Domper? of opsteker?Damn, als dat waar is moet dat wel een serieuze domper zijn en betekent dit dat Rusland zijn luchtmacht toch heel anders gaat moeten inzetten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Domper? of opsteker?Damn, als dat waar is moet dat wel een serieuze domper zijn en betekent dit dat Rusland zijn luchtmacht toch heel anders gaat moeten inzetten.
Voor de Russen een domper, voor de Oekraïeners een opsteker.Domper? of opsteker?
Neeneen,Zou gaan om de derde geleverde Patriot batterij door Duitsland
Las ik ook ergens, al is het nog niet bevestigd. Als die wat vaker aan het front zouden staan zullen er wel meer vliegende Russen neergeschoten worden.Zou gaan om de derde geleverde Patriot batterij door Duitsland
Las ik ook ergens, al is het nog niet bevestigd. Als die wat vaker aan het front zouden staan zullen er wel meer vliegende Russen neergeschoten worden.
Weet je, ik zou echt geen gedacht hebben hoeveel dat er zijn. Kan je dat ergens terug vinden?Als je hoort en ziet hoeveel jonge mannelijke Oekraïners in ons land aankomen die fit for battle zijn dan denk ik dat de hoop stilaan aan het vergaan is.
De Oekraïners die in ons land al langer aanwezig waren die duidelijk steeds meer en meer aangeven dat terugkeer op middellange termijn er niet inzit dan weet je ook al genoeg.
Voordeel is wel dat de integratie van deze personen zeer vlot gaat. Tewerkstellingsgraad is zeer hoog.
Weet je, ik zou echt geen gedacht hebben hoeveel dat er zijn. Kan je dat ergens terug vinden?
Ik denk dat elke Oekraïner de nederlandse taal niet zo echt machtig is.Ontheemden uit Oekraïne | Statbel
Dit dashboard heeft als doel de statistische gegevens betreffende de tijdelijke bescherming1 van ontheemden uit Oekraïense te centraliseren en op dynamische manier beschikbaar te maken. Het dashboard is een vrijwillige samenwerking tussen het Nationaal Crisis Centrum (NCCN), de Dienst...statbel.fgov.be
Dit is één bron. Maar mijn schoonzus is betrokken bij het Ukraine@work project van de stad Antwerpen.
Daar hebben ze al 350 Oekraïners uit de stad Antwerpen aan werk geholpen. En hebben ze nog dubbel zoveel dossiers liggen. Het project is ook wederom verlengd voor een jaar tot eind 2024, ook dat zegt iets.
350 lijkt niet veel, maar dit gaat over de stad Antwerpen zelf en vooral mensen die de taal niet zo machtig zijn en die ook moeten gematcht worden aan hun kennisprofiel.
Het is niet de bedoeling ze allemaal aan de kassa van de Lidl te zetten of allemaal te laten stuffen bij katoen natie.
Stevig kerstvuurwerk toch van de Russen.
Pijnlijk verlies. Bij de vorige aanval op dit schip was het zwaar beschadigd maar konden ze het nog repareren.Moet serieus wat explosieven aan boord gehad hebben, er blijf niks van over.
Tgoh ja, niet helemaal gelogen zeker?Russian officials confirmed the attack, during which one person was killed and two injured, and described the ship as 'damaged'
https://www.hln.be/buitenland/rusla...en-tonen-iets-heel-anders~a2cef247/238854335/Tgoh ja, niet helemaal gelogen zeker?
Het Russisch Ministerie van Defensie durft overigens nog steeds de "geannexeerde" gebieden niet op hun kaart te zetten.