Dookie
Well-known member
Geen idee of het waar is, maar toch weer een verschrikkelijk verhaal dankzij die oorlog.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is net het jammere aan een land als Rusland en dan vooral voor zijn bevolking. Dat land heeft alles in huis om een van de meest welvarende landen op de planeet te zijn. Gas en olie in overvloed, levering van uranium voor kerncentrales, enorme geschiedenis en aantrekkingskracht voor toerisme, en ik denk dat je daar ook wel een zonnepaneel en windmolen of 2 wegkrijgt. Zet daar een leider die meer gericht is op samenwerken en de Russen kennen dezelfde economische boom als Europa na WOII.Ik hoop dat het escaleert.
Waarna een staatsgreep volgt, Putin weg is, een soort Gorbatsjov hem vervangt, en een aartsgevaarlijke situatie plots omdraait naar het beste nieuws in decennia, en de wereldeconomie begint te boomen als een maniak.
Voor wie eens zo'n VN vergadering wilt volgen
Even een serieuze vraag: waarom wil Poetin Ukraine veroveren? Is dat nu zo iets fantastisch? Vanuit mijn standpunt is dat een arm lelijk land?
Geen idee of het waar is, maar toch weer een verschrikkelijk verhaal dankzij die oorlog.
De bijnaam van Oekraïne is "de graanschuur van Europa", plus er zit wel wat natuurlijke rijkdom in de grond daar. Het is overigens een prachtig land (de steden iets minder natuurlijk, nogal Soviet-stijl brutalisme, maar er is wel wat erfgoed aanwezig ook).Even een serieuze vraag: waarom wil Poetin Ukraine veroveren? Is dat nu zo iets fantastisch? Vanuit mijn standpunt is dat een arm lelijk land?
Even een serieuze vraag: waarom wil Poetin Ukraine veroveren? Is dat nu zo iets fantastisch? Vanuit mijn standpunt is dat een arm lelijk land?
Op sociale media ook Belgen die menen dat dit conflict de schuld is van Guy Verhofstadt en zijn een speech 8 jaar geleden of de NAVO of de EU of de globale elite of Soros of .... Precies wel een mooie lijn te trekken want het lijken vaak ook mensen die erg gekant zijn tegen het covid-vaccin.Rusland blijft alles ontkennen,allemaal fake news.
Alles gefabriceerd door Ukrainian natiolists.
Ik wou ergens dat dit waar was,dat dit allemaal een droom/nachtmerrie is en dat we er morgen ontwaken.
Is dat al niet te laat dan ?
Europees luchtruim is praktisch al volledig gesloten,waar kunnen ze nu nog naartoe ?
De persoon die dat geschreven heeft weet in ieder geval al niet hoe een zwangerschapstest werkt

Dus als je rijk bent dan kan je nog een vlucht boeken (als je nog aan je geld geraakt). Ben je arm? Dan mag je in Moskou blijven zitten.Dat wordt zelfs meer geadviseerd gezien vluchten van Moskou naar Istanbul plots in prijs oplopen tot duizenden euro's.

Verder nog goed nieuws dat de Bosporus is afgesloten door de Turken! Hing al een tijdje in de lucht maar is nu wel bevestigd.
GDP gewijs: Rusland heeft een GDP van 1.48 Triljoen USD (de BeNeLux is 1.31T), dat van Oekraïne is 1.55T USD. De economie van Oekraïne is groter dan die van Rusland.
Maar dan toch liefst zonder kernwapens …Ik hoop dat het escaleert.
Waarna een staatsgreep volgt, Putin weg is, een soort Gorbatsjov hem vervangt, en een aartsgevaarlijke situatie plots omdraait naar het beste nieuws in decennia, en de wereldeconomie begint te boomen als een maniak.
Ik had het al weggehaaldJe hebt 1 nulletje teveel gerekend, denk ik.
Leek me ook nogal straf.