Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Straks het telefoontje van de week.
Zou eigenlijk eens een vlieg willen zijn om te zien hoe dat in zijn werk gaat. Wie belt er dan naar wie? Zie dat ze op de voicemail terecht komen, wat dan? Zitten dan ook nog eens hoop vertalers tussen want ik kan mij niet inbeelden dat putin zomaar Engels gaat spreken tegen Trump buiten misschien de inleidende "hello, how are you Donald?". Zeker niet als het over zo een ingewikkelde materie gaat. Ik weet ook niet hoe goed zijn Engels is, zijn wel wat filmpjes over waar hem Engels spreekt. Maar denk wel dat het zo een klootzakje is dat bv zich voordoet alsof hij weinig Engels spreekt maar het wel perfect begrijpt gewoon om de tussenkomst van vertalers tot een absoluut minimum te beperken of er zo niet opgelegd te worden.Straks het telefoontje van de week.
Ik vraag me dat ook af en het zou interessant zijn om dat mee te kunnen volgen. Het hele diplomatieke gebeuren is theatraal. Vol rituele taal die ons leken wellicht vreemd is.Zou eigenlijk eens een vlieg willen zijn om te zien hoe dat in zijn werk gaat. Wie belt er dan naar wie? Zie dat ze op de voicemail terecht komen, wat dan? Zitten dan ook nog eens hoop vertalers tussen want ik kan mij niet inbeelden dat putin zomaar Engels gaat spreken tegen Trump buiten misschien de inleidende "hello, how are you Donald?". Zeker niet als het over zo een ingewikkelde materie gaat. Ik weet ook niet hoe goed zijn Engels is, zijn wel wat filmpjes over waar hem Engels spreekt. Maar denk wel dat het zo een klootzakje is dat bv zich voordoet alsof hij weinig Engels spreekt maar het wel perfect begrijpt gewoon om de tussenkomst van vertalers tot een absoluut minimum te beperken of er zo niet opgelegd te worden.
And we'll be saving billions and billions of lives.It was the best phonecall I think, nobody could have made a better phone call. I think we are still good friends. We are making progress, like the best progress ever, progress that has never been seen. You'll see.
Sorry, maar daar krijg ik weer de kriebels van. Waarom praten we onszelf toch altijd aan dat Europa geen macht heeft?Akkoord zonder de VS is geen optie gezien onmacht Europa
We zijn relatief gezien veel minder belangrijk geworden in de wereld als je kijkt naar GDP.Sorry, maar daar krijg ik weer de kriebels van. Waarom praten we onszelf toch altijd aan dat Europa geen macht heeft?
Ok, we hebben geen shitload aan militair materiaal liggen zoals de US, maar voor de rest hebben we toch heel wat te betekenen?
We moeten enkel sneller beslissingen nemen.
euromaidanpress.com
Tiens, dat zeiden ze ook op dag 1 van 'The Special Operation'.Zoals eerder gezegd, de Russische economie gaat dit niet lang meer kunnen volhouden: https://www.irishstar.com/news/us-news/russian-economy-freefall-mortgage-costs-34869686
.....
Sorry, maar daar krijg ik weer de kriebels van. Waarom praten we onszelf toch altijd aan dat Europa geen macht heeft?
Ok, we hebben geen shitload aan militair materiaal liggen zoals de US, maar voor de rest hebben we toch heel wat te betekenen?
Ja? Geef eens een link aub.Tiens, dat zeiden ze ook op dag 1 van 'The Special Operation'.
Verschillende personen (journalisten, Ruslandkenners, experts op militair gebied, ....) mochten vanaf het begin van de invasie hun inzichten geven op de situatie. Dan spreek ik voor ons land over bijvoorbeeld de personen die uitgenodigd werden in Ter Zake, De Afspraak, ... . Meermaals werd daar geopperd dat Rusland het op militair gebied en economisch gebied niet erg lang kon volhouden.Ja? Geef eens een link aub.
Want volgens mij is dat een stroman argument.
Niemand met enig verstand heeft gezegd dat de Russische economie snel zou instorten.
Ik las dat beide kanten ook analoge drones met glasvezelkabels van 10km gebruiken om jamming te voorkomen.Zoals eerder gezegd, de Russische economie gaat dit niet lang meer kunnen volhouden: https://www.irishstar.com/news/us-news/russian-economy-freefall-mortgage-costs-34869686
Ondertussen heeft Oekraïne eigen drones die 3.000km ver kunnen vliegen!
Ze willen minstens 30.000 long-range drones maken in 2025!![]()
Ukrainian long-range drone successfully completes 3,000-kilometer test, Zelensky says
President Volodymyr Zelensky announced on March 17 in his evening address that a Ukrainian long-range drone has successfully completed testing, demonstrating its ability to fly 3,000 kilometers (1,864 miles).kyivindependent.com
Hun Neptune raket is aangepast om naast scheepsdoelen ook gronddoelen aan te vallen, tot op 1.000km:
![]()
Ukraine made a new version of its 'Neptune' missile for strikes deep into Russia. It's already put it to work.
Ukraine said its Neptune cruise missile now has a range of over 600 miles and has already been used in combat.www.businessinsider.com
En ze kunnen de Russische zweefbommen hun GPS signaal verstoren:
![]()
Spiegel: Ukrainians find way to jam Russia's guided bomb systems - Euromaidan Press
Jamming of their satellite guidance systems causes Russian glide bombs to miss targets, requiring excessive munition usage.euromaidanpress.com
Sorry, maar daar krijg ik weer de kriebels van. Waarom praten we onszelf toch altijd aan dat Europa geen macht heeft?
Ja dat heeft lang geduurd. Zoals eigenlijk iedereen wel wist wat het een kwestie van tijd voor Israel weer keihard zou toeslaan. Zoals nu dus weer gebeurt.Hier een uitspraak van Tom Sauer, dat ook beetje ongelukkig is, over het buitenlandbeleid van Trump
HUMO Wat vindt u van Trump?
SAUER Dat is een narcistische bully, maar zijn buitenlandbeleid mag er zijn. Hij heeft de bombardementen op Gaza gestopt nadat Biden er twee jaar naar had staan kijken. En nu probeert hij de gruwel in Oekraïne te beëindigen."
Zou eigenlijk eens een vlieg willen zijn om te zien hoe dat in zijn werk gaat. Wie belt er dan naar wie? Zie dat ze op de voicemail terecht komen, wat dan? Zitten dan ook nog eens hoop vertalers tussen want ik kan mij niet inbeelden dat putin zomaar Engels gaat spreken tegen Trump buiten misschien de inleidende "hello, how are you Donald?". Zeker niet als het over zo een ingewikkelde materie gaat. Ik weet ook niet hoe goed zijn Engels is, zijn wel wat filmpjes over waar hem Engels spreekt. Maar denk wel dat het zo een klootzakje is dat bv zich voordoet alsof hij weinig Engels spreekt maar het wel perfect begrijpt gewoon om de tussenkomst van vertalers tot een absoluut minimum te beperken of er zo niet opgelegd te worden.