Tsjetjenië was een interne aangelegenheid, maar dit is een grootschalige conventionele oorlog aan de voordeur van Europa. Dat de militaire staf zo lichtzinnig omging met de capaciteiten van het Oekraïense leger vind ik toch wel wonderbaarlijk, want met al hun cyberwarfare hadden ze toch kunnen peilen naar de slagkracht van Oekraïne? Opnieuw een klassiek geval van militaire hoogmoed.
Het militaire verhaal is maar één deel, met alle sancties die nu worden genomen die in feite ongezien zijn, kan dit op lange termijn toch niet anders uitdraaien dan op een mislukking voor Poetin? En de vraag is ook hoe we Rusland weer uit die pariastatus kunnen halen. Waanzin. Poetin heeft zijn land uit de economische crisis van de jaren '90 gehaald en met al die grondstoffen en bergen geld had hij zijn land een economische grootmacht kunnen maken, al dient te worden gezegd dat zowel Rusland als het Westen fouten hebben gemaakt op het parcours dat nu in deze dramatische climax is uitgemond. Poetin is niet uit het niets tegen het Westen in gegaan, maar met deze oorlog overspeelt hij zijn hand.
Ik vraag mij af wat hij denkt te bereiken, dat is toch alleen zijn land maar verder in de vernieling rijden. Had hij nu Europa willen raken dan had hij toch beter gewoon de gaskraan dichtgedraaid?
Ik denk niet dat het opzet is van de Navo is volle bak nukes beginnen schieten omdat er één terecht komt op een Navo-lid (zonder nukes).Is dat niet de opzet van de NAVO?![]()
Ge gaat toch ook niet beginnen random nukes op Moskou te gooien, als je reageert moet dat op de Russen hun militaire basissen zijn. Je zou ze moeten uitschakelen zodat ze hun nukes niet meer kunnen gebruiken. Maar in Rusland hun geval hebben ze zoveel nukes dat het lastig wordt.Ik denk niet dat het opzet is van de Navo is volle bak nukes beginnen schieten omdat er één terecht komt op een Navo-lid (zonder nukes).
Eerlijk gezegd denk ik dat er nog verschillende stappen zijn tot we in een all-out nucleaire oorlog zitten.
Gaat de bv. de USA er voor zorgen dat de gehele Westerse en Russische beschaving weggevaagd wordt omwille van het verlies van een stad in een onbeduidend land als België? Ik zou er geen geld op zetten.
Ik denk niet dat het opzet is van de Navo is volle bak nukes beginnen schieten omdat er één terecht komt op een Navo-lid (zonder nukes).
Eerlijk gezegd denk ik dat er nog verschillende stappen zijn tot we in een all-out nucleaire oorlog zitten.
Gaat de bv. de USA er voor zorgen dat de gehele Westerse en Russische beschaving weggevaagd wordt omwille van het verlies van een stad in een onbeduidend land als België? Ik zou er geen geld op zetten.
Wanneer moeten ze het dan wel doen volgens u? Eén is ok dan. Waar trek je de grens? Twee? Vijf?Ik denk niet dat het opzet is van de Navo is volle bak nukes beginnen schieten omdat er één terecht komt op een Navo-lid (zonder nukes).
Gaat de bv. de USA er voor zorgen dat de gehele Westerse en Russische beschaving weggevaagd wordt omwille van het verlies van een stad in een onbeduidend land als België? Terwijl ze zelf op dat moment volledig ongeschonden zijn. Ik zou er geen geld op zetten.