mooie zaak.
Het volgende munitiedepot is gesneuveld. Er circuleert een betere video op Reddit maar aangezien ik geen Reddit account heb, heb ik hem niet gezien en dus ook niet gelinkt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie zaak.
Het volgende munitiedepot is gesneuveld. Er circuleert een betere video op Reddit maar aangezien ik geen Reddit account heb, heb ik hem niet gezien en dus ook niet gelinkt.
Er is een gelijkaardige depot daar zeer kort bij. Mogelijks binnen de week dat die ook nog een bezoekje krijgt.mooie zaak.
Een indicator van wat?![]()
A large Russian sausage manufacturer has gone bankrupt
St. Petersburg manufacturer of sausages and meat products LLC MPK Petrovsky Delicacies filed a bankruptcy lawsuit.abc.az
![]()
A large Russian sausage manufacturer has gone bankrupt
The producer of sausages "Petrovsky delicacies" filed a bankruptcy lawsuitwww.oreanda-news.com
Nou, wie weet is een worstenfabriek wel een indicator.
Dat boma worst niet aanslaat in Rusland ?Een indicator van wat?
Tsar Boma.Dat boma worst niet aanslaat in Rusland ?
Economische malaise uiteraard, aangezien het failliet is.Een indicator van wat?
.
“They’re all sick,” a Russian soldier fighting in Ukraine was quoted as saying of these troops. “Their legs hurt, their heads hurt, and they’re slow.”
Wanneer de Jan Modaal Rus het echt begint te merken is het TE laat.Het is positief denken dat ze het geen jaar meer gaan kunnen volhouden maar jaren lijkt mij ook onmogelijk. Demografisch alleen al gaan ze serieuze toeren mogen uithalen voor niet in de problemen te geraken in de latere toekomst. Ik denk ook niet dat je wil weten wat dit hun nu ook allemaal wel niet kost, Ja ze geraken waarschijnlijk wel aan alle onderdelen maar wat is de kwaliteit en vooral de meerprijs! Geld bijdrukken lukt tot een brood x miljoen roebel gaat beginnen kosten.
Ja we horen dikwijls van depot x en depoy y van Rusland zijn vernietigd maar ook omgekeerde is dat natuurlijk het geval (en daar wordt meer over gezwegen).
...
Omdat er achter de schepen een heel complex netwerk van bedrijfjes schuilgaat, is het voor overheden eigenlijk heel moeilijk om gerichte sancties te nemen. Wie de eigenaar is van een schip, of waar het precies geregistreerd staat, is vaak niet duidelijk.
...
‘Vlaghoppen’ is volgens Sys een veelgebruikte techniek. De schepen varen het ene moment onder een vlag, en hangen niet veel later andere kleuren aan de mast. De Ceres I voer in de voorbije vijf jaar onder vier verschillende vlaggen. Op het moment van het ongeluk was het die van het Afrikaanse land São Tomé en Príncipe.
...
De krant ontdekte dat Lukoil, de tweede grootste olieproducent in Rusland, een Britse zakenman inschakelde om minstens 25 oude tankers te kopen.
Voor de aankoop van één schip richtte die zakenman telkens een speciaal bedrijf op dat hij onderbracht in de Marshalleilanden. De fondsen kwamen van een rederij die zich in Dubai bevond. Andere bedrijven in dat emiraat stonden in voor het beheer van de schepen. Door die wirwar aan bedrijven kon Lukoil zelf uit het zicht blijven.
...
...
Vorige maand legden 141 ‘schaduwtankers’ aan in Russische havens. Als je hun lading optelt, dan vervoerden zij meer dan de helft - 55 procent - van alle olie en aanverwante producten die uit Rusland vertrokken, zo blijkt uit een analyse van Lloyds Intelligence. Dat is het meeste sinds het begin van de oorlog twee jaar geleden.
...
Drie ervan zouden sinds 2022 voor vijf miljard dollar aan olie hebben vervoerd. Maar als je weet dat die schaduwvloot uit honderden schepen bestaat, is dat ook maar een druppel op een hete plaat.
...
De schade viel deze zomer gelukkig nog mee, maar volgens Sys neemt de kans op grote olierampen door zulke praktijken toe. “Daar zit niemand op te wachten”, zegt Sys. “Die niet-koosjere praktijken hebben ondertussen al een weerslag gehad. Het is blijkbaar moeilijker geworden om zeelui te vinden die nog op zulke schepen willen werken.”
Toch blijven volhouden!
Het is niet omdat iets moeilijk is, dat je het niet moet proberen.
Ook uit het artikel:
Inderdaad.Als er maar met geld gegooid wordt ga je cowboys vinden, niet?
Ik weet niet waar jij haalt dat Rusland dit nog jaren kan volhouden. Wat is je onderbouwing voor jouw mening?Ik weet niet waar jullie dat halen dat Rusland dit geen jaar meer kan volhouden, maar die houden dat nog jaren vol.
Misschien weet jij meer van de Russische bevolking. Ik zal eerlijk zijn: ben er nooit geweest, heb waarschijnlijk in mijn leven ook geen interesse (meer) om het ooit te bezoeken.Hun bevolking steunt de oorlog met grote meerderheid, dus dat hun koopkracht wat daalt is geen probleem.
Alle hulp? Ik heb enkele dagen geleden een link gepost dat betalingsverkeer tussen China en Rusland voor bepaalde bedrijven geblokkeerd werd door China. Dat India en China enkel in Rupees en Yuan betalen, waarmee Rusland dik wordt afgezet als ze iets willen aankopen.En ze krijgen alle hulp van Turkije, China, etc. om goederen binnen te krijgen.
Dat is inderdaad een probleem!Zelfs Russisch gas komt gewoon nog altijd rustig rechtstreeks binnen in de EU.
Kan zijn, ik vraag me af wat de problemen hierbij zijn. Lijkt in ieder geval geen belangrijk punt te zijn geweest bij vele verkiezingen het afgelopen jaar.In de EU krijgen ze de loopholes immers niet toe, omdat de kiezers het niet willen.
Ik weet niet waar jij haalt dat Rusland dit nog jaren kan volhouden. Wat is je onderbouwing voor jouw mening?
Alsof je in Rusland moet geweest zijn om dat te wetenMisschien weet jij meer van de Russische bevolking. Ik zal eerlijk zijn: ben er nooit geweest, heb waarschijnlijk in mijn leven ook geen interesse (meer) om het ooit te bezoeken.
Maar mijn mening is dat de Russische bevolking vooral apathisch is.
Ik heb geen grote betogingen gezien TEGEN de oorlog, maar ook niet VOOR de oorlog.

Dat is gerommel in de marge.Alle hulp? Ik heb enkele dagen geleden een link gepost dat betalingsverkeer tussen China en Rusland voor bepaalde bedrijven geblokkeerd werd door China. Dat India en China enkel in Rupees en Yuan betalen, waarmee Rusland dik wordt afgezet als ze iets willen aankopen.
Omdat het de kiezer niet interesseert.Kan zijn, ik vraag me af wat de problemen hierbij zijn. Lijkt in ieder geval geen belangrijk punt te zijn geweest bij vele verkiezingen het afgelopen jaar.