Ik kan verkeerd zijn maar onderstaande is wat ik denk.
Poetin gaat alles proberen om Trump te vleien in Hongarije maar hij gaat zeggen: I dont give a sh*t vriend, je hebt mij voor de gek gehouden. Je gaat Oekraïne ne kruimel gunnen of ik stuur Tomahawks. En hij is serieus want hij wil een deal "whatever it takes"
Het grote gevaar? Dat Poetin beseft dat hij in tegenstelling tot Alaska een kleine toegeving moet doen. Waarom zeg ik dit?
Beter geen deal dan een 'slechte' deal. Echter als Poetin een geste doet dan vrees ik dat het geen goeie deal zal zijn. (voor Oekraïne). MAAR Trump maalt daar niet om. Geeft hij op 'iets' toe (al zijn het kruimels) dan is Trump 'blij', kaatst ie de bal naar Zelensky en zegt hij: Voila Poetin is ne mooie vent die vrede wil, nu is het aan U.
Want dat is de reden dat Alaska mislukt is (zie linkje hieronder). Trump kreeg gewoon cero cero op zijn bord, Poetin vertrok en Trump stond te zeik. EGO en peacemaker Trump helemaal niks gunnen = Als er iets is dat moet je niet doen bij hem dan is het dat wel.
(Wat ik zeg in mijn laatste paragraaf staat in andere bewoording in dit artikel)
hoe Poetin Trump in Alaska tegen zich in het harnas joeg