Général Zantas
Well-known member
Blijkbaar zijn de ontploffingen ondertussen al te horen tot in Polen. Wat als ze opeens per ongeluk over de grens in Polen zitten met hun raketten?
Dan zijn we in oorlog. De VS hebben het al een paar keer gezegd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijkbaar zijn de ontploffingen ondertussen al te horen tot in Polen. Wat als ze opeens per ongeluk over de grens in Polen zitten met hun raketten?
Europa heeft al wel een paar crisissen doorsparteld, en kan ook deze wel te boven komen. Ik zeg niet dat het niet lastig gaat worden en dat we aan koopkracht en dergelijke gaan moeten inleveren lijkt pijnlijk duidelijk, maar er is altijd hoop. Het is duidelijk geworden dat het in Europa's voordeel is dat de neuzen in dezelfde richting staan en we samen werken. Het gaan sowieso nog lastige maanden en jaren worden, maar als de boel niet volledig escaleert op militair vlak is Belgie nog steeds een van de betere bootjes om in te zitten wanneer er een storm woedt.
Daarmee dat je best niet te veel fiat geld hebt op een spaarboekjeAgreed, al zijn het zeker legitieme zorgen die hij opsomt.
Voor mezelf (als we even egoistisch mogen zijn) waar ik het meest bang voor hebben is enorme inflatie. Redelijk klote als ge uw geld voor later met de dag minder waard ziet worden.
Mja idd, al hetgeen we opgebouwd hebben gaat minder waard zijn. Ook belegd geld.Agreed, al zijn het zeker legitieme zorgen die hij opsomt.
Voor mezelf (als we even egoistisch mogen zijn) waar ik het meest bang voor hebben is enorme inflatie. Redelijk klote als ge uw geld voor later met de dag minder waard ziet worden.
zorgen dat je schulden genoeg hebt, dan komt het fijn als je dag na dag uw schuldenlast ziet dalenAgreed, al zijn het zeker legitieme zorgen die hij opsomt.

We hebben sinds 2000 al heel wat crisiskes doorsparteld. Nu komt er eentje aan die mss es goed voor ons kan zijn op langere termijn door een sterker en onafhankelijker milieuvriendelijker europa. Zal wel effe pijn doen.Mja idd, al hetgeen we opgebouwd hebben gaat minder waard zijn. Ook belegd geld.
Langs de andere kant kan ik me niet inbeelden dat deze crisis tot aan onze pensioenleeftijd blijft duren?
Ik vrees er voor. Zien we elkaar de 21ste juli?ps: fuck, ben ik nu unionist?![]()

Ik dacht dat men alvast in Gent een ietwat degelijk systeem heeft opgezet.Ik maak me eerlijk gezegd zorgen omtrent de onbezonnenheid waarmee mensen Oekraïense vluchtelingen in huis halen onder de campagne #plekvrij. Allemaal zeer nobel en met de beste bedoelingen, maar je voelt toch aan dat hier vroeg of laat spanningen gaan ontstaan als dit lang blijft aanslepen.

Mijn ouderlijk huis staat heel vaak leeg en is groot. En ik zal zeker niet de enige zijn in dergelijke situatie.Ik maak me eerlijk gezegd zorgen omtrent de onbezonnenheid waarmee mensen Oekraïense vluchtelingen in huis halen onder de campagne #plekvrij. Allemaal zeer nobel en met de beste bedoelingen, maar je voelt toch aan dat hier vroeg of laat spanningen gaan ontstaan als dit lang blijft aanslepen.
Tjah, er is ook de keerzijde van de medaille:Ik maak me eerlijk gezegd zorgen omtrent de onbezonnenheid waarmee mensen Oekraïense vluchtelingen in huis halen onder de campagne #plekvrij. Allemaal zeer nobel en met de beste bedoelingen, maar je voelt toch aan dat hier vroeg of laat spanningen gaan ontstaan als dit lang blijft aanslepen.
3000 dollar. Daarvoor zou ik zelfs geen kogels maken of maaltijden koken. Dat is toch echt erbarmelijk weinig voor het risico dat een soldaat neemt. Laat staan 300 dollar.Rusland zou buitenlanders tot 3000 dollar willen betalen om te vechten. Hun eigen soldaten krijgen maar 300 dollar (in Roebels uiteraard). Goed voor het moraal
Oekraïne geeft 1 miljoen dollar voor elke piloot die zijn toestel afstaat. 500k voor elke helikopter. 48k voor gewone soldaten.
Kunnen ze die boodschappen niet tot aan het front krijgen met pamfletten, posters en luidsprekers?
Altijd in perspectief zetten hé.3000 dollar. Daarvoor zou ik zelfs geen kogels maken of maaltijden koken. Dat is toch echt erbarmelijk weinig voor het risico dat een soldaat neemt. Laat staan 300 dollar.
Oekraïne geeft 1 miljoen dollar voor elke piloot die zijn toestel afstaat. 500k voor elke helikopter. 48k voor gewone soldaten.

Dat noemen ze nu eenmaal de juiste prioriteiten.Maar geen geld om hun eigen vluchtende burgers onderdak te verschaffen?
Wacht eens![]()
Maar geen geld om hun eigen vluchtende burgers onderdak te verschaffen?
Wacht eens![]()
3000 dollar per dag he…3000 dollar. Daarvoor zou ik zelfs geen kogels maken of maaltijden koken. Dat is toch echt erbarmelijk weinig voor het risico dat een soldaat neemt. Laat staan 300 dollar.

Ik denk dat hij bedoelt dat Oekraïne de Europese Unie betaalt om haar vluchtelingen op te vangen.En waar zou Ukraine dan 2,5 miljoen vluchtelingen moeten onderdak geven? Het is nog relatief veilig in het Westen. Maar ook daar ging het luchtalarm vannacht. Het is er nergens echt veilig toch en als je een oorlog moet voeren...wat kan een land aan?