Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om de streep te vervoegen;

Een streepje humor in deze onwerkelijke situatie kan geen kwaad, denk ik dan...
Blijkt dat er toch een Belg met boots on the ground staat, naar het schijnt een taaie...
WTF moment + check die commentaar:

WTF moment + check die commentaar:

Rusland bedreigt landen die wapens leveren aan Oekraïne
Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken heeft maandag verklaard dat landen die dodelijke wapens aan Oekraïne leveren de verantwoordelijkheid zullen dragen als ze worden gebruikt tijdens de campagne van van Russische leger daar. Dat meldt persbureau Reuters. Daar werd nog aan toegevoegd dat een harde reactie op de stappen die de Europese Unie heeft genomen tegen Rusland, niet zal uitblijven
Nu hoort ge pas sirenes
Sirenes hoort ge soms.
Voor zover ik het begrepen heb, zijn niet alle banken er uit gegooid. De banken die gebruikt worden om de gasbetalingen te doen zitten er nog in. Maar kan zijn dat dit ondertussen al geen juiste info meer is, of nooit is geweest, het begint moeilijk te worden om te volgenMet Rusland uit SWIFT; hoe betalen wij voor onze gas en olie? Of volgt dat een ander systeem?

Het is nu niet dat het westen niet meermaals geprobeerd heeft om tot geen conflict te komen al dan niet uit eigenbelang voor de energie bevoorrading.Het Westen claimt dat het geen rechtstreekse militaire confrontatie wilt (zie Stoltenberg's comments),
Ja, na eerst gigantisch zware sancties op te leggen. In de hoop dat het ging doordringen, maar de druk en de poorten van het wapenarsenaal gingen nog verder open langs Russische zijde.om daarna vollenbak wapens te leveren aan Oekraine.
Per post duif.Met Rusland uit SWIFT; hoe betalen wij voor onze gas en olie? Of volgt dat een ander systeem?
Enfin SWIFT blokkeren is feitelijk hetzelfde als gewoon alle instant verkeer schrappen. Je kan nog altijd onderling tussen banken faxen of telefoneren om transacties te doen. Vaneigens lukt dit bijvoorbeeld wel voor een order van 1 miljoen, maar om een zak sandwichen en een pakje boterhammenworst te kopen gaat men dit niet doen.Hoeveel bruikbare vliegvelden heeft Oekraïne nog? De drones zullen van overal kunnen opstijgen, maar een gevechtsvliegtuig niet.#Ukraine will receive 70 more aircraft from NATO and the EU countries, says to the Ukrainian parliament. Su-25, Mig-29 from Poland, Bulgaria, and Slovakia.
Dat kan pas tellen.
(als het klopt uiteraard)
Precies nog material uit de tweede wereldoorlog. retroOm de streep te vervoegen;
Learn to drive abandoned Russian armored vehicle
De SU-25 kan van een grasveld vertrekken. Veel van die Russische toestellen zijn ontworpen om op ruwer terrein te kunnen werken. En anders: Autobahn!maar een gevechtsvliegtuig niet.
Zelfs in de US is legermateriaal met de stempel "military gade" nog altijd synoniem voor "lowest bidder"Precies nog material uit de tweede wereldoorlog. retro

In het westen hebben we wel nog een hoop vliegvelden, of die nog heel (genoeg) zijn is me niet duidelijk. Nu, vanuit Bulgarije lees ik wel dat de eerste minister het bericht dat ze gevechtsvliegtuigen aan Oekraïne zouden geven niet klopt.Hoeveel bruikbare vliegvelden heeft Oekraïne nog? De drones zullen van overal kunnen opstijgen, maar een gevechtsvliegtuig niet.
Mij persoonlijk stoort het niet, je moet het hysterische ("opfokkende" zeg maar) karakter van de media met een korrel zout kunnen nemen. Als je HLN leest lijkt het alsof elk moment een atoombom gelanceerd kan worden, alle beurzen/financiële systemen crashen, WO III bezig is in Oekraïne, ... All in all zal dit nog wel meevallen denk ik als we er later op terugkijken. Het zal nooit van de magnitude van WO II (of pakweg Hiroshima) worden.Soms denk ik dat het beter zou zijn moest ik stoppen met enige nieuwsbron te lezen en compleet onbewust te zijn van de wereld. De combinatie Rusland, China, klimaatverandering, opmars extreemrechts, ... doen mij met momenten echt met angst overvallen.
Die wordt weggesleept door een Rus.Tank hangt aan een tractor...