zwarten
Well-known member
zoiets kan alleen maar mits hulp van buitenlandse satellieten denk ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Turkije ben je ook niet zo vrij als hier, en verschillende websites worden geblokkeerd. Lijkt mij een beetje zoals in Rusland te zijn, minder extreem misschien. Op reis gaan in Turkije is OK voor mij, maar om daar nu iets te kopen, nee bedankt, dan liever een appartementje in Spanje kopen ofzo. Maar dat heeft meer te zien met de Moslimcultuur daar en het betere wegennet in Spanje (Turkije is niet goed om te fietsen met de racefiets, een MTB is daar een must). Maar als je al je hele daar woont en van niet beter weet … het is daar minder goed dan hier, maar ook niet onleefbaar, denk ik, de medische zorg in Turkije is toch voor zover ik weet zeer goed. Velen gaan zelfs van hier naar Turkije om hun ogen te laten laseren omdat het goedkoper is. Ik denk dat de medische zorg in Turkije zelfs veel beter is dan in Spanje.Hell on earth niet. Maar ik pas daarvoor.
Thailand waar je niet de vrijheid hebt om de koning te bekritiseren, daar kan ik mee leven, buiten dat doe je daar min of meer je goesting. Ik ben al
in Rusland geweest, dat was een harde nee voor mij.
Zou toch uit de Belgische reserves moeten komen volgens de berichtgeving..Even tussendoor, die 3800ton brandstof die België gaat leveren, hoe moet ik dat eigenlijk zien? Zijn dat wij die dat daar ergens "lokaal" aankopen en de factuur gewoon betalen of nu uitleveren van een (nato) depot uit de buurt en later aanvullen of is dat echt fysiek hier voltanken en naar daar brengen? Want dat is toch al een binnenschip of 2, in normale tankwagens uitgedrukt: een colonne van zo'n 100 trucks. Dat is niet morgen al daar afgezet...
Ik kan toch niet anders dan vaststellen dat de Russen echt niet goed bezig zijn, als je de berichten hoort. Veel verliezen voor Rusland tov Oekraïne tot nu toe. Nu moeten we die claims van Oekraïne met een korrel zout nemen en is een invasie altijd moeilijker dan een verdedigende positie innemen. Lijkt mij dat de menselijke tol die Rusland moet betalen voor hun oorlog zal zeer groot zijn, los van het feit of ze die oorlog gaan winnen of niet.
Wow.
Amerikaanse Javelins en NLAW's van Groot-Brittanië.Wow.
Hoe hebben de Oekraïners dat klaargespeeld zonder luchtaanvallen ?
Als dat van hier komt, gaat dat over "amper" 110 vrachtwagens van het leger. Dat kan daar dus binnen de twee dagen zijn.Even tussendoor, die 3800ton brandstof die België gaat leveren, hoe moet ik dat eigenlijk zien? Zijn dat wij die dat daar ergens "lokaal" aankopen en de factuur gewoon betalen of nu uitleveren van een (nato) depot uit de buurt en later aanvullen of is dat echt fysiek hier voltanken en naar daar brengen? Want dat is toch al een binnenschip of 2, in normale tankwagens uitgedrukt: een colonne van zo'n 100 trucks. Dat is niet morgen al daar afgezet...
Wow.
Hoe hebben de Oekraïners dat klaargespeeld zonder luchtaanvallen ?
Amerikaanse Javelins en NLAW's van Groot-Brittanië.
En stalen kloten, ere wie ere toekomt. Die Javelins hebben 2+ kilometer bereik, maar de Nlaws zijn effectief op 600 meter.
Anti-tank wapens, hinderlagen en waarschijnlijk gebriefd door buitenlandse mogendheden. En als je bij een konvooi het eerste en laatste voertuig kunt uitschakelen, zitten die in het midden als ratten in de val, en is het gewoon prijsschieten zoals op de kermis
Laat ons hopen dat ze die ook uit de lucht kunnen halen net als die troepentransporten.Er zit weer wat aan te komen, man toch.